اخبار داغ

مدیر بندر هرمز خبر داد؛

بندرگاه هرمز نگارستان فرهنگ و رسوم ساحل‌نشینان/ استقبال گردشگران از آثار هنرمندان هرمزگانی درجزیره رنگین کمانی خلیج فارس

بندرگاه هرمز نگارستان فرهنگ و رسوم ساحل‌نشینان/ استقبال گردشگران از آثار هنرمندان هرمزگانی درجزیره رنگین کمانی خلیج فارس
علی ادیمی گفت: نمایشگاه عکس پرتره با هدف معرفی غنای فرهنگی و هویت اصیل مردمان جزیره رنگین کمانی خلیج فارس از روز گذشته در خانه موسوم به جری پولاک در جزیره هرمز دایر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی ادیمی، مدیر بندرهرمز در گفت‌وگو با خبرنگار هرمز اظهار داشت: نمایشگاه عکس پرتره با هدف معرفی غنای فرهنگی و هویت اصیل مردمان جزیره رنگین کمانی خلیج فارس از روز گذشته در خانه موسوم به جری پولاک دایر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی استقبال گردشگران از برپایی نمایشگاه های دوره ای فرهنگی و هنری در بندرگاه هرمز را برای خالقین آثار و هنرمندان استان بسیار دلگرم‌کننده ارزیابی کرد و گفت: زیر ساخت های ایجاد شده در این بندر بعنوان تنها مبدا ورود به جزیره که توسط سازمان بنادر و دریانوردی ایجاد شده، امروز به نگارخانه و ویترینی مهم جهت ارائه آثار هنرمندان مبرز استان تبدیل شده تا گردشگران علاوه بر لذت بردن از جاذبه‌های طبیعی جزیره، از آثار هنرمندان خلاق این استان نیز بازدیدی داشته باشند.

,

ادیمی در ادامه خاطرنشان کرد: نمایشگاه عکس با عنوان "اهل هرمز" در جزیره رنگین کمانی خلیج  فارس بیانگر آداب و رسوم اهالی شریف هرمز است که از  قاب دوربین هنرمند عکاس حسن بردال به تصویر کشیده شده است.

,

به گفته مدیر بندر هرمز از ابتدای سال تا کنون ۳ نمایشگاه با موضوعات مختلف در بندرگاه هرمز دایر شده که بر اساس تقویم زمان بندی دو نمایشگاه دیگر نیز تا پایان سال در این مکان برگزار خواهد شد.

,

شایان ذکر است؛  نمایشگاه "اهل هرمز" همه روزه تا ۲۴ دی‌ماه در خانه تاریخی جری پولاک واقع در بندرگاه جزیره هرمز پذیرای  بازدید کنندگان است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه