اخبار داغ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس:

تعداد فوتی‌های سیل استان فارس به ۵ نفر رسید/ ۲۴ شهرستان استان درگیر سیل و آبگرفتگی

تعداد فوتی‌های سیل استان فارس به ۵ نفر رسید/ ۲۴ شهرستان استان درگیر سیل و آبگرفتگی
درویشی از افزایش آمار فوتی های سیل روز گذشته در فارس خبر داد و گفت: بارش های شدید باران در چند روز گذشته در نقاط مختلف استان باعث آبگرفتگی و جاری شدن سیل در ۲۴ شهرستان فارس و کشته شدن ۵ نفر از هم استانی ها شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه حسین درویشی مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس از افزایش آمار فوتی های سیل روز گذشته در فارس خبر داد و گفت: بارش های شدید باران در چند روز گذشته در نقاط مختلف استان باعث آبگرفتگی و جاری شدن سیل در ۲۴ شهرستان فارس و کشته شدن ۵ نفر از هم استانی ها شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,

وی با بیان اینکه این ۵ نفر در شهرستان‌های لار، مهر و داراب جان باختند و تعداد ۵ نفر نیز مصدوم و به مراکز درمانی انتقال داده شدند، افزود: شهرهای ارسنجان، استهبان، اقلید، جهرم، داراب، رستم، زرین دشت، سپیدان، شیراز،فسا،فیروزآباد،قیر وکارزین،لارستان،لامرد،ممسنی، نی ریز، خرامه،خنج،گراش، کازرون، مرودشت، خرمبید و اوز درگیر سیل و آبگرفتگی شدند.

,

درویشی با اشاره به اینکه تعداد ۲ هزار و ۳۵۱ خانوار و ۸ هزار و ۱۹۴ نفر حادثه دیده اند، اظهار کرد:از هشتم دی‌ماه تا کنون نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر فارس  ۸ هزار و۱۹۴ امداد رسانی در قالب ۱۸۳تیم عملیاتی  انجام داده اند.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس در ادامه عنوان کرد: در این حوادث  تعداد ۳۵۱ باب منزل آسیب دیده اند، همچنین به ۲۷ نفر اسکان اضطراری داده شده است.

,

درویشی همچنین از توزیع تعدادی بسته های امدادی شامل غذا، چادر، پتو،موکت، ظروف، نایلون، و...بین حادثه دیدگان خبر داد  و گفت: مرکز ۱۱۲ به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به حوادث احتمالی است

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه