اخبار داغ

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان:

سیلی حاج قاسم به آمریکا معادلات دنیا را برهم زد

سیلی حاج قاسم به آمریکا معادلات دنیا را برهم زد
سردار مراد حاجتی در مراسم گرامیداشت سردار شهید "حاج قاسم سلیمانی"در شهرستان بهمئی گفت: سیلی حاج قاسم به آمریکا معادلات دنیا را برهم زد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس گرامیداشت یاد سردار شهید "حاج قاسم سلیمانی" با حضور شهید گمنام  ۸سال دفاع مقدس و با حضور پر شور مردم و مسئولین در مسجد صاحب الزمان شهر لیکک برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

سردار عبدالرضا مرادحاجتی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در این آیین گفت :شهادت حاج قاسم صحبت چند روز نیست بلکه عقبه ای دارد که به سال ۱۳۵۷ برمی گردد.

,

وی ادامه داد :امام دست خالی در یک روزی انقلاب کرد ،که تمام معادلات سیاسی دنیا متعلق به شرق و یا اردوگاه غرب بود .و ما ذلیل و حقیر و‌کوچک بودیم و تمام دنیا به دلیل انرژی، نفت و‌پتروشیمی که ایران داشت، تصمیم به مقابله با ایران گرفتند و اینکه نگذارند ایران پیرو ائمه اطهار بماند و ۴۲ سال به کشور ایران اسلامی فشار آوردند تا دست از حسین بن علی بردارد ،اما ما به همه دشمنان می گوییم.تو غلط کردی.

,

حاجتی در ادامه گفت:هر سختی هست پشت سر می گذاریم و نشان می دهیم که ما ائمه را داریم.

,

وی ادامه داد :در سال ۱۳۵۷ انقلابی در یک نقطه در دنیا اتفاق می افتد که صاحب آن سرزمین اصلیتش آمریکا بود و نه ایران، ایران نماینده غرب بود در شرق و عروسک خیمه شب بازی امپراتوری های بزرگ کفر و ابتذال بود .

,

مراد حاجتی ادامه داد :آمریکایی ها می خواستند قلب تمام دنیا باشند ،و قلب تپنده ایران خلیج فارس (تنگه هرمز) است،چرا که قریب به ۷۰ درصد انرژی از طریق این تنگه صادر می شود و آمریکایی ها می خواستند که ایران این قدرت را نداشته باشد .

,

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در ادامه اظهار داشت :انقلاب در زمانی اتفاق افتاد که قرن ۲۰ تمام شد و وارد قرن ۲۱ شد، آن هم بدون اسلام و بدون خدا و امام خمینی با پیروزی انقلاب اسلامی حکومت خدایی و اسلامی را زنده کرد.

,

وی در ادامه به مردم شهرستان بهمئی گفت :ای مردان بزرگی که در آینده خدا می داند در جمع شما چه بزگانی بیرون خواهد آمد ، همین بچه هایی که بعضی شبها شاید نان شب ندارند بخورند ،اما در دامان پاک مادرانی پرورش داده شده اند ،که این مادران و‌ پدران شاید حتی بی سواد باشند اما دریای از عقیده به اسلام و ائمه اطهار دارند‌، وبه مادران و پدران این دیار درود می فرستم.

,

مراد حاجتی در خصوص حوادث ۹ دی و روز بصیرت گفت و افزود :در این ۴۲ سال هر سال و هر هفته و روزش توطئه وجود داشت و دارد و جوانان ولایی و با بصیرت، در روز ۹دی سینه چاک ولایت شدند و‌پای این انقلاب و رهبرشان با اقتدار ماندند.

,

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در ادامه اظهار داشت : :قاسم سلیمانی ژنرال بود و با ماشین آخرین سیستم در بین مردم نیامد ،چراکه از جنس مردم بود و از خود مردم بود و‌چنان سیلی به اوباما زد که تمام معادلات دنیا را برهم زد.

,

وی ادامه داد :ابوبکر بغدادی تربیت شده در سیاه چاله های فلوریدا بود و دریکی از اردوگاه های بغداد ۲۰۰۰هزار سرباز آموزشی را در جلوی جدیدترین دوربین های روز دنیا با اسلحه کشتند، و در داخل آب انداختند و میگفتند که ما اسلام هستیم و‌شعار اسلام می دادند ،و‌هدفشان فقط این بود که چهره اسلام را به دنیا وحشی جلوه دهند .

,

حاجتی در ادامه گفت :وقتی قاسم سلیمانی به فرمان امام خامنه ای به سوریه رفت دشمن در ۱۰۰ متری حرم‌ بی بی حضرت زینب و ۵۰ متری امامین عسکریین بودند و حاج قاسم از آن نقطه شروع به مبارزه با داعش کرد.

,

وی اظهار داشت :حاج قاسم به زندگی خود پشت پا زد و‌به فرمان حضرت آقا سید علی خامنه ای راهی جبهه های مقاومت شد و جنگ را زمانی آغاز کرد که بشار اسد در حال فرار از سوریه بود.

,

این مسئول نظامی افزود : در ۷۲ ساعت ۴۷درصد عراق سقوط کرد و‌سردار سلیمانی با کمک خداوند لقمه را از دهان آمریکا بیرون کشید و محور وحدت در بین تمام ادیان شد و همگی دست به دست هم دادند و با اتحاد در برابر آمریکایی ها ایستادند.

,

عبدالرضا مرادحاجتی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در این آیین گفت :فرمانده عراقی که در ۸سال دفاع مقدس با ایران اسلامی جنگید ،امروز سرباز قاسم سلیمانی می شود و در مبارزه با داعش شهید می شود و این خود از نکات قابل تامل در خصوص شخصیت حاج قاسم است.

,

وی در پایان گفت حاج قاسم ۲ چیز از شما بیشتر نخواست :اول اینکه این حرم را گم نکنید و دوم ولی امر مسلین امام خامنه ای را گم و فراموش نکنید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه