اخبار داغ

با پیگیری استاندار و مدیران خراسان جنوبی صورت می‌گیرد؛

ورود ایمیدرو به پروژه‌های اقتصادی خراسان جنوبی/ اتمام پروژه‌های نیمه تمام قوت می‌گیرند

ورود ایمیدرو به پروژه‌های اقتصادی خراسان جنوبی/ اتمام پروژه‌های نیمه تمام قوت می‌گیرند
شرکت ایمیدرو در پروژه‌های اقتصادی از جمله توسعه راه‌های دوبانده خراسان جنوبی وارد مشارکت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، خراسان جنوبی با ۱۵۱ هزار کیلومتر مربع سومین استان از نظر وسعت، با داشتن بیش از ۱۷ هزار کیلومترراه ششمین از نظر طول راه ها، بیست وهشتمین استان از نظر جمعیت با ۰٫۹ درصداز جمعیت کل کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  خاورستان,

وحید داعی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی در گفتگو با خبرنگار خاورستان،  درخصوص آخرین وضعیت باندهای دوم خراسان جنوبی گفت: مجموع پروژه های ما ۲۴۲۱ کیلومتر در طول محورهای استان است که تاکنون۷۵۱ کیلومتر دوبانده شده که ازاین میزان ۱۳۷ کیلومتر در سال گذشته انجام گرفته است.

,

وی با بیان اینکه ۵۹۰کیلومتر با متوسط پیشرفت فیزیکی ۳۷ درصد در دست اجرا است، افزود: برای سال ۱۴۰۰ هدف گذاری کرده ایم ۱۱۳ کیلومتر باند دوم را تا پایان سال زیربارترافیک ببریم که تاکنون ۴۰ کیلومتر آسفالت و ۳۲ کیلومتر دیگر آماده آسفالت است.

,

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: از موضوعات مهم مورد پیگیری در این نشست، مشارکت ایمیدرو در تکمیل باند های دوم استان بودکه مقرر شد بررسی  و مساعدت لازم از طرف ایمیدرو برای مشارکت و تامین اعتبارلازم انجام شود.

,

همچنین در این راستا مقرر شد کمیته زیر ساخت متشکل از مدیر کل راه و شهرسازی ،رئیس سازمان صمت خراسان جنوبی و نمایندگان ایمیدور تشکیل و در خصوص نحوه و میزان مشارکت ایمیدرو در احداث باندهای دوم استان تصمیم گیری و مساعدت لازم توسط این شرکت به عمل آید.

,

در دیدار استاندار خراسان جنوبی و مدیرعامل ایمیدرو، این مجموعه، تعهدات جدیدی را در راستای توسعه استان پذیرفت. این دیدار با حضور اسحاقی نماینده مردم شهرستان های قاینات وزیرکوه در مجلس شورای اسلامی، جرجانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و داعی مدیرکل راه و شهرسازی استان انجام شد.

,

در این جلسه مقرر شد، ایمیدرو در کوتاه ترین فرصت، نسبت به تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام خود در استان اقدام کند.

,

این مصوبه به منظور سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژه های معطل مانده در فهرست تعهدات ایمیدرو قرار گرفت.

,

اعزام گروه کارشناسان ایمیدرو به استان با هدف بررسی راهکار های عملیاتی اجرای پروژه انتقال آب تصفیه خانه بیرجند به حوزه معدنی قلعه زری از دیگر مصوبات این جلسه بود.

,

این اقدام در راستای تأمین منابع آبی مورد نیاز معادن این حوزه صورت خواهد گرفت.

,

تعیین بازه زمانی ۲ هفته ای به منظور تشکیل کارگروهی ویژه در این مجموعه و بررسی زیرساخت های مورد نیاز از جمله آب، برق و… برای فعالیت های معدنی ایمیدرو در استان نیز مصوبه دیگری بود که در راستای توسعه سرمایه‌گذاری های این هلدینگ در بهره برداری از معادن استان تعیین شد.

,

در این جلسه با تعیین فرصت ۲ هفته‌ای، ایمیدرو مکلف شد در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی خود در استان، طرح‌ها و پروژه‌هایی را اعلام کند.

,

شایان ذکر است؛ این دیدار با هدف برنامه ریزی برای توسعه سرمایه گذاری‌های ایمیدرو و مشارکت این مجموعه در پروژه های اقتصادی استان صورت گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه