اخبار داغ

غیبت رقبا در مجمع؛

انتخابات شنا، شیرجه و واترپلو| پیروزی رضوانی در کارزار بی‌رقیب/ ابقای مقتدرانه آقای رئیس تا ١٤٠٤

انتخابات شنا، شیرجه و واترپلو| پیروزی رضوانی در کارزار بی‌رقیب/ ابقای مقتدرانه آقای رئیس تا ١٤٠٤
در انتخابات ریاست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو محسن رضوانی با حداکثر آرا برای 4 سال آینده ابقا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجمع انتخاباتی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو برای تعیین رئیس و نواب‌رئیس این فدراسیون طی ۴ سال آتی، از ساعت ۱۰ صبح امروز (دوشنبه - ۲۰ دی‌ماه) در سالن استاد ابوالقاسم فارسی محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این مجمع سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، علی رغبتی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت بر توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، فضل‌الله باقرزاده نایب‌رئیس کمیته ملی المپیک و جمعی از مسئولین ورزش کشور حضور داشتند.

,

محمد بابایی، حامد رضاخانی‌طالقانی و محسن رضوانی نامزدهای تأیید صلاحیت شده انتخابات ریاست این فدراسیون المپیکی بودند که رضاخانی‌طالقانی شب گذشته با انتشار بیانیه‌ای مبنی بر فرمایشی بودن پروسه انتخابات و مهندسی شدن مجمع، از حضور در کارزار کناره گرفت.

,

هم‌چنین با عدم حضور محمد بابایی در مجمع انتخاباتی، عملاً انصراف وی از رقابت در کارزار اعلام شد تا محسن رضوانی به‌تنهایی به ارائه برنامه‌های خود بپردازد.

,

در پایان پروسه رأی‌گیری و از مجموع ۵۸ رأی مأخوذه، محسن رضوانی با کسب ۵۵ تعداد رأی برای ٤ سال دیگر به‌عنوان سکان‌دار فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو باقی ماند. ۳ رأی ممتنع هم به داخل صندوق انداخته شد.

,

در پایان پروسه انتخابات اعضای هیأت رئیسه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو نیز با رأی اعضای مجمع؛ محمد علی‌آبادی‌آزاد، شهرناز ورنوس، محمد صالحی، حمید اسکندریون، امیرعباس لشگری و پیمان گرامی به انتخاب رسیدند.

,



انتهای پیام/

, ,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه