اخبار داغ

عضو کمیسیون انرژی مجلس:

درباره طرح اختصاص بنزین به هر فرد هیچگونه رأی‌گیری نشد

درباره طرح اختصاص بنزین به هر فرد هیچگونه رأی‌گیری نشد
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: در کمیسیون هیچگونه رأی‌گیری درباره اختصاص بنزین به هر فرد صورت نگرفت و اعضا فقط نظرات‌ خود را بیان کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مالک شریعتی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی درباره برخی اخبار منتشر شده مبنی بر مخالفت این کمیسیون با طرح اختصاص بنزین به هر فرد اظهار داشت: بعید می‌دانم که آقای نخعی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس چنین جمله‌ای گفته باشد که کمیسیون انرژی با طرح اختصاص بنزین به هر فرد مخالفت کرده است زیرا در این جلسه آقای اوجی وزیر نفت در کمیسیون انرژی حضور پیدا کرده و توضیحاتی درباره طرح مذکور ارائه کردند.

وی افزود: وزیر نفت در کمیسیون انرژی ضمن تشریح توضیحات لازم درباره طرح اختصاص بنزین به هر فرد و جزئیات آن، نقطه‌نظرات نمایندگان کمیسیون انرژی را استماع کرد. ضمن اینکه نمایندگان مجلس در این نشست سؤالات و ابهامات خود را درباره این طرح بیان کردند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جلسه کمیسیون انرژی که وزیر نفت در آن حضور داشت یک ساعت و نیم طول کشید و آقای اوجی توضیح مقدماتی درباره طرح اختصاص بنزین به هر فرد داده و سپس برخی اعضای کمیسیون سؤالات و نکاتی را در این باره طرح اختصاص بنزین به هر فرد بیان کردند و هیچکس به عنوان موافق و مخالف این طرح ثبت‌نام نکرده و نه کمیسیون انرژی بنای تصمیم‌گیری در این موضوع را داشت ضمن اینکه هیچگونه رأی‌گیری در این خصوص انجام نشد و در مجموع چیزی به عنوان موافقیت یا مخالفت طرح اختصاص بنزین به هر فرد مطرح نبود بلکه تبادل‌نظری درباره اجرای طرح به صورت پایلوت در دو جزیره کیش و قشم صورت گرفت و در مجموع وزیر نفت مؤلفه‌ها و ویژگی‌های طرح مذکور را تشریح کرد.

شریعتی عنوان کرد: در این جلسه برخی نمایندگان دغدغه‌های خود را در خصوص طرح  اختصاص بنزین به هر فرد بیان کردند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت: اگر بنای رأی‌گیری در کمیسیون انرژی باشد فقط مختص به طرح‌ها و لوایح است و برای این موضوع نمایندگان موافق و مخالف ثبت‌نام می‌کنند. در حالیکه این موضوع نه طرح است و نه لایحه بلکه یک ایده‌ است که به صورت پایلوت در دو شهر جنوبی ایران اجرا می‌شود و نمایندگان مجلس فقط نظرات خود را بیان کرده‌اند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه