اخبار داغ

رزمنده دفاع مقدس:

سیره شهدا گنجینه ارزشمندی برای بالندگی نسل جوان است

سیره شهدا گنجینه ارزشمندی برای بالندگی نسل جوان است
امیرعباس دانشی گفت: سیره شهدا گنجینه ارزشمند برای بالندگی نسل جوان است، زیرا این گنجینه تأثیر بسزایی در نقش‌آفرینی جوانان در عرصه‌های نیاز جامعه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  رزمنده دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: عنصر امید در شهدا موج می زند، زیرا آنها در مسیر جهاد هیچ گاه امید خود را از دست ندادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , تیتریک,
امیرعباس دانشی ادامه داد: حضور شهدا در سراسر کشور همزمان با سالروز شهادت سردار دلها نعمت بزرگی است.
,
وی افزود: شهدا به فرموده قرآن زنده هستند و حضور پر شور مردم در این مراسم تجدید میثاق با آرمان های انسان هایی است که توانستند بر هوای نفسانی خود غلبه کرده و در مسیر جهاد به شهادت برسند.
,
این رزمنده تصریح کرد: سیره شهدا گنجینه ارزشمند برای بالندگی نسل جوان است، زیرا این گنجینه تأثیر بسزایی در نقش‌آفرینی جوانان در عرصه‌های نیاز جامعه دارد.
,
دانشی گفت: هرچقدر مردم حضور باشکوه تری در آیئن تشییع شهدا داشته باشند، دشمنان داخلی بیشتر احساس خطر می‌کنند و این موضوع باعث می‌شود که دشمنان خارجی نیز از قدرت مردمی نظام اسلامی ما هراس داشته باشند.
,
وی ادامه داد: جامعه ای که امید به آینده را از دست بدهد، در بحران ها و مشکلات سخت نمی تواند استقامت داشته باشد بنابراین امیدواری را باید از شهدا الگو بگیریم.
,
این جانباز افزود: امروز دشمن از جنگ روایت ها برای تزریق روحیه ناامیدی در کشور استفاده می کند که باید بسیار هوشیار بود.
,
دانشی بیان کرد: اگر ما امروز روایت های شهدا را برای آیندگان تبیین و تهیه نکنیم دشمن ازا این روایت های به نفع خود و در جهت تضاد با آرمان انقلاب استفاده می کند.
,
وی گفت: برای رفع موانع و مشکلات امروز جامعه نیازمند نگاه امیدوانه دوران دفاع مقدس هستیم زیرا دشمن تمام توان خود را در عرصه نرم به ویژه فضای مجازی گذاشته است تا ناامیدی را به جامعه تزریق کند.
,
این رزمنده تاکید کرد: مجالش شهدا دارای نشاط معنوی بالایی است و این نشاط تا مدت ها در جامعه ماندگار است و کشور را در مقابل نفوذ ایمن می کند.
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: راه و مکتب شهید سلیمانی در جهان ادامه دارد زیرا شهدا زنده هستند و راه و مکتب شان در دینای اسلام با قدرت ادامه‌ دارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه