اخبار داغ

تحلیلگر مسائل سیاسی:

حمله موشکی به پایگاه عین‌الاسد آبروی آمریکا را در جهان برد

حمله موشکی به پایگاه عین‌الاسد آبروی آمریکا را در جهان برد
خداداد خدادادی گفت: سپاه با حمله موشکی به عین الاسد سیلی محکمی به آمریکا زد و آبرویش را درجهان ریخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خداداد خدادادی تحلیلگر مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ضمن تسلیت  شهادت سردار سلیمانی  با اشاره سالروز حمله موشکی به عین الاسد گفت: عین الاسد اصلی ترین پایگاه آمریکا در کشور عراق بود که در حمله موشکی ایران به شدت تخریب شد و خسارت سنگینی را برای آمریکا به دنبال داشت. 
خدادادی افزودنیروهای مقتدر نظامی ایران بعد از جنایت بزرگ آمریکای خبیث در به شهادت رساندن شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همراهان شهیدشان با حمله موشکی به پایگاه آمریکایی عین الاسد قدرت نظامی ایران را به رخ جهانیان کشاندند.
وی ادامه داد: همچنین این پاسخ به دشمن اثبات کرد که آمریکا و جنایتکاران عالم در برابر قدرت ایران اسلامی توان پاسخگویی و مقابله ندارند و تمام تهدیدات آنها تو خالی است.
این تحلیلگر مسائل سیاسی بیان کرد: این اقدام تاریخی نیروهای مسلح پعد از حضور ده ها میلیونی مردم قدرشناس در تشییع پیکر مقدس شهدای مقاومت، دومین سیلی محکم مردم ایران به آمریکای جنایتکار بود.
خدادادی با بیان اینکه این حرکت در کنار اثبات اقتدار و صلابت نیروهای مسلح ایران اسلامی، هیمنه پوشالی آمریکا را فرو ریخت، افزود: همچنین این حرکت آبروی آمریکا را در منطقه و جهان را از بین برد و یوم الله غرور آفرین اقتدار ملی و سیلی به شیطان بزرگ را آفرید.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه