اخبار داغ

امام جمعه دهاقان؛

سپهبدسلیمانی #قهرمان با تمام وجود خواهان شهادت بود

سپهبدسلیمانی #قهرمان با تمام وجود خواهان شهادت بود
امام جمعه دهاقان با اشاره به شهادت طلب بودن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت : ایشان با تمام وجود خواهان شهادت بود و همیشه آماده بستن بار سفر بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام اصغر رضوانی امام جمعه شهر دهاقان  در گفت و گو با صاحب نیوز؛ با اشاره به راه‌های تقوا اظهار داشت: اگر افرادی که در راه تقوا قدم برداشته‌اند مد نظر قرار دهیم، مسیر ورود به تقوا برایمان آسان می‌شود، اگر کاری را دیگران در انجام آن موفق بوده‌اند ما هم باید به موفقیت در آن امیدوار باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی با بیان این‌که انسان قابلیت‌هایی دارد که اگر همت کند و عزم جدی داشته باشد می‌تواند به مقامات بالا برسد گفت: سپهبد حاج قاسم سلیمانی کسی بود که می‌توان آن را به عنوان یک الگوی بسیار خوب دانست، ایشان روی پای خود ایستاد و تلاش کرد و ایشان صاحب یک مکتب است.

,

رضوانی ادامه داد : مکتب شهید سلیمانی می‌تواند صاحب یک سبک و ایده‌هایی برای جواب انقلابی امروز و آیندگان باشد.

,

امام جمعه دهاقان با اشاره به این‌که سپهبد سلیمانی اخلاص بسیار بالایی داشت، گفت : ایشان فقط به تکلیف دینی خود عمل می‌کرد و در هیچ عرصه‌ای به دنبال کسب عنوان و شهرت برای خود نبودند.

,

وی ارادت و تمسک به اهل بیت را از دیگر ویژگی‌های شهید سلیمانی دانست و بیان کرد : ایشان وقتی به زیارت ائمه مشرف می‌شدند مثل یک کودک ضریح را در بغل گرفته و متواضعانه به اهل بیت عرض ارادت می‌کردند، در مراسمات و سخنرانی‌ها نیز به اهل بیت متوسل می‌شدند.

,

رضوانی ادامه داد : سپهبد سلیمانی به مسأله ولایت‌مداری خیلی توجه داشتند، ارادت سردار به امام (ره) و رهبر معظم انقلاب یک ارادت بی شائبه بود، از عمق جان عاشق رهبر بودند .

,

امام جمعه دهاقان گفت: سپهبد سلیمانی به موضوع تعبد و معنویت توجه ویژه داشتند و از هر فرصتی برای تلاوت آیات کلام الله مجید و نماز خواندن استفاده می‌کردند.

,

وی با اشاره به نبوغ نظامی حاج قاسم سلیمانی گفت: ایشان از نبوغ نظامی خاصی برخوردار بود که اگر یک جا به مشکلی بر می‌خوردند محال بود که موفق و سرفراز بیرون نیایند، می‌دانستند که چجور دشمن را در آن زمان باید دور بزند و نیروهایشان سالم خارج شود.

,

رضوانی با بیان این‌که شهید سلیمانی روحیه سلحشوری داشت، افزود: از نظر نظامی  یک فرمانده نباید به تنهایی وارد خط مقدم شود ولی مشاهده کردیم که سردار سلیمانی بسیاری از اوقات خودشان برای ارزیابی صحیح موضوع و روحیه دادن به همرزمان وارد خط مقدم می‌شدند.

,

امام جمعه دهاقان با اشاره به شهادت طلب بودن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: ایشان با تمام وجود خواهان شهادت بود و همیشه آماده بستن بار سفر بودند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه