اخبار داغ

مسئول دفتر آیت الله صدیقی:

مشکلات اقتصادی و میدان مین مشکلات دولت قبل تمامی ندارد

مشکلات اقتصادی و میدان مین مشکلات دولت قبل تمامی ندارد
حجت الاسلام نصرالله پور گفت: ۱۰ سال دیگر هم از اقتصاد ایران آور برداری شود باز هم این آوار و میدان های مین مشکلات اقتصادی ایران که دولت قبل برجای گذاشته تمام نمی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  و به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام جواد نصرالله پور پیش از ظهر امروز در آیین یادواره شهادت سردار دلها در گرگان اظهار کرد: سلیمانی را نباید به عنوان یک شخص و یک شهید در نظر بگیریم و باید از آن به عنوان یک مکتب یاد شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

مسئول دفتر آیت الله صدیقی  ادامه داد: سردار سلیمانی میراث‌دار خیل عظیمی از شهدا دوران دفاع مقدس و عرصه بین الملل بود و  شخصیت عظیمی داشت و مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده شهید حاج قاسم به دو مولفه اخلاص و صدق این شهید بزرگوار تاکید کردند.

,

نصرالله پور گفت: حاج قاسم با خدا و مردم صداقت داشت و در یک کلام حاج قاسم انسان منافق و دو چهره ای نبود و یکی از شاخصه های اصلی حاج قاسم فراجناحی بودن این شهید بزرگوار بود.

,

وی افزود: حاج قاسم در قالب اصلاح طلب و اصولگرا نمی گنجید و فرا جناحی بود و حاج قاسم در وصیت نامه خود تاکید به ولایت داشته و ولایتمداری یکی از شاخصه های سردار سلیمانی است.

,

این مقام مسئول بابیان اینکه شهید سلیمانی خود را نمی دید و ذوب در ولایت بود، تاکید کرد: شهید سلیمانی عاشق بود و عاشق خدا بود و خدا نیز او را به بالاترین قیمت خرید.

,

نصرالله پور ابراز داشت: بهای حاج قاسم شهادت بود و باید شهید می شد، حاج قاسم سلیمانی  برخلاف تیم مذاکره کننده دولت قبل که با دشمنان در میز مذاکره می خندید در برابر محرومین و مردم متواضع و در برابر دشمنان سخت گیر بود.

,

وی بیان کرد: در فتنه ۸۸ یک عده ای پای رکاب ولایت تا آخر ایستادند و یک عده نیز با شیطان همراه شدند و در جبهه دشمن و نفاق همراهی کردند ولی حاج قاسم روی لبه نفاق ایست نکرد و تکلیفش مشخص بود.

,

این مقام مسئول به مسببان مشکلات کشور اشاره کرد و متذکر شد: ۱۰ سال دیگر هم از اقتصاد ایران آور برداری شود باز هم این آوار و میدان های مین مشکلات اقتصادی ایران که دولت قبل برجای گذاشته تمام نمی شود.

,

نصرالله پور گفت: زمینه شهادت حاج قاسم و  تحریم را افرادی در کشور فراهم کردند که با دشمن همراهی داشتند و دشمن وقتی دید هر کاری می کنند یک عده ای در کشور می خندند به این نتیجه رسید که حاج قاسم را شهادت برسانند.

,

وی افزود: مکتب سلیمانی مردم دار و مردم مدار است و حاج قاسم انسان دوست بود و پیرو مکتب امیرالمؤمنین(ع) است و شهید سلیمانی بشر دوست واقعی بود.

,

این مقام مسئول گفت: شهید سلیمانی عاشق اهل البیت (ع) و همچنین عاشق رهبری انقلاب بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه