اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

کسانی که دشمن را بزک می‌کنند خیانت کار هستند/با چشم بصیرت باید شرایط زمان را بدانیم

کسانی که دشمن را بزک می‌کنند خیانت کار هستند/با چشم بصیرت باید شرایط زمان را بدانیم
آیت الله عبادی با بیان اینکه خاصیت تقوا دریافت بصیرت است، گفت: باید دشمن را به چشم دشمنی ببینیم و شرایط زمانی را درک کنیم و کسانی که دشمن را بزک می کنند خیانت کار هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز در دیدار با سر مربیان حلقه های صالحین شهرستان درمیان اظهار کرد: بسیار برنامه جالب و جاذبی بود و مسائل به صورت جدی تعقیب می شود و یگانه راهی است که برای وصول به آرمان های انقلاب و با کارشناسی رهبر حکیم انقلاب، این طرح(حلقه های صالحین) عمل می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه برنامه ها آموزش و کارگاه و سلسله مراتب تربیت مربی و سرمربی دارد اما روح همه اینها بصیرت است که این دهه تبیین بصیرت است، افزود: علم و تربیت و مهارت وقتی جواب می دهد که بصیرت باشد، دلیل آن را هم می بینید که در تجربه ۴۰ ساله چقدر افرادی بودند که از دانش خوبی برخوردار بودند اما راه را از دست دادند اما کسانی که تقوا را رعایت کردند مسیر را درست پیمودند.

,

وی با اشاره به اینکه خاصیت تقوا دریافت بصیرت است، ادامه داد: خداوند در آیه ۲۰۱ سوره اعراف می فرماید: «پرهیزگاران هنگامی که گرفتار وسوسه‌های شیطان شوند، به یاد (خدا و پاداش و کیفر او) می‌افتند؛ و (در پرتو یاد او، راه حق را می‌بینند و) ناگهان بینا می‌گردند.»

,

آیت الله عبادی با بیان اینکه همه در معرض خطر هستند اما اگر تقوا رعایت شود و بصیرت الهی بر اساس تقوا که در قرآن بیان فرموده است، این مصونیت پیدا می کند، تصریح کرد: الحمدالله جمع حاضر نمونه ای از اهل تقوا هستند.

,

امام جمعه بیرجند بیان کرد: با دیدگاه بصیرت دو مسئله خیلی مهم است یکی اینکه نسبت به دشمنان اسلام و انسان به دیدگاه خوش بینی نگاه نکنیم چون برنامه آنها نابودی اسلام و انسان است.

,

وی بیان کرد: از ۲۰۰ سال قبل به بعد، این استبدادهای داخلی با استعمار خارجی همراه شد و کارشان هم دزدی، تسلط بر مردم، فحشا و بی ناموسی، ایجاد اعتیاد و انواع و اقسام سرگرمی ها و کشاندن انسانها به ورطه شهوات و آسیب های مختلف بوده است و بهترین ابزارش هم مستبدین داخلی بودند.

,

آیت الله عبادی به جنایات و کشف حجاب و ترویج فساد و فحشا و غارت کشور در دوران رضاخان پهلوی اشاره کرد و افزود: بصیرت این است که دشمن را به چشم دشمنی ببینیم و کسانی که دشمن را بزک می کنند خیانت کار هستند.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه انقلاب اسلامی معجزه الهی بود، گفت: امروز اروپایی های که از ۱۰۰ میلیون نفر مردم بومی امریکا در آن زمان حدود ۶۰ تا ۸۰ میلیون نفر را قتل‌عام کردند و به دروغ گفتند که قاره امریکا را کشف کردند، مدعی حقوق بشر شدند!

,

وی با اشاره به این که ۷۰ سال قبل که این سرزمین را می خواستند اشغال کنند انگلیس مکار در چشم مردم جهان زده و گفتند سرزمین بدون جمعیت برای جمعیت بدون سرزمین، بیان داشت: فلسطین جزء نقاط اصلی در طول تاریخ بوده و هرگز بدون جمعیت نبوده است.

,

آیت الله عبادی مسبب جنگ اول و دوم جهانی را خود اروپایی ها دانست و افزود: اروپایی ها تحت عنوان دروغ هلوکاست که ۶ میلیون یهودی به دست آلمانی ها سوزانده شدند، فلسطین را اشغال کردند در حالی که اگر آن ها  می خواستند هلوکاست را جبران کنند لازمه این بود که از خاک اروپا باید می بخشیدند چطور از فلسطین بخشیدند؟

,

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه اگر حاج قاسم ها و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نبود داعشی های دست پروده اروپا چه بر سر مردم می آوردند، عنوان کرد: مفاسد تفکر لیبرالی و بی ایمانی و آنچه بر سر اسلام و انسان می آورد، حالا عده ای آنها را بزک می کنند.

,

وی ادامه داد: کسانی که رو به غرب(جبهه سیاسی و فرهنی حاکم بر غرب) می خوابند و دل به دشمن دارند به تعبیر قرآن از شما نیستند.

,

آیت الله عبادی با تأکید بر اینکه انسان بصیر هرگز گول دشمن را نمی خورد و دشمن را دوست تصور نمی کند، افزود: مسئله دیگر در بصیرت این اتفاقی است که در جهان افتاده و زمانی که دشمن می گفت کار جمهوری اسلامی ایران تمام است اما رهبر معظم انقلاب، گام دوم انقلاب را می نوشتند و افق ها روشن است و می خواهم بگویم که با بصیرت باید زمان خود را درک کنیم.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز شرایطی برای تفکر بسیجی و صالحین پیش آمده که هدیه الهی است البته کار را در هر شرایطی باید انجام داد اما این فیض الهی که قوای سه گانه پای در رکاب هستند و زمینه بسیار مساعد است و این اتفاق از ۲۲ بهمن سال ۵۷ مهمتر است چون آن روز ایمان و احساس و شور بود اما باورها برای پیروزی انقلاب اسلامی کمرنگ بود ولی اکنون این باور برای مردم و در منطقه و دنیا حاصل شده است لذا این حرکت جدیدی است که باید متناسب با شناخت زمان تعقیب شود.

,

وی به برگزاری مراسم بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در سراسر دنیا اشاره کرد و گفت: این پیام دارد که چند وقت غرب جوانی در امریکا گفت بوی چفیه سید علی خامنه ای تا قلب آمریکا می آید یعنی انقلاب صادر شده و این مردم عدالت و اسلام می خواهند.

,

آیت الله عبادی بیان کرد: حرکت هایی که شروع می شود ریشه دارد و حتی خود کارشناسان غربی می گویند کار امریکا تمام است. با چشم بصیرت باید شرایط زمان را بدانیم و از خدا توفیق بخواهیم حرکت متناسب با این زمان انجام دهیم و به زودی آثارش را در کشور، منطقه و عالم خواهیم دید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه