اخبار داغ

استقلال ۳ - مس ۲؛

لیگ برتر فوتبال| رنگ‌پاشیِ آبی به صدر تا پایان نیم‌فصل/ آتش‌بازی یامگا با پنالتی‌ها و تبلور شماره ۱۰!

لیگ برتر فوتبال| رنگ‌پاشیِ آبی به صدر تا پایان نیم‌فصل/ آتش‌بازی یامگا با پنالتی‌ها و تبلور شماره ۱۰!
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و مس با پیروزی آبی‌پوشان خاتمه یافت.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم‌های فوتبال استقلال و مس رفسنجان طی دیداری در چارچوب هفته چهاردهم بیست‌ویکمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۱۷ امروز (شنبه - ۱۸ دی‌ماه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یک‌دیگر رفتند.

, خبرگزاری دانا,

جایگاه رده چهارمی مسی‌های میهمان و فاصله اندک کورس‌نشینان لیگ برتری، اهمیت و حساسیت این جدال را برای هر دو سرمربی سخت‌تر جلوه می‌داد. از این رو دو تیم با تمام قوای ممکن برای کسب حداکثر امتیاز وارد چمن ورزشگاه شدند و به مسابقه پرداختند.

,

استقلالی‌ها این دیدار را مطابق انتظار با میل هجومی بیش‌تری آغاز کردند و حتی یک بار هم در همان دقیقه نخست به گل رسیدند اما داور آن را مردود اعلام کرد. در ادامه آبی‌ها روی یک ضربه پنالتی به گل رسیدند تا ۱۰ دقیقه اول پربار شود.

,

در ادامه اما روی تیک ضدحمله و با اشتباه محض محمدحسین مرادمند، مسی‌ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند که مهاجم پیشین سرخابی‌ها بازی را به تساوی کشاند تا بازی در نیمه نخست به نتیجه برابر خاتمه یابد.

,

در نیمه دوم هم تا حدی بازی متعادل دنبال شد؛ تا جایی که آبی‌پوشان روی یک حمله ۲ نفره توانستند به ضربه پنالتی برسند و باز هم وینگ‌بک سیه‌‌چرده آبی‌ها توپ را به تور دروازه چسباند.

,

امین قاسمی‌نژاد که به‌جای رودی ژستد وارد زمین شده بود، در واپسین دقایق توانست روی اشتباه خط دفاعی مسی‌ها اولین گل خود را برای تیم فوتبال استقلال به ثمر برساند.

,

در پایان هم روی اشتباه مدافعین آبی و غفلت آن‌ها، مس به گلی دیرهنگام رسید که برای افزایش انگیزه جهت رسیدن به تساوی هم دیر بود.

,

تصمیمات داوری در این مسابقه در بسیاری از دقایق، اعتراض جدی کادرفنی و بازیکنان دو تیم را در پی داشت. با این نتیجه آبی‌ها یک هفته زودتر، تا پایان نیم‌فصل نخست لیگ برتر در صدر جدول باقی ماندند.

,

 

,

استقلال ۳
گل: کوین یامگا ۸ و ٦٠ - امین قاسمی‌نژاد ۸٦

, استقلال ۳, استقلال ۳,
,

مس ۲
گل: گادوین منشا ۳۵ - زاهر بن‌سلیمانی ۹۲

, مس ۲, مس ۲,
,

 

,

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، زبیر نیک‌نفس، جعفر سلمانی، رودی ژستد، محمد دانش‌گر، سبحان خاقانی و امیرحسین حسین‌زاده.
ترکیب مس: داوود نوشی‌صوفیانی، مجید نصیری، فرشاد محمدی‌مهر، عقیل کعبی، شاهین توکلی، سیدمهدی حسینی، مهرداد رضایی، مهدی ترکمان، محسن آذرباد، مجید علیاری و گادوین منشا.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه