اخبار داغ

آخرین وضعیت بارش‌های زمستانی در "مهرستان"؛

منازل خشت و گلی و برخی زیرساخت‌ها در"مهرستان" آسیب دیدند/ خسارات بارندگی در حال برآورد است

منازل خشت و گلی و برخی زیرساخت‌ها در"مهرستان" آسیب دیدند/ خسارات بارندگی در حال برآورد است
عبدالناصر درازهی، فرماندار مهرستان با اشاره به اینکه در هیچ نقطه ای از شهرستان با قطع آب و برق مواجه نیستیم، گفت: در پی بارش باران خسارات جزئی به زیرساخت ها و منازل مسکونی وارد شده که عمده خسارت ها به دلیل بافت خانه ها، است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالناصر درازهی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به بارندگی روزهای اخیر به میزان 24 میلیمتر در این منطقه، بیان کرد: در پی بارش باران خسارت جزئی به زیرساخت ها و منازل مسکونی وارد شده که عمده خسارت به خانه ها به دلیل بافت آنها که از نوع خشت و گل بوده، است اما در وضعیت کنونی شرایط مساعد می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,

وی افزود: امدادرسانی از زمان شروع بارندگی آغاز و همچنان تا خروج این سامانه در دستور کار قرار دارد، تمامی دستگاه های خدماتی، بهداشت و درمان، راهداری، هلال احمر و منابع طبیعی در محل حضور داشته و در حال ارائه خدمت می باشند.

وی با اشاره به انتقال موفقیت آمیز چند مورد مادر باردار به مراکز درمانی، گفت: برخی از راه های روستایی و شبکه مخابراتی دچار مشکل شده، و با آبگرفتگی معابر در برخی نقاط مواجه هستیم که نیروهای ارزیاب در حال برآورد خسارت هستند.

فرماندار مهرستان ادامه داد: محور مهرستان به ایرانشهر دیشب در پی شدت بارندگی مسدود و صبح امروز با تلاش راهدارن بازگشایی شد، اما با توجه به تداوم بارندگی در بالادست احتمال انسداد مسیر تا ساعاتی دیگر دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه در هیچ نقطه ای از شهرستان با قطع آب و برق مواجه نیستیم، اظهار کرد: روستای "سِرَنجَدان" منطقه ای کوهستانی بوده و اکنون به علت بارندگی در برخی نقاط متحمل خساراتی شده در این زمینه بنیاد مسکن، نیروهای امدادی و خدماتی در منطقه حضور داشته و در حال برآورد خسارات هستند که برآورد نهایی میزان خسارت ها نیز با فروکش کردن بارندگی مشخص و اطلاع رسانی خواهد شد.
 
انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه