اخبار داغ

بازیکن سابق پرسپولیس مطرح کرد؛

مدارک جعلی، عدم شفافیت و حسابرسی دروغ؛ عامل حذف سرخابی ها از آسیا/ نمی توان فوتبال ایران را با ریش گرو گذاشتن در AFC اداره کرد

مدارک جعلی، عدم شفافیت و حسابرسی دروغ؛ عامل حذف سرخابی ها از آسیا/ نمی توان فوتبال ایران را با ریش گرو گذاشتن در AFC اداره کرد
محمد نصرتی گفت: استفاده از افرادی که تخصص ندارند موجب سرافکندگی فوتبال ایران شده است اگر چه از حضور فولاد و سپاهان به عنوان دو نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا هم خرسندیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی در واکنش به حذف پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: قطعا عدم مدیریت صحیح، عدم اشراف به قوانین فوتبال و ارسال اطلاعات جعلی به AFC از جمله عوامل حذف این دو تیم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
محمد نصرتی با اشاره به اینکه علاوه بر حذف دو باشگاه ایران، تیم های بزرگ آسیایی دیگری هم از رقابت ها کنار گذاشته شده اند، افزود: طی روزهای اخیر خوشبین بودیم که AFC و فیفا به واسطه جذب تماشاگر و درآمدزایی با حضور تیم ها موافقت کند اما حذف تیم ها نشان داد قانون حرف اول را خواهد زد.
,
 
,
وی اظهار داشت: متاسفانه برخی از مدیران فوتبال حتی اشراف به نگارش هم ندارند و بخشی از لیست ها با زبان انگلیسی ارسال نشده است، استفاده از افرادی که تخصص ندارند موجب سرافکندگی فوتبال ایران شده، اگر چه از حضور فولاد و سپاهان به عنوان دو نماینده کشور هم خرسندیم.
,
 
,
نصرتی با اشاره به اینکه نمی توان فوتبال کشور را با ریش گرو گذاشتن اداره کرد، گفت: امروز هواداران هم به عدم مدیریت صحیح واقف شده اند، شوک AFC به فوتبال کشورمان لازم بود، البته می توان روی اردوهای آماده سازی تیم ملی تمرکز کرد تا در جام جهانی از دور گروهی صعود کنیم.
,
 
,
وی تصریح کرد: ورود به سیاست به فوتبال ثمره ای جز وضع موجود ندارد، اگر چه فیفا هم تحت الشعاع مسائل سیاسی قرار گرفته و به واسطه تحریم های ظالمانه آمریکا طلب ایران را پرداخت نمی کند، متاسفانه استقلال و پرسپولیس مالک مشترک دارند و مدارک جعلی، حسابرسی های دروغ و عدم شفافیت در حذف تیم ها موثر بود.
,
 
,
محمد نصرتی در خاتمه خاطر نشان داشت: سالهاست وزرای ورزش اعلام می کنند استقلال و پرسپولیس خصوصی می شود اما با وضع موجود این اتفاق نخواهد افتاد، سپاهان و تیم های دیگر هم به بدنه دولت وصل هستند، البته شائبه عدم واگذاری تیم ها به واسطه وجود هواداران و مسائل انتخاباتی هم وجود دارد.  

انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه