اخبار داغ

گفت‌وگوی خواندنی با همرزم سردار دلها؛

استکبار از همرزمان و فرزندان معنوی شهید سلیمانی می ترسد/ تمام مردم آزاده جهان مکتب حاج قاسم را دوست دارند

استکبار از همرزمان و فرزندان معنوی شهید سلیمانی می ترسد/ تمام مردم آزاده جهان مکتب حاج قاسم را دوست دارند
سوعانی گفت: مبارزه حق علیه باطل تا زمانی که جهل و زیاده خواهی و زیاده طلبی هست وجود دارد و استکبار از این می ترسد که بعد از شهادت سردار سلیمانی همرزمان و فرزندان معنوی حاج قاسم خواب راحت را از چشمان آنها خواهد گرفت به همین دلیل از سر جعل اقدام به حذف نام و تصاویر سردار در پلتفرم های مختلف مجازی می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد خدا بخش سوغانی، همرزم سردار سلیمانی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز با اشاره به اینکه متولد سال ۱۳۳۹ است، اظهار کرد: خداوند توفیق داد و از سال ۱۳۶۱ قبل از عملیات بیت المقدس از طریق سپاه استان هرمزگان اعزام جبهه های حق علیه باطل شدم.
رزمنده دفاع مقدس عنوان کرد: مجموع استان های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان تیپ ثارالله را تشکیل می داد و سردار سلیمانی فرمانده ما بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
,

, ,

وی با بیان اینکه خداوند توفیق داد در دوران دفاع مقدس و بعد از آن شاگرد حاج قاسم باشم، گفت: در عملیات بیت المقدس، رمضان، بدر، والفجر ۸، کربلای ۴، کربلا۷ و کربلا یک همچنین در تک شلمچه که قبل از پذیرش قطعنامه رخ داد در خدمت سردار سلیمانی بودیم.

,

سردار با رزمندگان مانند فرزندان خود بر خورد می کردند
رزمنده دفاع مقدس با اشاره به اینکه در هیچ جایی سردار سلیمانی خودشان را به عنوان فرمانده خطاب نمی کردند، مطرح کرد: سردار با رزمندگان مانند فرزندان خود بر خورد می کردند و همین رفتارشان باعث شده بود که هم در بین رزمندگان، پشتیبانان جبهه، هم در کل سپاه و حتی در ارتش محبوبیت خاصی داشته باشند.
سوغانی عنوان کرد: فداکاری و از خود گذشتگی های ایشان در دفاع از ارزش های انقلاب و اسلام همچنین مبارزه با صهیونیست و داعش و محبوبیتی که داشتند باعث شد لقب سردار دلها بگیرد.
وی افزود: سردار سلیمانی ابعاد برجسته و فضیلت های گوناگونی داشتند و دارای اخلاص بودند و حب ولایت داشتند.

, سردار با رزمندگان مانند فرزندان خود بر خورد می کردند,
,
,
,

همرزم سردار سلیمانی با اشاره به اینکه سردار هیچ موقع از خانواده شهدا و همرزمانش غافل نبودند، بیان کرد:با دوستان و همرزمانش سالی یک الی دو بار دیدار و درد و دل می کردند.

,

, ,

حاج قاسم پایبند و مقید بودند که خلف وعده نکنند
سوغانی با تاکید بر اینکه حاج قاسم پایبند و مقید بودند که خلف وعده نکنند، گفت: هنگامی که با یک هنرمند قرار ملاقات داشت و وقت نکرده بود که به قرار برسد؛ از طریق تلفن عذرخواهی و احوال پرسی می کند.
وی عنوان کرد: به گفته امام خامنه ای(مدظله العالی) سردار سلیمانی اهل شفاعت هستند؛ ایشان به دنبال درجه های دنیایی نبودند و روح بلندی داشتند به همین دلیل محبوب دل ها هستند.
همرزم سردار سلیمانی با بیان اینکه سردار سلیمانی تنها محبوب در کشور نبوده و مردم آزاده جهان او را دوست داشتند، گفت: مردم عراق و سوریه از مردم ایران بیشتر او را می شناسند و نسبت به او احترام قائل هستند.
سوغانی عنوان کرد: مکتب شهید سلیمانی مکتب انسان پروی برای دفاع از اسلام و مسلمین است.
وی اظهار کرد: سردار سلیمانی وقتی از لشکر ۴۱ثارالله بر حسب فرمان حضرت آقا رفتند و ایشان فرمانده نیروی قدس سپاه معرفی شدند با شناختی که از جهان اسلام و مبارزین عراقی که در طول دفاع مقدس نیز در سپاه بدر بودند و با ایران همکاری می کردند و با ارتباطی که با سید حسن نصرالله و امام مغنیه داشتند و ارتباط تنگاتنگی که با محور مقاومت برقرار کرده بودند توانسته بود در دل تمام ادیان جا باز کند.

, حاج قاسم پایبند و مقید بودند که خلف وعده نکنند,
,
,
,
,
,

, ,

امروز جبهه مقاومت زیر گوش اسرائیل است اگر یک موشک شلیک کند ۱۰ موشک می خورد

, امروز جبهه مقاومت زیر گوش اسرائیل است اگر یک موشک شلیک کند ۱۰ موشک می خورد,

رزمنده دفاع مقدس با اشاره به اینکه داعش در یک روز سر ۲ هزار جوان عراقی را برید، عنوان کرد: سردار سلیمانی کسی بودند که جلوی این نامردها را گرفتند و به اربابانشان نشان دادند که این اقدامات پایدار نیست و به فضل الهی و برکت سردار سلیمانی الان از ادیان مختلفی که در عراق و سوریه حضور دارند در امنیت کامل هستند.
سوغانی افزود: سردار سلیمانی نه تنها امینت پایدار در عراق و سوریه برقرار کرد بلکه از نظر معیشتی نیز یاری رسان مردم آن مناطق بودند.
وی عنوان کرد: هنگامی که آمریکایی ها می خواستند که حکومت سوریه را به طور کامل عوض کنند حمایت های سردار سلیمانی باعث ابقای رییس جمهور سوریه شد و درحال حاضر هر کس فداکاری ها و زحمات سردار دلها را دیده است از نبود او داغدار است.

,
,
,

همرزم سردار سلیمانی با اشاره به اینکه حاج قاسم تلاش های فراوانی برای شناخت دنیا می کردند، اظهار کرد: یک روز که با سردار سلیمانی ملاقات داشتیم قسم جلاله خورند که تمام سران حکومت های دنیا را از نزدیک دیده اند و یا کاملا زندگی نامه آنها را خوانده اند.
سوغانی با بیان اینکه سردار سلیمانی مرتب در متن زندگی سران جهان اسلام بود، عنوان کرد: همین امر باعث شد که سردار سلیمانی به سرعت پیش برود و محور مقاومت را تشکیل دهد.
وی افزود: امروز مشاهده می شود اسراییلی که تا دیروز داشت در فلسطین کودک کشی می کرد امروز جبهه مقاومت زیر گوشش است اگر یک موشک شلیک کند ۱۰ موشک می خورد.

,
,
,

سردار دلها انسانی ارزشمند بودند که برای آزادی و آرامش جهان اسلام تلاش می کردند
رزمنده دفاع مقدس با اشاره به اینکه در ایام دومین سالگرد شهید سلیمانی نه تنها رسانه های ایران بلکه تمام رسانه های جهان از حاج قاسم یاد می شود، گفت: کسانی که کمر به قتل سردار بستند امروز پشیمان هستند؛ زیرا سردار دلها انسانی ارزشمند بودند که برای آزادی و آرامش جهان اسلام تلاش می کردند.

, سردار دلها انسانی ارزشمند بودند که برای آزادی و آرامش جهان اسلام تلاش می کردند,
,

سوغانی در بخشی از سخنان خود مطرح کرد: از زمان پیدایش اسلام تاکنون اتفاقات فراوانی افتاده است، هنگامی که پیامبر(ص) مردم را به اسلام دعوت کردند تنها دو نفر پشت سر ایشان یکی حضرت علی (ع) و یکی حضرت خدیجه(س) نماز خواندند؛ جهان استکبار آن زمان از این دین وحشت داشت زیرا اسلام با آمال ها و آرزوهای غلط آنها مبارزه می کرد.
وی مطرح کرد: سردار سلیمانی با استعانت از خداوند متعال و رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) و با الگوگیری از نهضت سیدالشهدا در محور مقاومت اقداماتی انجام دادند که برای سال های سال دشمنان هراس دارند.

,
,

, ,

استکبار از همرزمان و فرزندان معنوی سردار دلها می ترسد
همرزم سردار سلیمانی افزود: سردار دلها حداقل شش سپاه بزرگ در محور مقاومت سازماندهی کردند و کار می کنند و آنها هیچ موقع خطر دشمن را فراموش نمی کنند و نمی گذارند دشمن خواب راحت به چشمش برود.
سوغانی تاکید: آمریکا، اسرائیل و انگلیس کسانی هستند که در طول تاریخ خون ریزی زیادی کردند و زیاده طلب هستند و آنها تلاش کردند که از نیل تا فرات اسرائیل را ببینند و آمریکایی ها مبالغ زیادی را هزینه کردند و نتیجه همه این هزینه ها شد وحدت بیشتر محور مقاومت.
وی تصریح کرد: مبارزه حق علیه باطل تا زمانی که جهل و زیاده خواهی و زیاده طلبی هست وجود دارد و استکبار از این می ترسد که بعد از شهادت سردار سلیمانی همرزمان و فرزندان معنوی حاج قاسم خواب راحت را از چشمان آنها خواهد گرفت به همین دلیل از سر جعل اقدام به حذف نام و تصاویر سردار در پلتفرم های مختلف مجازی می کنند.
رزمنده دفاع مقدس اظهار کرد: انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام(ره) و امام خامنه ای(مدظله العالی) فراز و نشیب های زیادی داشته و دارد؛ امروز جوانان ما با تحمل خیلی از مشکلاتی که پیش روی دارند برای حفظ ارزش های انقلاب و اسلام مانند جوانان هشت سال دفاع مقدس لحظه ای خودشان را غافل از اقدامات هوشمند ندانند و همواره مانند سردار سلیمانی چشمانشان به لب های با برکت مقام عظمای ولایت و رهبری باشد و تا زمانی که رهبری پیامبر گونه ایشون در سرزمین خود داریم مملکت ما هیچ آسیبی نخواهد دید.
انتهای پیام/

, استکبار از همرزمان و فرزندان معنوی سردار دلها می ترسد,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه