اخبار داغ

امام جمعه قاضی:

اتفاقات بعد از شهادت حاج قاسم مقدمه انتقام بزرگ است

اتفاقات بعد از شهادت حاج قاسم مقدمه انتقام بزرگ است
حجت الاسلام معصومی با استناد به سخنان رهبری انقلاب انتقام از قاتلان حاج قاسم را ضروری دانست و گفت: اتفاقاتی که بعد از شهادت حاج قاسم در منطقه و در جهان اتفاق افتاد، قدم های آغازین برای رسیدن به انتقام واقعی است شاید زمان ببرد ولی حتما محقق می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام هادی معصومی، امام جمعه شهر قاضی در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک در مانه و سملقان اظهارکرد:  یکی از ویژگی ها ی حاج قاسم ولایت مداری و مطیع محض ولی فقیه زمان خود بودن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,  ,

وی افزود: شهید سلیمانی به هیچ عنوان از امام جامعه پیشی نمی گرفت وهمیشه گوش به فرمان مقام معظم رهبری بود و تا آخرین لحظه خودش را سرباز ولایت می دانست.

,

حجت الاسلام معصومی با بیان اینکه  یکی دیگر از ویژگی های حاج قاسم که راه او را تبدیل به یک مکتب کرد، اخلاص او بود، گفت: هر ویژگی که از حاج قاسم می‌بینیم که برای ما با ارزش است به خاطر اخلاص اوست ؛همین اخلاص است که به اعمال وصفات یک مومن ارزش می دهد .

,

امام جمعه قاضی با استناد به سخنان رهبری انقلاب انتقام از قاتلان حاج قاسم را ضروری دانست و گفت: اتفاقاتی که بعد از شهادت حاج قاسم در منطقه و در جهان اتفاق افتاد، قدم های آغازین برای رسیدن به انتقام واقعی است شاید زمان ببرد ولی حتما محقق می شود.

,

وی با بیان اینکه در چهل سال گذشته از انقلاب هرجا نگاه می کنیم  که امریکا حضور داشته جز برای ضربه به ملت ایران نبوده است، افزود: مذاکرات برجام باردیگر قابل اعتماد نبودن آمریکا را ثابت کرد اگرچه که برای پیروان خط ولایت از گذشته هم ثابت شده بود که امریکا قابل اعتماد نیست ولی برای عده ای بصیرت لازم را نداشتند که  پای میزمذاکرات رفتند و خباثت امریکا را بار دیگر دیدند .

,

وی افزود: نقش حاج قاسم در تامین امنیت کشور و منطقه بسیار مهم و اثر گذار بود اگر مدیریت حاج قاسم در منطقه، وحدت و انسجام لازم را در نیروهای مقاومت ایجاد نمی‌کرد، پیروزی بر تکفیری ها اتفاق نمی افتاد.

حجت الاسلام معصومی گفت: اگر ایثار گری های حاج قاسم نبود شاهد پیروزی بر داعش نبودیم و الان داعش حداقل شامات و عراق را گرقته بود ودر همسایگی ایران بود و کم کم در کشور های اطراف ایران نفوذ می کرد و بعدهم نوبت ایران بود.

,
,
,

امام جمعه قاضی با اشاره به اینکه هر نوع تبادل و تجارتی در سایه امنییت برقرار است؛ گفت: امنیت کشور، منطقه و امنیت  مبادلات منطقه را مدیون امنیتی هستیم که حاج قاسم و یارانشان برقرار کردند .

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه