اخبار داغ

امام جمعه موقت بیرجند:

مجازات قاتلان شهید سلیمانی مطالبه امت اسلام است

مجازات قاتلان شهید سلیمانی مطالبه امت اسلام است
حجت الاسلام مشرفی گفت: ملت ایران خواستار مجازات قاتلان شهید سلیمانی هستند تا آنها به مجازات اعمال ننگین خود برسند، در صورت عدم رسیدگی به این موضوع، دست انتقام از آستین امت اسلام بیرون خواهد آمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت الاسلام محسن مشرفی امروز در خطبه های نماز جمعه بیرجند با اشاره به اینکه حضرت زهرا (س) همواره الگویی از ظلم ستیزی برای ما است، اظهار کرد: اخیرا پایگاه‌ عین الاسد مجدد مورد هجمه جبهه مقاومت قرار گرفت که این‌ها الگوگیری از ظلم‌ستیزی فرهنگ اهل‌بیت (ع) و قرآن کریم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه جایگاه امروز ایران در منطقه و دنیا مرهون فداکاری و ایثار برگرفته از فرهنگ اهل‌بیت(ع) است، ادامه داد: امروز در گام دوم انقلاب مسیر هموارتر و زمینه فراهم‌تر برای اجرای کارهای بزرگ‌تر و پیاده‌سازی اسلام است.

,

وی با اشاره به اینکه اسلام سعادت دنیا و آخرت را دارد، گفت: اگر مشکلی است از عملکرد ما مسئولان است وگرنه اسلام از خود، هیچ مشکلی ندارد.

,

حجت الاسلام مشرفی با اشاره به اینکه مسئولیت‌ها جایگاهی برای پیاده‌سازی اسلام و منافع ملت شهیدپرور است، افزود: مسئولیت ها محلی برای پیاده‌سازی سلیقه‌های شخصی افراد نیست، فرد مسئول نباید سلیقه‌ای تصمیم بگیرد، مسئله امروز مسئولان این است که اسلام را پیاده‌سازی کنند که اگر طبق اسلام عمل شود مشکلات هم حل خواهد شد.

,

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به برگزاری باشکوه جلسات فاطمیه در سطح استان، افزود: در مصلای المهدی بیرجند هم مراسمات خوبی برگزار شد که این مراسم ها ادامه خواهد داشت.

,

وی با اشاره به سالگرد رحلت حضرت آیت‌الله مصباح‌یزدی عمار انقلاب و سالگرد شهادت سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی مالک‌اشتر زمان، گفت: تبیین این شخصیت‌ها در جنبه نرم‌افزاری و عملی و میدانی و تکثیر این الگوها برای گام دوم انقلاب بسیار مهم است این الگوها که تجسم شجاعت، اخلاص، ایمان و ولایت‌مداری بودند باید برای نسل جدید در گام دوم انقلاب الگوسازی و تکثیر شوند.

,

حجت الاسلام مشرفی بیان کرد: در هفته پیش رو میزبان آیت‌الله رجبی، رئیس مدرسه حضرت امام (ره) قم و جانشین آیت‌الله یزدی در استان خواهیم بود.

,

وی با بیان اینکه امروز هفدهم دی‌ماه سالروز اجرای طرح استعماری و ننگین کشف حجاب در سال ۱۳۱۴ به دستور رضاخان است، گفت: مقام‌معظم رهبری در سال ۹۱ در پیامی تاریخی در رابطه با الگوی سوم زن فرمودند: «همچون عنصری در حاشیه و بی‌نقش در تاریخ‌سازی، و در تعریف غالباً غربی، به مثابه‌ موجودی که جنسیت او بر انسانیتش می‌چربد و ابزاری جنسی برای مردان و در خدمت سرمایه‌داری جدید است، معرفی می‌شد. شیرزنان انقلاب و دفاع مقدس نشان دادند که الگوی سوم، «زن نه شرقی، نه غربی» است. زن مسلمان ایرانی تاریخ جدیدی را پیش چشم زنان جهان گشود و ثابت کرد که می‌توان زن بود، عفیف بود، محجبه و شریف بود و درعین حال، در متن و مرکز بود».

,

امام جمعه موقت بیرجند همچنین با اشاره به سالروز قیام۱۹ دی‌ماه قیام خونین مردم قم در سال ۵۶ ، افزود: مردم قم جلودار حرکات انقلابی برعلیه رژیم مستبد پهلوی بودند.

,

حجت الاسلام مشرفی با اشاره به تشییع پیکر گلگون‌کفن ۲۵۰ شهید گمنام در سطح کشور و چهار شهید گمنام در خراسان‌جنوبی همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) یادآور شد: این شهدا استان و کشور را به عطر شهادت معطر کردند.

,

وی با اشاره به توقیف کشتی نظامی امارات توسط مجاهدین یمن، گفت: مردم یمن حدود هفت سال است مورد آماج حمله ائتلاف عربی، عبری و غربی با رهبری عربستان سعودی قرار دارند.

,

امام جمعه بیرجند ادامه داد: سعودی ها عملیاتی به نام طوفان قاطعیت را علیه مردم یمن شروع کردند و می‌خواستند چندروزه بساط مجاهدین را در هم بشکنند اما در این سال‌ها زن و کودک و انسان‌های بی‌گناه زیادی را در یمن شهید کردند، فقر، بیکاری و کشتار انسان‌های بی‌گناه را بر مردم آن کشور مظلوم تحمیل کردند ولی مردم یمن تسلیم آن‌ها نشدند و با اعتقاد به آیه شریفه «إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ» ایستادگی کردند و امروز مردم یمن برای جبهه استکبار تبدیل به باتلاقی شده که در آن گرفتار شده‌اند.

,

حجت الاسلام مشرفی تاکید کرد: توقیف کشتی نظامی امارات توسط مجاهدین یمن موجب موازنه قدرت دریایی شد و باعث وحشت صهیونیست ها و غربی ها شد.

,

وی در ادامه با اشاره به سخنان رئیس جمهور کشورمان در مراسم سخنرانی به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید قاسم سلیمانی که دونالد ترامپ، رئیس جمهور وقت آمریکا را قاتل و جنایتکار دانسته است که باید محاکمه و قصاص شود، تاکید کرد: همان طور که آیت الله رئیسی خواستار برگزاری دادگاه عادلانه برای بررسی جنایت جنگی دونالد ترامپ و مایک پمپئو شدند، ملت ایران هم خواستار مجازات این قاتلان شهادت شهید سلیمانی و این ها باید به مجازان اعمال ننگین خود برسند، در صورت عدم رسیدگی به این موضوع، دست انتقام از آستین امت اسلام بیرون خواهد آمد.

,

گفتنی است؛ نمازگزاران بیرجند بعد از اقامه نماز جمعه به‌مناسبت ۱۷ دی‌ماه سالروز طرح ننگین کشف حجاب توسط رضا خان و تجدید میثاق با شهدای مسجد گوهرشاد از میعادگاه نماز تا میدان آدینه در پاسداری از ارزش‌های اسلام به‌ویژه حجاب فاطمی و زینبی راهپیمایی کردند.

,

راهپیمایان با سردادن شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، آمریکا در چه فکریه ایران پر از بسیجیه، پیام ملت ما امر به معروف بود و حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، انزجار خود را از این طرح اعلام و با شهدا تجدید میثاق کردند.

,

همزمان با ۱۷ دیماه ۱۳۱۴ با حکم ننگین رضاشاه مبنی بر کشف اجباری حجاب تعداد زیادی از زائران در مسجد گوهرشاد مشهد به شهادت رسیدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه