اخبار داغ

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند:

یک اتحاد الهام‌بخش جهانی در سایه مکتب شهید سلیمانی شکل گرفت

یک اتحاد الهام‌بخش جهانی در سایه مکتب شهید سلیمانی شکل گرفت
حجت‌الاسلام اکبری مطلق گفت: با موضع‌گیری خیلی خوب شهید سلیمانی وحدتی فراگیر و اتحادی الهام بخش بین مسلمین دنیا شاهد هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام جواد اکبری مطلق مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در گفتگو با خبرنگار خاورستان، گفت: نگاهی به زندگی سردار سلیمانی حاوی مسائلی ارزشمند است از جمله موقعیتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی برای افراد جامعه فراهم کرده به طوری که هرکسی بتواند مخلصانه و صادقانه در راه خدمت به مردم ایفای نقش کند می تواند بنیانگذار مکتبی در کشور باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

وی با اظهار اینکه سردارسلیمانی از روستایی دورافتاده در استان محروم کرمان به پا می‌خیزد و به جایگاهی می‌رسد که تمام جهان اسلام مشتاق حرکات و گفتار حاج قاسم می‌شود افزود: عشق خاص شهید سلیمانی به اسلام ناب محمدی زبانزد همگان بوده است.

,

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه در آستانه بزرگداشت ایام فاطمیه قرار داریم تصریح کرد: سردار سلیمانی هر سال در این ایام، روضه در منزل برگزار می کرد و به شدت به اهل بیت(ع) و به طور خاص حضرت زهرا(س) علاقه داشت.

,

اکبری مطلق معنویت گرایی و دنیاگریزی را از دیگر صفات برجسته سردار سلیمانی برشمرد و گفت: حاج قاسم دنبال سهم خواهی از انقلاب و نظام نبود و به عبارتی تلفیقی از معنویت، سیاست و کیاست را دارا بود و در عین حالی که در صحنه های سیاسی و اجتماعی حرف برای گفتن دارد، پایبندی سردار به تکالیف شرعی مشخص و مشهود است که آن را عقلانی و معقول بروز می‌دهد.

,

وی با بیان اینکه زندگی و شهادت سردار سلیمانی برای کشور و جهان اسلام برکت داشت گفت: با توجه به توطئه‌هایی که دشمن برنامه ریزی و اجرا کرده بود، تصور می‌کردند با نبود سردار سلیمانی نقصی در جبهه مقاومت بوجود خواهد آمد، در حالی که با شهادت حاج قاسم، همبستگی و همدلی ویژه‌ای بین ملت ایران ایجاد شد و از طرفی با موضع‌گیری خیلی خوب جهان اسلام وحدتی فراگیر و اتحادی الهام بخش بین مسلمین دنیا شاهد بودیم.

,

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه سردار سلیمانی با اعتقاد صادقانه به مردم و اعطای نقش به آنان از ارزشهای جامعه و عدالت اجتماعی پاسداری می‌ کرد افزود: جاذبه و دافعه را در حاج قاسم می‌توان شاهد بود به نحوی که همه گرایش‌های مختلف جامعه را به سمت نظام و ارزشهای دینی جذب می‌کند و از آن طرف نیز دشمن تلاش می‌کند سردار را از صحنه اجتماع و سیاست دنیا حذف کند.

,

وی دشمن شناسی و نگاه جهانی سردار سلیمانی را از مهمترین علت‌های جاذبه و دافعه وی عنوان کرد و اظهار داشت: زمانی که سردار سلیمانی به سمت سوریه، لبنان، عراق و هرجایی که نقصی در جامعه مسلمین می‌دید، تلاش می‌کرد با مقاومت و ایستادگی جاودانه خود، غم را از چهره مسلمانان بزداید و این ماحصل اخلاص و فداکاری است که همراه با مطالعات علمی و عقلانی داشته و قطعا اگر این ویژگی‌ها با روحیه جانثاری و ایثار تلفیق شود می‌تواند چنین شخصیت‌هایی در کشور تکرار شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه