اخبار داغ

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور:

سفرهای استانی فاصله بین مردم و دولت مردان را کم کرده است

سفرهای استانی فاصله بین مردم و دولت مردان را کم کرده است
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان این که در سفرهای استانی ارتباط خوبی بین مردم و مسئولان شکل‌ گرفته است، گفت: سفرهای استانی فاصله بین مردم و دولت مردان را کم کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد، به سیل اخیر در استان‌های جنوبی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: سیل اخیر در استان‌های جنوبی حضور مستقیم مردم و ارتباط با مردم به‌خوبی مشاهده شد و دولت نیز تمام‌قد وارد میدان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا ,

وی سفر استانی رئیس‌جمهور به استان قم را موردتوجه قرار داد و ابراز داشت: در این سفرهای استانی دولت مردان از نزدیک در جریان امور قرار می‌گیرند و با اولویت‌بندی درست کارهای عمرانی و کمبودهای استان‌ها را برطرف می‌کنند.

,

حسینی ابراز داشت: رکودی که از قبل در کشور حاکم بوده با تحرک، پویایی و تلاش مسئولان در حال جبران است اما حل این تنبلی‌ها و سستی‌ها زمان بر است.

,

وی حل موضوعات در زمینه آب، صنعت و کشاورزی در سفرهای استانی اقدامات خوبی صورت گرفته است به‌طوری که در استان خوزستان تا چند ماه گذشته مشکل کمبود آب وجود داشت اما با تغییر سبک مدیریت آب در این استان بخش زیادی از گرفتاری‌های مردم برطرف شده است.

,

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به طرح جهش تولید مسکن در کشور اشاره کرد و گفت: در استان قم ده ها هزار نفر در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند و لازم است تا زمین موردنیاز این طرح دراسرع‌وقت تأمین شود که مقدمات آن در سفر اخیر رئیس‌جمهور انجام شد.

,

وی مصوبات سفر اخیر دولت به قم را مهم برشمرد و ابراز داشت: تأمین نیروی انسانی برخی دستگاه‌های اجرایی، پرداخت معوقات کادر درمان، حمایت از بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی، پسماند، حاشیه‌نشینی، خانواده و تسهیلات ازدواج، توجه به آسیب‌های اجتماع و تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام فرودگاه، مونوریل و مترو موضوعاتی بود که به آن‌ها پرداخته شد.

,

حسینی به یوم‌الله 19 دی و نقش مردم قم در انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: مردم قم همواره ثابت کردند بر عهد خود با امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری پایبند هستند و هرجا که لازم بود از دوران انقلاب اسلامی تا دفاع مقدس و سایر عرصه‌ها در صحنه و خط مقدم بودند و از قم انتظاری جز این هم نمی‌رود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه