اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه پاسداران:

شهادت سردار سلیمانی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است

شهادت سردار سلیمانی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهادت سردار سلیمانی را نقطه عطفی در انقلاب دانست، و گفت: با شهادت این بزرگ مرد ایران خباثت دشمن محقق شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، یادواره ۲۵۱ شهید عشایر استان سمنان با حضور سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه و جمعی از مسئولین کشوری و لشکر در شهرستان مهدیشهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنرانی خود در یادواره شهدای عشایر استان سمنان که در شهرستان مهدیشهر برگزار شد، گفت: شهید سلیمانی با سردار سلیمانی تفاوت های فراونی دارد چراکه بزرگی و قدرت این شهید قابل توضیح نیست.

,

فدوی شهادت سردار سلیمانی را نقطه عطفی در انقلاب دانست و عنوان کرد: با شهادت این بزرگ مرد ایران خباثت دشمن محقق شد.

,

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به شکست پی در پی سیاست های خصمانه دشمنان انقلاب اسلامی گفت:جبهه باطل رو به زوال و  افول است  و هر روز حقارت و اعتراف به شکست در آنها دیده می‌شود و پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان در هر اقدامی که علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دادند شکست خورده اند.

,

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین تصریح کرد: دشمنان ایران در حدی نیستند که بخواهند به ما آسیبی برسانند و با ترور حاج قاسم، آرزویش را محقق ساختند.

,

وی با اشاره به نامه شهید سلیمانی قبل از شهادتش، بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی ۲۰دقیقه قبل از پروازش به سمت بغداد نامه ای عاشقانه به معشوقش یعنی خدا نوشته بود.

,

فدوی با بیان اینکه دشمنان بارها تلاش کردند که شهید سلیمانی را به شهادت برسانند، تشریح کرد: آن ها نمی توانستند حاج قاسم را شهید کنند اگر این بار موفق به چنین اقدام خبیثانه ای شدند آن هم به دلیل خواستن خود حاج قاسم بوده است.

,

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه شهید سلیمانی با تمام توان پای کار آمده بود، گفت: شهید سلیمانی فردی بود که حرف و عملش یکی بود و به لحاظ زبان و عمل سعی کرده بود با تمام توان اقدامات لازم را انجام دهد.

,

وی با بیان اینکه پدران و مادران شهدا به مقام شفاعت فرزند خود دست پیدا می کنند، افزود: پدران ومادران شهدا بشارتی از سوی خداوند برایشان آمده است که شهیدشان و خودشان می توانند شفاعت کننده دیگران باشند.

,

فدوی با اشاره به اینکه به شهدا اجازه شفاعت دیگران داده شده است، تصریح کرد: تمام کسانی که به شهدا نزیک باشند و یا دربرنامه های شهدا شرکت کنند می توانند از شفاعت این شهدا برخوردار باشند.

,

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دل مردم ایران برای شهادت سردار سلیمانی لرزید، تشریح کرد: بعد از شهادت سردار دلها دنیا به خوابی عمیق فرو رفت درست است او را به شهادت رسانده اند اما راه او ادامه دارد و روز به روز شکست های بیشتری از دشمنان دیده می شود.

,

وی با بیان اینکه شیطان بزرگ هیچ پیروزی را در کارنامه خود ندارد، خاطر نشان کرد: درست است گاها اقدامات خبیثانه ای را انجام می دهد و شبانه سردار ما را به شهادت می رساند اما هیچ گاه کارنامه ای از پیروزی خود ندارد.

,

فدوی با اشاره به اینکه خداوند برای این انقلاب نتایج خوبی را رقم زده است، بیان کرد: نتایج خوبی از سوی خداوند برای انقلاب رقم خورده است که در برابر۴۳سال خباثت شیطان بزرگ ایستادگی کردیم وهمیشه پیروز میدان بوده ایم.

,

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  تصریح کرد: اگر واقع بینانه به امکانات و اتفاقات نگاه کنیم دشمن از ما بالاتر است اما این دست اراده خداوند است که ما همیشه پیروز میدان ها بوده ایم.

,

وی با اشاره به حملات آمریکا به یمن، عنوان کرد: چندین سال است به یمن حمله کرده اند اما به این دلیل که آن ها دل داده انقلاب اسلامی شده اند و می خواهند انقلابی ایجاد کنند دشمنان موفق نخواهند شد.

,

 فدوی با بیان اینکه سالیانی است شیطان بزرگ علیه جمهوری اسلامی فعالیت می کند، بیان کرد: در این سال ها آن ها تمام تلاششان را برای آسیب زدند به ایران انجام داده اند اما ما موفق شدیم آن هارا شکست دهیم اگر در همه کار ها ایستادگی و مقاومت کنیم به فضل الهی پیروز میدان خواهیم بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه