اخبار داغ

در مسابقات کشوری شنا رقم خورد

کسب ۱۶ مدال رنگارنگ توسط شناگران نابینا و کم بینای استان یزد

کسب ۱۶ مدال رنگارنگ توسط شناگران نابینا و کم بینای استان یزد
رئیس هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان یزد گفت: شناگران نابینا و کم بینای استان یزد در مسابقات کشوری شنا توانستند 16 مدال رنگارنگ کسب کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین دشتی، رئیس هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به حضور هفت ورزشکار یزدی در مسابقات کشوری شنا گفت: شناگران نابینا و کم بینای استان یزد در مسابقات کشوری شنا توانستند ۱۶ مدال رنگارنگ کسب کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

دشتی با اشاره به حضور ورزشکاران نابینا و کم بینای استان یزد در مسابقات شنای کشوری گفت: استان یزد در این دوره از مسابقات کشوری شنا توانست رتبه چهارمی کشور را به خود اختصاص دهد.

,

وی افزود: استان یزد توانست در رشته شنا رتبه چهارم کشوری را پس از استان های مشهد، تهران، اصفهان بدست آورد.

,

دشتی بیان کرد: در این دوره از مسابقات، هفت رشته انفرادی و دو رشته تیمی بود که استان یزد توانست به خوبی رتبه های برتر را به خود اختصاص دهد.

,

وی ادامه داد:  هر ورزشکار می توانست در سه رشته انفرادی شرکت کند که با توجه به حضور شناگران یزدی در این رشته ها شاهد حضوری پرشور در این بخش ها بودیم و مدال های رنگارنگی را به خود اختصاص دادیم.

,

رئیس هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان یزد بیان کرد:  ما در این دوره از مسابقات هفت شناگر داشتیم که مهدی میرحسینی توانست مدال برنز را کسب کند و محمد شیخعلیشاهی نیز توانست مدال برنز را کسب کند.

,

وی گفت: همچنین حسین دشتی نیز مدال نقره را به خود اختصاص داد و آقایان حسن زاده، موسوی، قاسمی و میردهقان نیز توانستند در سه رشته خود ۱۲ مدال طلا را کسب کند.

وی بیان کرد: در مجموع ۱۲ مدال طلا، یک مدال نقره، یک مدال نقره تیمی، دو مدال برنز را بدست آوردیم و عنوان چهارمی این دوره از مسابقات را با هفت شناگر بدست آوردیم.

,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه