اخبار داغ

مدیرکل اسبق حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی:

تلاش رسانه‌های دشمن برای حذف مکتب حاج قاسم از زمان شهادت/ لزوم الگوگیری مدیران از حضور میدانی حاج قاسم

تلاش رسانه‌های دشمن برای حذف مکتب حاج قاسم از زمان شهادت/ لزوم الگوگیری مدیران از حضور میدانی حاج قاسم
مجنونی گفت: حاج قاسم به عنوان نماد ملی ایران در بین کشورهای منطقه، وحدت، انسجام و دوستی بین ملت ها را ثابت کرد و نقش او در امنیت پایدار منطقه، زمینه ساز گسترش فعالیت های اقتصادی با کشورهای همجوار بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن مجنونی مدیرکل اسبق حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خاورستان، اظهارکرد: در محبوبیت حاج قاسم؛ همین بس که جدای از تشییع جنازه بی نظیری که در جهان بازتاب گسترده ای داشت، طی چند روز گذشته در بسیاری از کشورهای مسلمان و غیرمسلمان، شاهد برگزاری مراسم های پاسداشت این شهید بزرگوار بوده ایم. در ایران هم این مراسم ها در تمام شهرها و روستاها در حال برگزاری است که نشان از محبوبیت وجودی شهید سلیمانی در قلوب مردم دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

وی  عنوان کرد: شهید سلیمانی در بعد نظامی و سیاسی، تکیه و توکلش بر خدا بود و شجاعت، مردانگی و نترسیدن از هیچ قدرتی، از او شخصیتی ملی و فراملی ساخته بود.

,

او افزود: در بعد فرهنگی هم اخلاص، فروتنی، تقوا، عبادت، اخلاق، ساده زیستی و مردمی بودن چهره ملی و فراملی در بین مردم از او به جا گذاشت.

,

دکترای حرفه ای پزشکی با اشاره به روابط اقتصادی  منسجم ایران با کشورهای منطقه، گفت: اولین کسی که میدان را برای این روابط آماده کرد، نقش حاج قاسم در منطقه بود که به عنوان نماد ملی ایران در بین کشورهای منطقه، وحدت، انسجام و دوستی بین ملت ها را ثابت کرد و نقش او در امنیت پایدار منطقه، زمینه ساز گسترش فعالیت های اقتصادی با کشورهای همجوار بود.

,

مجنونی بیان کرد: اگر ۴۰ سال فعالیت فرهنگی و نظامی شهید سلیمانی را مورد بررسی قرار دهیم، می بینیم که منش و رفتار سردار دلها، تفکر، اعتقادات و اخلاق او چنان در مدیران رده پایین، همرزمان و بسیجیانی که با او کار می کردند، چنان نفوذ پیدا کرده بود که به عنوان یک مکتب در بین آنها و همچنین مردم ایران و منطقه جایگاه پیدا کرده بود و در واقع لازم بود که مکتب شهید سلیمانی به این نام رسمیت پیدا کند که باید جایگاه آن را حفظ کنیم.

,

وی با تاکید بر تلاش دشمن برای کمرنگ کردن مکتب شهید سلیمانی، تصریح کرد: در واقع از همان ابتدای شهادت حاج قاسم، رسانه های جهان و استکبار در صدد کمرنگ کردن محبوبیت و تشییع با شکوه این شهید بودند که البته نتوانستند. اکنون هم که سالگرد شهادت حاج قاسم است، رسانه ها و فضای مجازی دشمن همین کار را می کند.

,

مدیرکل اسبق حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی افزود: ولی ملت ما و ملل اسلام هوشیارند و نخواهند گذاشت این مکتب کمرنگ شود. ایران و ملل مسلمان بخصوص جبهه مقاومت باید با زنده نگه داشتن مستمر راه و منش حاج قاسم، نگذارند دشمن مکتب این شهید که برگرفته از مکتب سیدالشهداء (ع) است را تضعیف کنند.

,

مجنونی عنوان کرد: نهادهای دولتی و فرهنگی هم باید با تلاش در کنار مردم، این مکتب را تقویت کنند و این پیام را به جهان برسانند. امیدواریم شاخه های این مکتب در سراسر جهان رشد کند و قدرت استکبار جهان را محدود و به نابودی بکشاند.

,

وی با تاکید بر لزوم الگوبرداری مسئولان از منش شهید سلیمانی، گفت: باید به مدیران بگوییم که شهید سلیمانی در بین مردم و بسیجیان ایران و دیگر کشورها بخصوص گروه مقاومت، حضور پررنگی داشت که همین باعث محبوبیت او شده بود.

,

او افزود: مردمی بودن دولت و خادم ملت بودن، اعتماد مردم به دولت را مستحکم می کند که این دستور اسلام، امام راحل و مقام معظم رهبری است. این چیزی بود که در منش و رفتار شهید سلیمانی پررنگ بود و امیدواریم مدیران از آن الگو بگیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه