اخبار داغ

به کجا چنینی شتابان؟!

تخت گاز یزدی‌ها در تصادفات فوتی!/سرعت در یزد حادثه‌ساز می شود

تخت گاز یزدی‌ها در تصادفات فوتی!/سرعت در یزد حادثه‌ساز می شود
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه سرعت بالا یکی از عوامل اصلی بروز تصادفات در سطح شهر یزد است، گفت:متاسفانه در ۹ ماهه اول سال جاری آمار تصادفات فوتی نیز در این مدت افزایش زیادی داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد صبح امروز در کمیسیون کاهش تصادفات پلیس راهور استان یزد ضمن تاکید بر برخورد جدی با تخلفات حادثه ساز، اظهار کرد: با کسانی که با انجام حرکات نمایشی، سرعت بالا جان خود و دیگر شهروندان را به خطر می اندازند با شدت برخورد خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی ضمن اشاره به افزایش تصادفات درون شهری در ۹ ماهه امسال افزود: متاسفانه آمار تصادفات فوتی نیز در این مدت افزایش زیادی داشته است.

,

, ,

رئیس پلیس استان یزد با بیان اینکه سرعت بالا یکی از عوامل اصلی بروز تصادفات در سطح شهر یزد است، گفت: باید با کمک دستگاه های مسئول همانند شهرداری یزد نسبت به تجهیز بیش از پیش معابر شهری به دوربین های کنترل سرعت اقدام کرد تا شاهد کاهش تصادفات باشیم.

,

سردار بهدانی فرد شناسایی نقاط پرحادثه و اصلاح هندسی معابر را یکی از اقدامات مهم در کاهش تصادفات دانست و افزود: دستگاه های مسئول باید پای کار بیایند و برای رفع این مشکل اقدامات موثری را انجام دهند.

,

بهدانی فرد افزود: حفظ نظم و انضباط ترافیکی یکی از اولویت های مهم پلیس راهور استان است که با توجه به افزایش برخی حوادث ترافیکی و به منظور پیشگیری از بروز هرگونه حادثه ناگوار؛ با تخلفات حادثه ساز برخورد جدی تری خواهد شد.

,

فرمانده انتظامی استان یزد در خاتمه با تاکید بر اینکه تمامی دستگاه های مسئول باید در جهت رفع مشکلات ترافیکی شهر یزد پای کار بیایند یادآور شد: از مردم فهیم و قدرشناس استان یزد که همکاری خوبی با پلیس در جهت ارتقای امنیت آمد و شد و کاهش حوادث رانندگی را دارند قدردانی می کنم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه