اخبار داغ

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

عشایر هیچگاه زیر بار ظلم نرفته اند/ شهید سلیمانی؛ عصاره ملت ایران و انقلاب اسلامی است

عشایر هیچگاه زیر بار ظلم نرفته اند/ شهید سلیمانی؛ عصاره ملت ایران و انقلاب اسلامی است
سردار حسین معروفی با تأکید بر اینکه عشایر ما جز مردمان بزرگی هستند، در طول تاریخ انسان های بیگانه ستیزی بوده اند و هیچ گاه زیر بار ظلم نرفتند، گفت: امروز شناسنامه، عصاره ملت ایران و عصاره انقلاب اسلامی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان دومین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یادواره 500 شهید عشایر جنوب استان کرمان ظهر امروز در شهرستان کهنوج با حضور سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و جمعی از مردم و مسئولان برگزار شد.

سردار معروفی با تشکر از عوامل برگزاری مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و یادواره شهدای عشایر جنوب استان گفت: عقبه عشایر ما،صداقت، درستی، پاکی، خداترسی و سادگی است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: عشایر ما جز مردمان بزرگی هستند، در طول تاریخ انسان های بیگانه ستیزی بوده اند و هیچ گاه زیر بار ظلم نرفتند.

وی با اشاره به وفاداری مردمان عشایر نسبت به آرمان های انقلاب با تقدیم بیش از 12 هزار شهید در استان و بیش از 500 شهید در جنوب استان تصریح کرد: نقش عشایر در دوران تنهایی انقلاب و انقلاب اسلامی برگ برنده، برگ سبز، سربلند و با غیرت در صحنه های جنگ نابرابر است.

سردار معروفی با اشاره به افتخار به وجود مردمان خوب عشایر تاکید کرد: امروز شناسنامه، عصاره ملت ایران و عصاره انقلاب اسلامی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با اشاره به نقش حاج قاسم به عنوان محور واقعی امت اسلام و ملت ایران عنوان کرد:دشمنان امروز ما، با تمام توان در حوزه جنگ نرم مثلث مقاومت،جهاد و شهادت را هدف قرار داده اند و اگر تزلزلی در این سه ویژگی پیدا شد آن مملکت به خودی خود تسخیر دشمن می شود.

سردار معروفی با اشاره به جنایت 13 دی ماه سال 98 دشمن در شهادت رساندن سردار سلیمانی اظهار کرد: دشمن با این اقدام قصد داشت قلب سردار سلیمانی را از کار بیندازد، اما فکر نمی کردند 80 میلیون قلب سلیمانی در ایران می تپد، امروز همه دختران و پسران ما سلیمانی هستند؛ چرا که اندیشه سلیمانی در آنها نهادینه شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به امام شناسی و دشمن شناسی به عنوان راه های مقابله با فتنه دشمن بیان کرد: اگر این دو موضوع را خوب بشناسیم و هیچ وقت در فتنه قرار نمی گیریم.

وی افزود: از رسانه ها درخواست داریم عشق مردم به حاج قاسم و شهیدان را تحلیل کنند و هوشمندی مردم را به تصویر بکشند.

فرمانده سپاه ثارالله در پایان با اشاره به مکتب حاج قاسم سلیمانی به عنوان مکتب قرآن، پیامبر(ص)، اهل بیت علیه السلام، مکتب عاشور و امام راحل خاطر نشان کرد: شهید بزرگ و عزیزمان آنچه امامین انقلاب برای اسلام، شیعه، مسلمین و انقلاب ترسیم کرد، و در مقیاس جهان اسلام عملیاتی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه