اخبار داغ

مدیر کل امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

کارنامه انقلاب اسلامی براساس تربیت انسان‌هایی به سبک و سیاق شهید سلیمانی صادر شده است

کارنامه انقلاب اسلامی براساس تربیت انسان‌هایی به سبک و سیاق شهید سلیمانی صادر شده است
حبیب الله جلیلی گفت: در سالگرد شهید سلیمانی که انسان بزرگی برای همه بود هستیم او همیشه پیروی از راه اهل بیت(ع) و رهبر خود داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش راه آرمان؛  حبیب الله جلیلی دبیر ستاد جذب و ارتقای سرمایه انسانی و همزمان دبیر ستاد هماهنگی امور منطقه ای در تجدید میثاق جامعه کار و تولید با سردار سلیمانی در بیت الزهراء گفت: در سالگرد شهید سلیمانی که انسان بزرگی برای همه بود هستیم او همیشه پیروی از راه اهل بیت(ع) و رهبر خود داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی در عراق و سوریه همیشه حضور ماثری داشته است و راز های زیادی در این کشورها از این شهید بزرگ باقی مانده است ادامه داد: با دفاع از حریمی که داشته، مدت ها رمان میبرد تا شخصیت و کارهای این مرد بزرگ مشخص شود.

مدیر کل امرو استان های وزارت تعاون توضیح داد: شهید سلیمانی اهل تریبون، میکرفون، میز، همایش نبود، اهل شبکه های اجتماعی و خیلی از موضوعات حاشیه ای نبود همیشه شخصیت خود را پنهان می کرد و مخفی بود.

جلیلی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی در رسانه ها نبود و همیشه در حال خدمت به مردم بود ادامه داد: جمعیت میلیونی  برای تشیع این مرد بزرگ حاضر می شوند که حتی دنیا اعلام کرد جمعیتی که برای امام آمده بود.

وی تصریح کرد: این سوال مهمی است که چرا شهدای ما عزت دارند و همیشه عزیر هستند،در مراسم این شهید عزیز می دانیم که علاوه بر مردم امام ره 320 شهید سوری و شهدای فاطمیون و شهدای لشکر 41 ثارالله به استقبال این شهید عزیز آمدند.

مدیر کل امور استان های وزارت تعاون با بیان اینکه ما الان  می خوایم تمدن سازی را انجام دهیم گفت: کارنامه جمهوری اسلامی ایران موشک و پراید نیست بلکه کارنامه اش تربیت انسان هایی به سبک و سیاق شهید سلیمانی است، اسلام انسان سازی کرده و سر سفره انقلاب اسلامی  این شهدا بوده اند و  آمریکا از تولید این نوع آدم ها عاجز بود است.

وی تصریح کرد:مردم همیشه در میدان و پشت امام خود ایستاده اند، همه خوب می دانند که 43 سال از عمر انقلاب می گذرد ولی هیچ امامی نتوانسته این مدت زمان حکومت کند، به واسطه انقلاب عربیون، حماس، زینبیون و نیجریه 16 میلیون شیخ زکزاکی شیعه پرورش داده اند همه از برکت انقلاب اسلامی است.

جلیلی ادامه داد: آمریکایی که مدعی است سیستم های بازدارنده دار، فضای مجازی در دستانش است و انواع  بمب  و موشک و غیره .... دارد پس چرا از ایران و انسان هایی چون سلیمانی می ترسد؟ آنهم با وجود ارنولدو راکی و سیلور استالونه که پرورش داد  است ؟؟ از انسان هایی که خادم سپاه قدس هستند و بدن های نحیفی د رمقابل این قلدران پرورش یافته امریکایی دارند، هراسانند.

مدیر کل امور استان های وزارت تعاون تاکید کرد: آمریکای مدعی و هم پیمانانشان از چه ترسیده اند؟! ریس موساد گفته است؛ اگر قاسم سلیمانی اراده کند از تهران سوار ماشین شود، می تواند تا فلسطین تا لبنان و تا لب مرز اسراییل بیاید و با خودش راکت ها و موشک های مورد نیاز  را بیاورد و به دست نیروهای هم رزمش برساند.

وی تاکید کرد: سردار شهید سپهبد سلیمانی محور عبری عربی و آمریکایی را نقش برآب کرد و دست دشمنان را از هر قدرتی خالی ساخت.

جلیلی با اشاره به وصیت نامه سردار، گفت: خود سردار می گوید؛ «من به دنبال قاتل می گردم و چقدر به او مشتقام که او مرا به قله سعادت می رساند؛ خواهش می کنم بیا که طاقتم تمام شده است و گردنم برای بریدن و خون من برای جهیدن اماده است، بیا ای کلید قفل سعادتم من مرید ان ازاده ام که اگر مرا شهید کنی ،ای عزیز مقتدر بیا و مرا به گم شدن برسان»

مدیر کل امور استان های وزارت تعاون خاطر نشان کرد: چه  کسی همچون سردار می تواند اینگونه عارفانه سخن بگویید و عاشق قاتل خودش باشد و لبریز از رسیدن به معبود و مقصودش باشد؟ بنابر این امریکا نمی تواند حتی با قهرمان پروری خیالیش حتی یک سلیمانی بسازد و ناتوان از کادر سازی است.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه