اخبار داغ

فرماندار یزد:

طرح اقدام ملی مسکن در۱۷نقطه یزد با سرعت در حال تکمیل است

طرح اقدام ملی مسکن در۱۷نقطه یزد با سرعت در حال تکمیل است
فرماندار یزد گفت:طرح اقدام ملی مسکن در۱۷نقطه از شهرهای یزد، شاهدیه و زارچ با سرعت در حال پیگیری و ساخت می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد رستگاری در گفتگو با خبرنگار یزدرسا ، با بیان اینکه در شهرستان یزد تاکنون۴۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن تکمیل و تحویل متقاضیان شده خاطرنشان کرد: تعداد متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در شهریزد ۳۳هزارو۳۶۳نفر بوده که در سامانه ثبت نام کرده اند که پس از بررسی مدارک ۱۲هزارو۹۹۲نفر واجد شرایط شناخته شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی ادامه داد: در این شهرستان ۴۰واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و حدود۲۰۰واحد دیگر نیز در منطقه فاطمیه یزد در ایام دهه فجر امسال آماده و تحویل متقاضیان خواهد شد.

,

فرماندار شهرستان یزد با اشاره به اینکه به علت تاکیدو پیگیری های مداوم دولت سیزدهم در زمینه ساخت واحدهای مسکونی، تصمیم گرفته شد جلسات شورای مسکن شهرستان به صورت ثابت و هفتگی برگزار شود تصریح کرد: برای بررسی میدانی مشکلات ساخت ،این جلسات بعضا در محل پروژه های این طرح برگزار می شود.

,

رستگاری در ادامه با بیان اینکه تاکنون ۴هزارو۴۸قطعه برای متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در شهریزد اختصاص یافته  ابراز داشت: با همکاری و هماهنگی دستگاههای مختلف سعی شده تا حد امکان هزینه های ساخت کاهش یافته تا سرعت تکمیل این پروژه ها نیز بیشتر شود.

,

فرماندار یزد در پایان در مورد طرح نهضت ملی مسکن نیز گفت: زمین های مورد نیاز این طرح نیز در سطح شهرستان یزد جانمایی شده و در حال طی مراحل قانونی می باشد.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه