اخبار داغ

مسئولان آموزش و پرورش قزوین از سردار دل‌ها می‌گویند؛

ترویج مکتب سلیمانی مهم‌ترین رسالت آموزش و پرورش/ سبک مدیریتی حاج قاسم سرلوحه رفتار مدیران باشد

ترویج مکتب سلیمانی مهم‌ترین رسالت آموزش و پرورش/ سبک مدیریتی حاج قاسم سرلوحه رفتار مدیران باشد
مدیران آموزش و پرورش استان قزوین از جایگاه مکتب سردار سلیمانی در سیستم تعلیم و تربیت گفتند و او را الگوی کامل مدیریتی و چراغ راه پیشرفت و بالندگی کشور دانستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ تاریخ انقلاب اسلامی سرشار از رشادت‌ها و دلیری‌های بزرگ مردان تربیت یافته مکتب حضرت امام خمینی(ره) بوده و ♥️در این میان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی♥️ یکی از صفحات درخشان تاریخ ایثار و شهادت را در جبهه مقاومت رقم زد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین؛, ♥️, ♥️,
شهید حاج قاسم سلیمانی به معنای واقعی سردار دلها بود و مهربانی او با فرزندان شهدا، احترام به پدرومادر، عشق به اهل بیت علیهم السلام، ولایتمداری، جهادی و انقلابی بودن، از او مردی تمام عیار و محبوب برای همه اقشار اعم از پیر و جوان، ایرانی و غیرایرانی و همه آزادی‌خواهان جهان ساخت.

در ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی مسئولان آموزش و پرورش استان قزوین در مورد مکتب سلیمانی گفتند.
 

حسنعلی اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ دلیل اصلی ماندگاری سردار سلیمانی را اخلاص در عمل ایشان عنوان کرد و گفت: اقدامات سردار سلیمانی هوشمندانه و وحدت آفرین بود و به علت خدمات ماندگاری که داشت موجب ایجاد محبوبیت در بین مردم شد، از این رو مورد تکریم همگان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به تواضع، بصیرت و قدرت تشخیص به موقع به عنوان ویژگی‌های برجسته در شهید سلیمانی گفت: تلاش برای برقراری و تعامل حداکثری با همه اقشار جامعه فارغ از دسته بندی‌های جناحی و سیاسی، مسئولیت پذیری، دفاع از حقوق مردم، صیانت و حفاظت از کشور و مظلومین جهان، برخورداری از انعطاف‌پذیری حداکثری در تعامل با همگان و تلاش برای ایجاد هماهنگی بین همه عناصر، دستگاه‌ها و افراد از دیگر ویژگی‌های سردار سلیمانی بود.

اصغری بیان کرد: سردار سلیمانی با برقراری ارتباط گسترده با آحاد مردم در حوزه‌های مختلف تلاش داشت تا به نیازهای موجود پاسخ دهد، ضمن اینکه اولویت‌های جامعه را به خوبی تشخیص می‌داد و همین ویژگی‌های خاص نیز دلیل نفوذ این شخصیت بزرگ در دلها شد.

وی در پایان گفت: وظیفه ما در نظام تعلیم و تربیت معرفی این شخصیت کم نظیر در تاریخ جهان و ایران اسلامی، به دانش‌آموزان و مربیان است تا بتوانیم برای آینده شخصیت‌هایی از این دست را پرورش دهیم.
 
 
 

روح‌الله مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: برخی انسان‌ها زندگی خود را در راه خواست خدا و بندگان او سپری کرده و دنیا را به محلی برای آسایش و آرامش خود مبدل نکرده‌اند که یکی از این شخصیت‌های تا ابد ماندگار، شهید حاج قاسم سلیمانی است که مهم‌ترین راز ماندگاری این شهید والا مقام، برای مردم بودن و در راه خدا آسمانی شدن، است.

رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان قزوین در مورد لزوم ترویج مکتب سلیمانی در جامعه گفت: امروزه جهان استکبار در صدد ترویج فرهنگ غربی با شخصیت‌های کاذب و غیرواقعی است که در مقابل باید شهدا به عنوان الگوهای قابل دسترس به نسل امروز و آیندگان معرفی شوند.

وی بیان کرد: مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی یک سیره و روشی برای استفاده تمام نسل‌ها خواهد بود زیرا ابعاد زندگی اجتماعی، خانوادگی و مدیریتی سردار دلها یک مکتب مترقی برای ارتقاء سطح جامعه و برای تمامی افراد خواهد بود.

مومنی با تاکید بر الگوبرداری مسئولین از سردار سلیمانی برای رفع معضلات و برون رفت از مشکلات عنوان کرد: توکل شهید سلیمانی همیشه به خدا بود و به غیر از او به هیچ کسی اتکا نداشت و لحظه‌ای ناامیدی به خود راه نمی‌داد.

وی در پایان گفت: سردار سلیمانی اعتقاد داشت هر مانع پیش روی کشور با توکل، تدبیر و بهره‌گیری از نیروی جوان حل‌شدنی است که امروز هم باید سبک مدیریتی شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی تمامی مسؤلان قرار گیرد و چراغ راه مسیر بالندگی کشور باشد.
 
 

محمد فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: دوری از اغراض نفسانی و پرهیز از مادی‌گرایی، ساده زیستی و همانند مردم زندگی کردن از ویژگی‌های بارز سردار بود.

مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: در میدان بودن و پیوسته برای نظام و انقلاب و ولایت قدم برداشتن و خستگی ناپذیری در این راه سبب شد که شهید سلیمانی جاودانه شود.

وی تاکید کرد: اعمال، رفتار، گفتار و به طور کلی سیره شهید سلیمانی می‌تواند همانند یک الگو و اسوه برای تمام اقشار جامعه به ویژه مسئولین و جوانان باشد و با ترویج مکتب سلیمانی می‌توان میلیون‌ها سلیمانی در کشور تربیت کرد که این رمز بقا و پیروزی‌های مستمر انقلاب و رشد و توسعه ایران اسلامی است.

فیروزی عنوان کرد: مسئولین همانند شهید سلیمانی باید پا روی غرض‌های شخصی بگذارند و بدانند که اخلاص در عمل مهمترین وظیفه آنهاست؛ مسئولین باید برای مظلومان، مستمندان و تک تک مردمان گرانقدر ایران زمین قدم برداشته و عدالت را رعایت کنند و چنین تفکر و اعمالی، بهترین راهکار برای برون رفت از مشکلات است.
 
 

سید یدالله حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با بیان اینکه قول و عمل سردار سلیمانی یکی بود، اظهار کرد: سردار جانبداری یک طرفه سیاسی نداشت و با همه اقشار به ویزه جوانان محترمانه و صمیمی برخورد می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه سیره شهید سلیمانی برقراری وحدت و استفاده از ظرفیت همه افراد شایسته است؛ افزود: شهید سلیمانی در بین همه مردم حتی آنهایی که گله و شکایت داشتند مورد پذیرش بود و در یک گفتگوی کوتاه احساس رضایت در آنها ایجاد می‌کرد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: رمز موفقیت و غلبه بر مشکلات و بحران‌ها، همدلی و وحدت مسئولین است که اتحاد در بین مردم را در پی خواهد داشت و اگر همین ویژگی بارز شهید سلیمانی در کشور و بین مسئولان توسعه یابد دستاوردهای خوبی خواهد داشت.

وی در پایان تاکید کرد: اگر مسئولان اخلاص در عمل، رضایت خداوند، پرهیز از ویژه خواری، سخت کوشی در خدمت، توجه به محرومان، جذب جوانان و سرسختی با دشمنان را سرلوحه رفتار خود قرار دهند، دستیابی به رشد و توسعه آسان‌تر خواهد بود.
 

حسن رحیم خانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با بیان اینکه حاج قاسم هم حضورش و هم شهادتش برکاتی را برای جامعه اسلامی در پی داشت، اظهار کرد: سردار مدافع مظلومان و به عبارتی به معنای واقعی کلمه، تفسیر و تعبیر آیه شریفه "أَشِدَّاءُ عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُم" بود. 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: امروز حاج قاسم فقط یک سردار شهید نیست، بلکه یک تفکر و یک مکتب است، مکتبی که انقلاب اسلامی را دوباره در زبان‌ها جاری ساخت و آوازه آزادیخواهی جمهوری اسلامی و اسلام ناب را به گوش جهانیان رساند.

وی عنوان کرد: امروز که قریب دو سال از فراق حاج قاسم می‌گذرد یاد او زنده‌تر از دیروز و خون او در رگ‌های جبهه مقاومت جوشنده‌تر از گذشته در جریان است.

رحیم خانی تصریح کرد: یکی از رسالت‌های آموزش و پرورش به ویژه در حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی، ترویج و انتقال آموزه‌ها و فرهنگ ایثار و مقاومت و شهادت است و از آنجا که شهید حاج قاسم سلیمانی یک الگوی تمام عیار برای نسل جدید است باید سیره اعتقادی، اخلاقی، عملی، انقلابی و استکبارستیزی ایشان به کودکان و نوجوانان و نسل آینده ساز معرفی کرد و از آنان مردان و زنانی مومن، شجاع و ظلم ستیز تربیت کرد.
 

عین الله صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: اگر مجاهدت‌های سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم نبود، ما آرامش و امنیت امروز را نداشتیم.

وی افزود: تنها راه برون رفت از مشکلات و بحران‌های فرهنگی و اجتماعی بازگشت به اخلاق و معنویت است که سبک زندگی و رفتار شهید سلیمانی الگوی بسیار مناسبی برای همه مسئولین خواهد بود زیرا سردار تمام عمر مبارکش را در راه اشاعه‌ اصول و ارزش‌های دینی و انقلابی صرف کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان قزوین با تاکید بر اینکه حاج قاسم سلیمانی مرد میدان شهامت و شهادت بود،  تصریح کرد: خون پاک ایشان تمام مردم ایران را با هر تفکر و اندیشه‌ای متحد کرده است و راه او ادامه خواهد داشت و برای همیشه زنده و جاودان خواهد ماند.
 


کبری جعفربگلو در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: جمله زیبای"ما ملت امام حسینیم" از شهید سلیمانی برای ما به یادگار مانده و درواقع مکتب حاج قاسم ادامه مکتب عاشوراست که زنده نگهداشتن و ترویج مکتب او همان ترویج فرهنگ عاشورا است.

وی افزود: اخلاص و فداکاری و مبارزه با ظلم، امر به معروف و نهی از منکر، حفظ وحدت و احترام به همه اقشار جامعه فارغ از گرایش‌های سیاسی و اجتماعی مهمترین شاخصه‌های مکتب شهید سلیمانی است.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: مسئولان هم اگر از منش شهید سلیمانی مانند ساده زیستی، مردمی بودن، اخلاص، حفظ وحدت جامعه اسلامی، ولایت مداری و شایسته محور بودن الگوبرداری کنند بدون شک محبت آنها نیز در دل مردم جای خواهد گرفت.
 

سید معرفت‌الله احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ گفت: مردمداری، اخلاص، صداقت و شجاعت شهید سلیمانی و هوش و ذکاوت کم نظیرش در عرصه‌های مختلف، توجه به اقشار متوسط و ضعیف جامعه و درک آنان، از این سردار شهید چهره‌ای ماندگار و تاثیرگذار به یادگار گذاشت.

وی افزود: ارتباط مستمر این شهید والامقام با همه گروه‌ها و جناح‌ها، با جوانان، پسران و دختران این سرزمین، باعث عمق بخشی یاد و خاطر سردار سلیمانی در دلها شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان قزوین تصریح کرد: همه مسئولین از صدر تا ذیل باید سیره اخلاقی و عملی این شهید را سرلوحه زندگی و اهداف سازمانی خود قرار داده و به دور از هر گونه ادعا در میدان عمل حاضر شوند.

این مسئول ادامه داد: مسئولین باید با رهایی از مادیّات دنیوی و خدمت خالصانه برای ارکان جامعه، حضور موثر در خط مقدمِ رفع موانع و آسیب‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی، با جان و دل و به معنای واقعی کلمه "مدیریت و اقدام جهادی" نمایند.

وی در پایان گفت: اگر مسئولین، تصمیم گیران و مدیران کشور توانستند همچون شهید سلیمانی فارغ از مطامع و دلبستگی‌های شخصی و خانوادگی، در کنار مردم حضور داشته باشند؛ آحاد مردم و به ویژه جوانان برای اعتلای کشور و بالندگی آن سر از پا نخواهند شناخت.
 

توفیق محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: راز ماندگاری شخصیت سردار سلیمانی در اخلاص، مردم داری، تقوا، ساده زیستی، توکل به خدا و پیرو ولایت بودن ایشان است و اینکه با رعایت حق، صبر و شکیبایی و تلاش و پشتکار به دنبال عمل صالح در جهان بود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: الگوپذیری مسئولان در برون رفت از مشکلات را باید از جنبه عملی تقوا و ایمان سردار و کار جهادی ایشان جستجو کرد و وجود و حضور مبارک او همیشه و همه جا عامل وحدت بود و یاد و نامشان هم اینگونه است.

انتهای پیام/
,
شهید حاج قاسم سلیمانی به معنای واقعی سردار دلها بود و مهربانی او با فرزندان شهدا، احترام به پدرومادر، عشق به اهل بیت علیهم السلام، ولایتمداری، جهادی و انقلابی بودن، از او مردی تمام عیار و محبوب برای همه اقشار اعم از پیر و جوان، ایرانی و غیرایرانی و همه آزادی‌خواهان جهان ساخت.

در ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی مسئولان آموزش و پرورش استان قزوین در مورد مکتب سلیمانی گفتند.
 

حسنعلی اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ دلیل اصلی ماندگاری سردار سلیمانی را اخلاص در عمل ایشان عنوان کرد و گفت: اقدامات سردار سلیمانی هوشمندانه و وحدت آفرین بود و به علت خدمات ماندگاری که داشت موجب ایجاد محبوبیت در بین مردم شد، از این رو مورد تکریم همگان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به تواضع، بصیرت و قدرت تشخیص به موقع به عنوان ویژگی‌های برجسته در شهید سلیمانی گفت: تلاش برای برقراری و تعامل حداکثری با همه اقشار جامعه فارغ از دسته بندی‌های جناحی و سیاسی، مسئولیت پذیری، دفاع از حقوق مردم، صیانت و حفاظت از کشور و مظلومین جهان، برخورداری از انعطاف‌پذیری حداکثری در تعامل با همگان و تلاش برای ایجاد هماهنگی بین همه عناصر، دستگاه‌ها و افراد از دیگر ویژگی‌های سردار سلیمانی بود.

اصغری بیان کرد: سردار سلیمانی با برقراری ارتباط گسترده با آحاد مردم در حوزه‌های مختلف تلاش داشت تا به نیازهای موجود پاسخ دهد، ضمن اینکه اولویت‌های جامعه را به خوبی تشخیص می‌داد و همین ویژگی‌های خاص نیز دلیل نفوذ این شخصیت بزرگ در دلها شد.

وی در پایان گفت: وظیفه ما در نظام تعلیم و تربیت معرفی این شخصیت کم نظیر در تاریخ جهان و ایران اسلامی، به دانش‌آموزان و مربیان است تا بتوانیم برای آینده شخصیت‌هایی از این دست را پرورش دهیم.
 
 
 

روح‌الله مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: برخی انسان‌ها زندگی خود را در راه خواست خدا و بندگان او سپری کرده و دنیا را به محلی برای آسایش و آرامش خود مبدل نکرده‌اند که یکی از این شخصیت‌های تا ابد ماندگار، شهید حاج قاسم سلیمانی است که مهم‌ترین راز ماندگاری این شهید والا مقام، برای مردم بودن و در راه خدا آسمانی شدن، است.

رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان قزوین در مورد لزوم ترویج مکتب سلیمانی در جامعه گفت: امروزه جهان استکبار در صدد ترویج فرهنگ غربی با شخصیت‌های کاذب و غیرواقعی است که در مقابل باید شهدا به عنوان الگوهای قابل دسترس به نسل امروز و آیندگان معرفی شوند.

وی بیان کرد: مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی یک سیره و روشی برای استفاده تمام نسل‌ها خواهد بود زیرا ابعاد زندگی اجتماعی، خانوادگی و مدیریتی سردار دلها یک مکتب مترقی برای ارتقاء سطح جامعه و برای تمامی افراد خواهد بود.

مومنی با تاکید بر الگوبرداری مسئولین از سردار سلیمانی برای رفع معضلات و برون رفت از مشکلات عنوان کرد: توکل شهید سلیمانی همیشه به خدا بود و به غیر از او به هیچ کسی اتکا نداشت و لحظه‌ای ناامیدی به خود راه نمی‌داد.

وی در پایان گفت: سردار سلیمانی اعتقاد داشت هر مانع پیش روی کشور با توکل، تدبیر و بهره‌گیری از نیروی جوان حل‌شدنی است که امروز هم باید سبک مدیریتی شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی تمامی مسؤلان قرار گیرد و چراغ راه مسیر بالندگی کشور باشد.
 
 

محمد فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: دوری از اغراض نفسانی و پرهیز از مادی‌گرایی، ساده زیستی و همانند مردم زندگی کردن از ویژگی‌های بارز سردار بود.

مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: در میدان بودن و پیوسته برای نظام و انقلاب و ولایت قدم برداشتن و خستگی ناپذیری در این راه سبب شد که شهید سلیمانی جاودانه شود.

وی تاکید کرد: اعمال، رفتار، گفتار و به طور کلی سیره شهید سلیمانی می‌تواند همانند یک الگو و اسوه برای تمام اقشار جامعه به ویژه مسئولین و جوانان باشد و با ترویج مکتب سلیمانی می‌توان میلیون‌ها سلیمانی در کشور تربیت کرد که این رمز بقا و پیروزی‌های مستمر انقلاب و رشد و توسعه ایران اسلامی است.

فیروزی عنوان کرد: مسئولین همانند شهید سلیمانی باید پا روی غرض‌های شخصی بگذارند و بدانند که اخلاص در عمل مهمترین وظیفه آنهاست؛ مسئولین باید برای مظلومان، مستمندان و تک تک مردمان گرانقدر ایران زمین قدم برداشته و عدالت را رعایت کنند و چنین تفکر و اعمالی، بهترین راهکار برای برون رفت از مشکلات است.
 
 

سید یدالله حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با بیان اینکه قول و عمل سردار سلیمانی یکی بود، اظهار کرد: سردار جانبداری یک طرفه سیاسی نداشت و با همه اقشار به ویزه جوانان محترمانه و صمیمی برخورد می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه سیره شهید سلیمانی برقراری وحدت و استفاده از ظرفیت همه افراد شایسته است؛ افزود: شهید سلیمانی در بین همه مردم حتی آنهایی که گله و شکایت داشتند مورد پذیرش بود و در یک گفتگوی کوتاه احساس رضایت در آنها ایجاد می‌کرد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: رمز موفقیت و غلبه بر مشکلات و بحران‌ها، همدلی و وحدت مسئولین است که اتحاد در بین مردم را در پی خواهد داشت و اگر همین ویژگی بارز شهید سلیمانی در کشور و بین مسئولان توسعه یابد دستاوردهای خوبی خواهد داشت.

وی در پایان تاکید کرد: اگر مسئولان اخلاص در عمل، رضایت خداوند، پرهیز از ویژه خواری، سخت کوشی در خدمت، توجه به محرومان، جذب جوانان و سرسختی با دشمنان را سرلوحه رفتار خود قرار دهند، دستیابی به رشد و توسعه آسان‌تر خواهد بود.
 

حسن رحیم خانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با بیان اینکه حاج قاسم هم حضورش و هم شهادتش برکاتی را برای جامعه اسلامی در پی داشت، اظهار کرد: سردار مدافع مظلومان و به عبارتی به معنای واقعی کلمه، تفسیر و تعبیر آیه شریفه "أَشِدَّاءُ عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُم" بود. 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: امروز حاج قاسم فقط یک سردار شهید نیست، بلکه یک تفکر و یک مکتب است، مکتبی که انقلاب اسلامی را دوباره در زبان‌ها جاری ساخت و آوازه آزادیخواهی جمهوری اسلامی و اسلام ناب را به گوش جهانیان رساند.

وی عنوان کرد: امروز که قریب دو سال از فراق حاج قاسم می‌گذرد یاد او زنده‌تر از دیروز و خون او در رگ‌های جبهه مقاومت جوشنده‌تر از گذشته در جریان است.

رحیم خانی تصریح کرد: یکی از رسالت‌های آموزش و پرورش به ویژه در حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی، ترویج و انتقال آموزه‌ها و فرهنگ ایثار و مقاومت و شهادت است و از آنجا که شهید حاج قاسم سلیمانی یک الگوی تمام عیار برای نسل جدید است باید سیره اعتقادی، اخلاقی، عملی، انقلابی و استکبارستیزی ایشان به کودکان و نوجوانان و نسل آینده ساز معرفی کرد و از آنان مردان و زنانی مومن، شجاع و ظلم ستیز تربیت کرد.
 

عین الله صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: اگر مجاهدت‌های سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم نبود، ما آرامش و امنیت امروز را نداشتیم.

وی افزود: تنها راه برون رفت از مشکلات و بحران‌های فرهنگی و اجتماعی بازگشت به اخلاق و معنویت است که سبک زندگی و رفتار شهید سلیمانی الگوی بسیار مناسبی برای همه مسئولین خواهد بود زیرا سردار تمام عمر مبارکش را در راه اشاعه‌ اصول و ارزش‌های دینی و انقلابی صرف کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان قزوین با تاکید بر اینکه حاج قاسم سلیمانی مرد میدان شهامت و شهادت بود،  تصریح کرد: خون پاک ایشان تمام مردم ایران را با هر تفکر و اندیشه‌ای متحد کرده است و راه او ادامه خواهد داشت و برای همیشه زنده و جاودان خواهد ماند.
 


کبری جعفربگلو در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: جمله زیبای"ما ملت امام حسینیم" از شهید سلیمانی برای ما به یادگار مانده و درواقع مکتب حاج قاسم ادامه مکتب عاشوراست که زنده نگهداشتن و ترویج مکتب او همان ترویج فرهنگ عاشورا است.

وی افزود: اخلاص و فداکاری و مبارزه با ظلم، امر به معروف و نهی از منکر، حفظ وحدت و احترام به همه اقشار جامعه فارغ از گرایش‌های سیاسی و اجتماعی مهمترین شاخصه‌های مکتب شهید سلیمانی است.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: مسئولان هم اگر از منش شهید سلیمانی مانند ساده زیستی، مردمی بودن، اخلاص، حفظ وحدت جامعه اسلامی، ولایت مداری و شایسته محور بودن الگوبرداری کنند بدون شک محبت آنها نیز در دل مردم جای خواهد گرفت.
 

سید معرفت‌الله احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ گفت: مردمداری، اخلاص، صداقت و شجاعت شهید سلیمانی و هوش و ذکاوت کم نظیرش در عرصه‌های مختلف، توجه به اقشار متوسط و ضعیف جامعه و درک آنان، از این سردار شهید چهره‌ای ماندگار و تاثیرگذار به یادگار گذاشت.

وی افزود: ارتباط مستمر این شهید والامقام با همه گروه‌ها و جناح‌ها، با جوانان، پسران و دختران این سرزمین، باعث عمق بخشی یاد و خاطر سردار سلیمانی در دلها شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان قزوین تصریح کرد: همه مسئولین از صدر تا ذیل باید سیره اخلاقی و عملی این شهید را سرلوحه زندگی و اهداف سازمانی خود قرار داده و به دور از هر گونه ادعا در میدان عمل حاضر شوند.

این مسئول ادامه داد: مسئولین باید با رهایی از مادیّات دنیوی و خدمت خالصانه برای ارکان جامعه، حضور موثر در خط مقدمِ رفع موانع و آسیب‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی، با جان و دل و به معنای واقعی کلمه "مدیریت و اقدام جهادی" نمایند.

وی در پایان گفت: اگر مسئولین، تصمیم گیران و مدیران کشور توانستند همچون شهید سلیمانی فارغ از مطامع و دلبستگی‌های شخصی و خانوادگی، در کنار مردم حضور داشته باشند؛ آحاد مردم و به ویژه جوانان برای اعتلای کشور و بالندگی آن سر از پا نخواهند شناخت.
 

توفیق محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: راز ماندگاری شخصیت سردار سلیمانی در اخلاص، مردم داری، تقوا، ساده زیستی، توکل به خدا و پیرو ولایت بودن ایشان است و اینکه با رعایت حق، صبر و شکیبایی و تلاش و پشتکار به دنبال عمل صالح در جهان بود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: الگوپذیری مسئولان در برون رفت از مشکلات را باید از جنبه عملی تقوا و ایمان سردار و کار جهادی ایشان جستجو کرد و وجود و حضور مبارک او همیشه و همه جا عامل وحدت بود و یاد و نامشان هم اینگونه است.

انتهای پیام/
,
شهید حاج قاسم سلیمانی به معنای واقعی سردار دلها بود و مهربانی او با فرزندان شهدا، احترام به پدرومادر، عشق به اهل بیت علیهم السلام، ولایتمداری، جهادی و انقلابی بودن، از او مردی تمام عیار و محبوب برای همه اقشار اعم از پیر و جوان، ایرانی و غیرایرانی و همه آزادی‌خواهان جهان ساخت.

در ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی مسئولان آموزش و پرورش استان قزوین در مورد مکتب سلیمانی گفتند.
,
,
,
 
,
, ,

حسنعلی اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ دلیل اصلی ماندگاری سردار سلیمانی را اخلاص در عمل ایشان عنوان کرد و گفت: اقدامات سردار سلیمانی هوشمندانه و وحدت آفرین بود و به علت خدمات ماندگاری که داشت موجب ایجاد محبوبیت در بین مردم شد، از این رو مورد تکریم همگان است.
,
, صبح قزوین؛,

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به تواضع، بصیرت و قدرت تشخیص به موقع به عنوان ویژگی‌های برجسته در شهید سلیمانی گفت: تلاش برای برقراری و تعامل حداکثری با همه اقشار جامعه فارغ از دسته بندی‌های جناحی و سیاسی، مسئولیت پذیری، دفاع از حقوق مردم، صیانت و حفاظت از کشور و مظلومین جهان، برخورداری از انعطاف‌پذیری حداکثری در تعامل با همگان و تلاش برای ایجاد هماهنگی بین همه عناصر، دستگاه‌ها و افراد از دیگر ویژگی‌های سردار سلیمانی بود.
,
,

اصغری بیان کرد: سردار سلیمانی با برقراری ارتباط گسترده با آحاد مردم در حوزه‌های مختلف تلاش داشت تا به نیازهای موجود پاسخ دهد، ضمن اینکه اولویت‌های جامعه را به خوبی تشخیص می‌داد و همین ویژگی‌های خاص نیز دلیل نفوذ این شخصیت بزرگ در دلها شد.
,
,

وی در پایان گفت: وظیفه ما در نظام تعلیم و تربیت معرفی این شخصیت کم نظیر در تاریخ جهان و ایران اسلامی، به دانش‌آموزان و مربیان است تا بتوانیم برای آینده شخصیت‌هایی از این دست را پرورش دهیم.
 
,
,
,
 
,
 
,
, ,

روح‌الله مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: برخی انسان‌ها زندگی خود را در راه خواست خدا و بندگان او سپری کرده و دنیا را به محلی برای آسایش و آرامش خود مبدل نکرده‌اند که یکی از این شخصیت‌های تا ابد ماندگار، شهید حاج قاسم سلیمانی است که مهم‌ترین راز ماندگاری این شهید والا مقام، برای مردم بودن و در راه خدا آسمانی شدن، است.
,
, صبح قزوین؛,

رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان قزوین در مورد لزوم ترویج مکتب سلیمانی در جامعه گفت: امروزه جهان استکبار در صدد ترویج فرهنگ غربی با شخصیت‌های کاذب و غیرواقعی است که در مقابل باید شهدا به عنوان الگوهای قابل دسترس به نسل امروز و آیندگان معرفی شوند.
,
,

وی بیان کرد: مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی یک سیره و روشی برای استفاده تمام نسل‌ها خواهد بود زیرا ابعاد زندگی اجتماعی، خانوادگی و مدیریتی سردار دلها یک مکتب مترقی برای ارتقاء سطح جامعه و برای تمامی افراد خواهد بود.
,
,

مومنی با تاکید بر الگوبرداری مسئولین از سردار سلیمانی برای رفع معضلات و برون رفت از مشکلات عنوان کرد: توکل شهید سلیمانی همیشه به خدا بود و به غیر از او به هیچ کسی اتکا نداشت و لحظه‌ای ناامیدی به خود راه نمی‌داد.
,
,

وی در پایان گفت: سردار سلیمانی اعتقاد داشت هر مانع پیش روی کشور با توکل، تدبیر و بهره‌گیری از نیروی جوان حل‌شدنی است که امروز هم باید سبک مدیریتی شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی تمامی مسؤلان قرار گیرد و چراغ راه مسیر بالندگی کشور باشد.
 
,
,
,
 
,
, ,

محمد فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: دوری از اغراض نفسانی و پرهیز از مادی‌گرایی، ساده زیستی و همانند مردم زندگی کردن از ویژگی‌های بارز سردار بود.

مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: در میدان بودن و پیوسته برای نظام و انقلاب و ولایت قدم برداشتن و خستگی ناپذیری در این راه سبب شد که شهید سلیمانی جاودانه شود.

وی تاکید کرد: اعمال، رفتار، گفتار و به طور کلی سیره شهید سلیمانی می‌تواند همانند یک الگو و اسوه برای تمام اقشار جامعه به ویژه مسئولین و جوانان باشد و با ترویج مکتب سلیمانی می‌توان میلیون‌ها سلیمانی در کشور تربیت کرد که این رمز بقا و پیروزی‌های مستمر انقلاب و رشد و توسعه ایران اسلامی است.

فیروزی عنوان کرد: مسئولین همانند شهید سلیمانی باید پا روی غرض‌های شخصی بگذارند و بدانند که اخلاص در عمل مهمترین وظیفه آنهاست؛ مسئولین باید برای مظلومان، مستمندان و تک تک مردمان گرانقدر ایران زمین قدم برداشته و عدالت را رعایت کنند و چنین تفکر و اعمالی، بهترین راهکار برای برون رفت از مشکلات است.
 
,
,  صبح قزوین؛,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
, ,

سید یدالله حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با بیان اینکه قول و عمل سردار سلیمانی یکی بود، اظهار کرد: سردار جانبداری یک طرفه سیاسی نداشت و با همه اقشار به ویزه جوانان محترمانه و صمیمی برخورد می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه سیره شهید سلیمانی برقراری وحدت و استفاده از ظرفیت همه افراد شایسته است؛ افزود: شهید سلیمانی در بین همه مردم حتی آنهایی که گله و شکایت داشتند مورد پذیرش بود و در یک گفتگوی کوتاه احساس رضایت در آنها ایجاد می‌کرد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: رمز موفقیت و غلبه بر مشکلات و بحران‌ها، همدلی و وحدت مسئولین است که اتحاد در بین مردم را در پی خواهد داشت و اگر همین ویژگی بارز شهید سلیمانی در کشور و بین مسئولان توسعه یابد دستاوردهای خوبی خواهد داشت.

وی در پایان تاکید کرد: اگر مسئولان اخلاص در عمل، رضایت خداوند، پرهیز از ویژه خواری، سخت کوشی در خدمت، توجه به محرومان، جذب جوانان و سرسختی با دشمنان را سرلوحه رفتار خود قرار دهند، دستیابی به رشد و توسعه آسان‌تر خواهد بود.
 
,
, صبح قزوین؛,
,
,
,
,
,
,
,
, ,

حسن رحیم خانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با بیان اینکه حاج قاسم هم حضورش و هم شهادتش برکاتی را برای جامعه اسلامی در پی داشت، اظهار کرد: سردار مدافع مظلومان و به عبارتی به معنای واقعی کلمه، تفسیر و تعبیر آیه شریفه "أَشِدَّاءُ عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُم" بود. 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: امروز حاج قاسم فقط یک سردار شهید نیست، بلکه یک تفکر و یک مکتب است، مکتبی که انقلاب اسلامی را دوباره در زبان‌ها جاری ساخت و آوازه آزادیخواهی جمهوری اسلامی و اسلام ناب را به گوش جهانیان رساند.

وی عنوان کرد: امروز که قریب دو سال از فراق حاج قاسم می‌گذرد یاد او زنده‌تر از دیروز و خون او در رگ‌های جبهه مقاومت جوشنده‌تر از گذشته در جریان است.

رحیم خانی تصریح کرد: یکی از رسالت‌های آموزش و پرورش به ویژه در حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی، ترویج و انتقال آموزه‌ها و فرهنگ ایثار و مقاومت و شهادت است و از آنجا که شهید حاج قاسم سلیمانی یک الگوی تمام عیار برای نسل جدید است باید سیره اعتقادی، اخلاقی، عملی، انقلابی و استکبارستیزی ایشان به کودکان و نوجوانان و نسل آینده ساز معرفی کرد و از آنان مردان و زنانی مومن، شجاع و ظلم ستیز تربیت کرد.
 
,
, صبح قزوین؛,
,
,
,
,
,
,
,
, ,

عین الله صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: اگر مجاهدت‌های سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم نبود، ما آرامش و امنیت امروز را نداشتیم.

وی افزود: تنها راه برون رفت از مشکلات و بحران‌های فرهنگی و اجتماعی بازگشت به اخلاق و معنویت است که سبک زندگی و رفتار شهید سلیمانی الگوی بسیار مناسبی برای همه مسئولین خواهد بود زیرا سردار تمام عمر مبارکش را در راه اشاعه‌ اصول و ارزش‌های دینی و انقلابی صرف کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان قزوین با تاکید بر اینکه حاج قاسم سلیمانی مرد میدان شهامت و شهادت بود،  تصریح کرد: خون پاک ایشان تمام مردم ایران را با هر تفکر و اندیشه‌ای متحد کرده است و راه او ادامه خواهد داشت و برای همیشه زنده و جاودان خواهد ماند.
 
,
, صبح قزوین؛,
,
,
,
,
,
, ,


کبری جعفربگلو در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: جمله زیبای"ما ملت امام حسینیم" از شهید سلیمانی برای ما به یادگار مانده و درواقع مکتب حاج قاسم ادامه مکتب عاشوراست که زنده نگهداشتن و ترویج مکتب او همان ترویج فرهنگ عاشورا است.

وی افزود: اخلاص و فداکاری و مبارزه با ظلم، امر به معروف و نهی از منکر، حفظ وحدت و احترام به همه اقشار جامعه فارغ از گرایش‌های سیاسی و اجتماعی مهمترین شاخصه‌های مکتب شهید سلیمانی است.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: مسئولان هم اگر از منش شهید سلیمانی مانند ساده زیستی، مردمی بودن، اخلاص، حفظ وحدت جامعه اسلامی، ولایت مداری و شایسته محور بودن الگوبرداری کنند بدون شک محبت آنها نیز در دل مردم جای خواهد گرفت.
,
,
, صبح قزوین؛,
,
,
,
,
 
,
, ,

سید معرفت‌الله احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ گفت: مردمداری، اخلاص، صداقت و شجاعت شهید سلیمانی و هوش و ذکاوت کم نظیرش در عرصه‌های مختلف، توجه به اقشار متوسط و ضعیف جامعه و درک آنان، از این سردار شهید چهره‌ای ماندگار و تاثیرگذار به یادگار گذاشت.

وی افزود: ارتباط مستمر این شهید والامقام با همه گروه‌ها و جناح‌ها، با جوانان، پسران و دختران این سرزمین، باعث عمق بخشی یاد و خاطر سردار سلیمانی در دلها شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان قزوین تصریح کرد: همه مسئولین از صدر تا ذیل باید سیره اخلاقی و عملی این شهید را سرلوحه زندگی و اهداف سازمانی خود قرار داده و به دور از هر گونه ادعا در میدان عمل حاضر شوند.

این مسئول ادامه داد: مسئولین باید با رهایی از مادیّات دنیوی و خدمت خالصانه برای ارکان جامعه، حضور موثر در خط مقدمِ رفع موانع و آسیب‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی، با جان و دل و به معنای واقعی کلمه "مدیریت و اقدام جهادی" نمایند.

وی در پایان گفت: اگر مسئولین، تصمیم گیران و مدیران کشور توانستند همچون شهید سلیمانی فارغ از مطامع و دلبستگی‌های شخصی و خانوادگی، در کنار مردم حضور داشته باشند؛ آحاد مردم و به ویژه جوانان برای اعتلای کشور و بالندگی آن سر از پا نخواهند شناخت.
 
,
, صبح قزوین؛,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,

توفیق محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: راز ماندگاری شخصیت سردار سلیمانی در اخلاص، مردم داری، تقوا، ساده زیستی، توکل به خدا و پیرو ولایت بودن ایشان است و اینکه با رعایت حق، صبر و شکیبایی و تلاش و پشتکار به دنبال عمل صالح در جهان بود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: الگوپذیری مسئولان در برون رفت از مشکلات را باید از جنبه عملی تقوا و ایمان سردار و کار جهادی ایشان جستجو کرد و وجود و حضور مبارک او همیشه و همه جا عامل وحدت بود و یاد و نامشان هم اینگونه است.

انتهای پیام/
,
,  صبح قزوین؛,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه