اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

اقتدار امنیتی ایران اسلامی پس از حمله موشکی به عین الاسد، بر جهان آشکار شد

اقتدار امنیتی ایران اسلامی پس از حمله موشکی به عین الاسد، بر جهان آشکار شد
حضرت پور گفت: پس از حمله به عین الاسد اقتدار امنیتی ایران اسلامی به دنیا روشن شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح الله حضرت پور در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بعد از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، «انتقام سخت» را مطرح و این موضوع به یک مطالبه در بین آحاد مردم تبدیل شده و خواستار انتقام از قاتلان سردار و مقابله با این اقدام بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  اروم نیوز،,  ,

وی، افزود: پس از این مسئله، برای نشان دادن قدرت پوشالی آمریکا و اینکه هیچ اقدامی بدون پاسخ نمی ماند، پنج روز بعد از شهادت سردار سلیمانی، حمله به پایگاه عین الاسد در دستور کار قرار گرفت که این اقدام زبونی و ناتوانی دشمن را به دنیا نشان داد چرا که آنها در حد و اندازه ای نیستند که هر آنچه بخواهند را انجام دهند و دوم اینکه توان و اقتدار موشکی ایران در این حمله به دنیا اثبات شد.

,

عضو کمیسیون امنتی ملی مجلس، تصریح کرد: حمله موشکی به پایگاه آمریکا در عین الاسد تنها بخشی از انتقام اصلی بود و انتقام اصلی، اخراج آمریکا از منطقه است که مشاهده شد.

,

حضرت پور با اشاره به ترس دشمنان به ویژه آمریکا از تفکر و ایده سردار سلیمانی، بیان کرد: همه دشمنان به ویژه آمریکا از گسترش تفکر حاج قاسم سلیمانی واهمه دارند و این عامل یکی از دلایل اصلی ترور سردار حاج قاسم سلیمانی است داشت اما این تفکر سردار به سرعت در بین همه ادیان و آزادی خواهان جهان در حال گسترش است.

,

وی اذعان کرد: مرحله دیگر انتقام حذف رژیم صهیونیستی از منطقه است، در واقع اخراج و حذف بقایای نظام سلطه از منطقه یکی از مهمترین اهدافی است که مد نظر قرار دارد، امروز دنیا شاهد است که هیمنه آمریکا شکسته شده و دشمن به خوبی متوجه شده که اگر دست از پا خطا کند، بی پاسخ نخواهد ماند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه