اخبار داغ

در گفت و گو با مشاور استاندار سیستان و بلوچستان در امور روحانیت مطرح شد؛

حاج قاسم؛ سند آزادگی، بصیرت، ایثار و شهادت طلبی/شهید سلیمانی یک سند برای جبهه مقاومت بود

حاج قاسم؛ سند آزادگی، بصیرت، ایثار و شهادت طلبی/شهید سلیمانی یک سند برای جبهه مقاومت بود
حجت الاسلام علیرضا اصغری حسامیه گفت: حاج قاسم سلیمانی یک فرد نبود، یک سند برای مردم ایران، نظام مقدس جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علیرضا اصغری حسامیه، مشاور استاندار سیستان و بلوچستان در امور روحانیت با گرامیداشت دومین سالروز شهادت شهید سلیمانی، در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: در اعتبار دادن به مسائل دنیایی موضوعی به نام سند وجود دارد که هم اثبات کننده مالکیت است و هم قیمت، سند گاهی یک، دو و سه برگ بوده اما ثابت کننده مالکیت صدها هکتار زمین است، امور مادی ما با این اوراق تعریف و تضمین می شود.

وی با بیان این که اما سوال این است که ارزش گذاری های معنوی چگونه ثابت می شود؟ تصریح کرد: در ارزش گذاری های معنوی گاهی یک جمله یا صحنه و گاهی یک اتفاق و فرد می تواند به عنوان سند ارزش گذاری یک صفت معنوی باشد.

این کارشناس مذهبی عنوان کرد: ما امروز از حاج قاسم سلیمانی به بزرگی یاد و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره وی یادواره برگزار می کنیم، نام این شهید را بزرگ می شماریم، چراکه حاج قاسم سلیمانی یک فرد نبود، یک سند برای مردم ایران، نظام مقدس جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت بود.

وی اضافه کرد: این که مقام معظم رهبری فرمودند به شهید قاسم سلیمانی به چشم یک فرد نگاه نکنید، بلکه به چشم مکتب نگاه کنید، منظور همین است، حاج قاسم اکنون به عنوان سند آزادی و آزادگی، سند بصیرت، ایثار و شهادت طلبی و روحیه سلحشوری و غیرت ملت ایران شناخته می شود.

اصغری حسامیه اظهار کرد: افرادی که حاج قاسم سلیمانی را مورد تکریم قرار می دهند، بزرگ می شمارند و برای این شهید بزرگ یادواره برگزار می کنند و به زیارت مقبره شهید می روند، کسانی هستند که می خواهند رابطه خود را با این سند شرف و نجابت اثبات کنند.

به گفته وی، همه کسانی که محبت شهید سلیمانی را در دل دارند، در واقع سند شرافت، نجابت، عزت و غیرت دارند، بیان خاطرات شهدا به خصوص شهید سلیمانی صحنه هایی است که وقتی برای مردم عالم تبیین شود، مورد تحسین کسانی که سلیم النفس هستند قرار می گیرد.

مشاور استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: صحنه های مبارزاتی و خاطرات زندگی حاج قاسم سلیمانی هر کدام سندی برای ارزش معنوی است که از آن صحبت به میان می آید.

وی گفت: اگر جوانان به مطالعه درباره سبک زندگی حاج قاسم سلیمانی دعوت می شوند، به این دلیل است که آن ها به این سند توجه پیدا کنند و از این سند شرافت، غیرت و نجابت فاصله نگیرند، بلکه صفت های ارزشمندی را که قاسم سلیمانی داشت، در روحیه و وجود خود حفظ کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه