اخبار داغ

رئیس کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی مجلس:

استکبار جهانی از ترویج تفکر و مکتب سردار سلیمانی هراس دارد/ از پویش مردمی #پدر و Hero# در فضای مجازی حمایت می‌کنیم

استکبار جهانی از ترویج تفکر و مکتب سردار سلیمانی هراس دارد/ از پویش مردمی #پدر و Hero# در فضای مجازی حمایت می‌کنیم
الهیان گفت: اقدام اخیر اینستاگرام نسبت به حذف نام هشتگ قهرمان (Hero#)، در واقع نشان دهنده اوج هراس استکبار جهانی از تفکر و مکتب سردار سلیمانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهره الهیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و رئیس کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درگفت‌وگو با تهران پرس با اشاره به اقدام اخیر اینستاگرام نسبت به حذف نام هشتگ قهرمان (Hero#)، تصریح کرد: اوج محبوبیت سردار سلیمانی باعث هراس شبکه‌ای مثل اینستاگرام شده است؛ درحدی که انتشار عکس یا نام سردار به عناوین مختلف منجر به مسدود شدن صفحات اینستاگرام می‌شود.

الهیان در ادامه اظهار داشت: اینستاگرام صفحه بنده را به خاطر درج عکس یا نام سردار و همینطور درج کلید واژه‌هایی که استکبار جهانی از آن واهمه دارد، چندین بار مسدود کرده است که در واقع نشان دهنده اوج هراس استکبار جهانی از تفکر و مکتب سردار سلیمانی است.

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: البته این محدودسازی‌ها و مسدودسازی‌ها باعث نخواهد شد که جوانان آزاده جهان از نام سردار چشم بپوشند و به هر طریق ممکن نام و یاد این سردار شهید مخصوصا در دومین سالگرد شهادت را زنده نگاه خواهند داشت.

رئیس کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: به نظر می‌آید در این شرایط که اینستاگرام این گونه حساسیت نسبت به نام سردار و هشتگ هیرو نشان می‌دهد، بهتر است که پست‌های مربوط به سردار سلیمانی در پلتفرم‌ها و شبکه‌های داخلی رد و بدل شود.


الهیان با بیان اینکه از مدتی قبل در کمیته حقوق بشر مجلس درحال پیگیری پرونده سردار سلیمانی هستیم، تصریح کرد: بنده قطعا به پویش #هیرو و #پدر در شبکه‌های اجتماعی می‌پیوندم و در طول این ایام که بهترین فرصت است، پست‌هایی برای بزرگداشت شهادت شهید سلیمانی خواهیم داشت و به نحوی از نام سردار یاد خواهیم کرد.


انتهای پیام/بهزاد شهبازی
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران پرس,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه