اخبار داغ

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان:

باند قاچاق مواد مخدر در جنوب شرق کشور منهدم شد/ پایان قدرت‌نمائی ۵ سوداگر مرگ و توقیف ۲ خودرو

باند قاچاق مواد مخدر در جنوب شرق کشور منهدم شد/ پایان قدرت‌نمائی ۵ سوداگر مرگ و توقیف ۲ خودرو
سردار احمد طاهری از انهدام باند قاچاق مواد مخدر ضمن دستگیری ۵ سوداگر مرگ و توقیف ۲ خودرو در جنوب شرق کشور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با عصرهامون بیان کرد: عصر دیروز در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در شهرستان هیرمند یک باند قاچاق مواد افیونی شناسایی و منهدم شد.

وی ادامه داد: در این رابطه ضمن توقیف ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر و دستگیری ۵ سوداگر مرگ، ۴۲۲ کیلو و یکصد گرم مواد افیونی از نوع تریاک و حشیش کشف شد.

طاهری با اشاره به معرفی افراد دستگیر شده پس از پایان یافتن تحقیقات انتظامی به دستگاه قضائی، اظهار کرد: یکی از رسالت های نیروی انتظامی برخورد قاطع با سر شبکه های قاچاق مواد مخدر است و پلیس با تمام توان و اقتدار با سوداگران مرگ و با قاچاق مواد مخدر، به عنوان بلای خانمان سوز در جامعه قاطعانه برخورد می کند.

وی اضافه کرد: همچنین با تلاش ماموران پلیس استان در شهرستان نیمروز، عاملان سرقت تجهیزات طرح آبرسانی دشت سیستان شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در این عملیات با دستگیری ۲ سارق حرفه ای و در بازرسی از محموله های مسروقه کشف شده، بیش از ۱۰ میلیارد ریال انواع تجهیزات طرح آبرسانی کشف شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه