اخبار داغ

در گفتگو با کارشناس سیاسی مطرح شد؛

مکتب فرمانده بزرگ جبهه مقاومت برمدار فرهنگ اسلامی بود

مکتب فرمانده بزرگ جبهه مقاومت برمدار فرهنگ اسلامی بود
عزیزی گفت: جنس میدان داری حاج قاسم آمیخته با فرهنگ اسلامی و الهی بود، یعنی اینکه میدان داری حاج قاسم تکیه بر مکتب و فرهنگ اسلامی برآمده از مکتب فرماندهی اسلامی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رضا عزیزی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار مرآت، در خصوص میدان داری فرهنگی سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، گفت: میدان داری فرهنگی به معنای آن است که حاج قاسم چگونه در عرصه فرهنگی میدان داری می کرد که در همه عرصه ها حاج قاسم حضور داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

عزیزی با بیان اینکه حاج قاسم در همه عرصه های حضور فعال در میدان داشته است، افزود: در تمام عرصه هایی که بررسی شده است نشان می دهد که حاج قاسم همه اقدامات خود را  بر مدار فرهنگ انجام داده است.

,

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه در مکتب حاج قاسم دو عنصر اساسی وجود دارد، بیان کرد: بعد از سخنان مقام معظم رهبری می توان دو عنصر اساسی در مکتب حاج قاسم را اخلاص و صداقت دانست که وقتی بیان می شود حاج قاسم میدان دار فرهنگی بوده به دلیل این است که عناصر این فرد از نوع فرهنگ بنا شده بود.

,

وی با بیان اینکه اخلاص همان صداقت است، تصریح کرد: اخلاص یعنی صداقتی که فرد با خدای خودش دارد، اگر انسان با خود و خدایش صادق باشد انسان مخلصی خواهد بود این شناخت نفس زمانی محقق می شود که انسان با خودش صادق باشد این باعث می شود انسان اهل صداقت با خداوند خواهد شد.

,

عزیزی با اشاره به اینکه انسانی که با خدای خود صادق باشد با جامعه نیز صادق خواهد بود، تشریح کرد: جنس میدان داری حاج قاسم آمیخته با فرهنگ اسلامی و الهی بود یعنی اینکه میدان داری حاج قاسم تکیه  بر مکتب و بر فرهنگ اسلامی برآمده از مکتب فرماندهی اسلامی دارد.

,

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه کسی که اهل صداقت با خداوند باشد به دنبال احیای رسالت خود در جامعه است، خاطر نشان کرد: فردی که با این خصوصیات باشد به دنبال آن است که اقدامات خود را بر اساس ادراک صحیح خودش انجام دهد که مصداق بارز آن حاج قاسم سلیمانی است.

,

وی با اشاره به اینکه فرماندهی حاج قاسم بر مدار فرهنگ اسلامی نتیجه آن کسب نصرت الهی شد، عنوان کرد: ما نیزباید در همه عرصه های که در زندگی با آن روبرو هستیم میدان داری فرهنگی را در آن اعمال کنیم.

,

عزیزی با بیان اینکه حاج قاسم تمام اقداماتش با مرکزیت فرهنگ انجام شده است، بیان کرد: حاج قاسم تمامی مسائل را بر مدار فرهنگ ناب اسلامی تبین می کرد و اگر می خواهیم اهل عمل در این حوزه باشیم باید دو عنصر صداقت و اخلاص را کسب کنیم و در میدان حضور پیدا کنیم.

,

وی با بیان اینکه اگر در یک جامعه ای عزت ملی ارزش تلقی شود رابطه ایجاد می شود به نام شهادت، تصریح کرد: اگر خواستیدعزت را از یک ملت بگیرید باید شهادت و شهادت طلبی را از مردم دور کنید تا جایی که در چند سال گذشته می خواستند اسم شهید را از کوچه های ما بردارند.

,

عزیزی با اشاره به اینکه وقتی ارزش های یک جامعه سست شود جامعه بسیار آسیب پذیر خواهد شد، عنوان کرد: اگر ارزش ها سست شود و این فرهنگ از بین رفت آن جامعه را می توان به اسارت در آورد امروزه یکی از ضروریت جامعه ما میدان داری فرهنگی است.

,

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه دشمن به دنبال این است ارزش های ما را از بین ببرد، تشریح کرد: اگر در میدان نباشیم و مقابله نکنیم این هنجار شکنی دشمن گسترش می یابد وموجب نابودی ما خواهد شد.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه