اخبار داغ

پس از یک دهه انتظار انجام نشد؛

پروژه‌های نیمه تمام ورزشی خلیل آباد چشم انتظار تأمین بودجه/ اتمام پروژه‌ها؛ خواب آشفته‌ای که هنوز تعبیر نشده است

پروژه‌های نیمه تمام ورزشی خلیل آباد چشم انتظار تأمین بودجه/ اتمام پروژه‌ها؛ خواب آشفته‌ای که هنوز تعبیر نشده است
وقتی صحبت از امکانات ورزشی به میان می‌آید، خاطره وجود پروژه های نیمه تمامی در شهرستان خلیل آباد زنده می‌شود که برخی با قدمت بیش از یک دهه ناتمام رها شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ امروزه توجه به صنعت ورزش یکی از موضوعاتی مهمی است که دولت های مختلف به آن می پردازند و همه مسئولان به نوعی درصدد ایجاد شرایط برای رشد این صنعت در کشور هستند. برای توسعه ورزش بین مردم نیز باید شرایط و بستر مناسب مانند امکانات ورزشی، سالن‌ها، ورزشگاه ها و غیره فراهم باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

وقتی صحبت از امکانات ورزشی به میان می آید، خاطره وجود پروژه های نیمه تمام در شهرستان خلیل آباد زنده می شود، طرح‌هایی که برخی با قدمت بیش از یک دهه ناتمام رها شده و به دلیل نبود اعتبارات کافی و حجم انبوه طرح ها، به سن فرسودگی آن هم افزوده شده است، در حالی که برخی از آنها هیچ گاه مورد بهره برداری قرار نگرفته اند.

, .,

تکمیل استادیوم شهید علوی نژاد، مجموعه ورزشی شهید حسن نیا، تکمیل مجموعه ورزشی شهر کندر و چندین طرح عمرانی ورزشی در شهرستان با سابقه ۱۰ ساله همچنان چشم به اختصاص اعتبارات مالی بسته است.

, .,

سرانه فضای ورزشی سرپوشیده در خلیل آباد ۱۵ صدم مترمربع است/ ۷ پروژه نیمه تمام ورزشی داریم

, سرانه فضای ورزشی سرپوشیده در خلیل آباد ۱۵ صدم مترمربع است/ ۷ پروژه نیمه تمام ورزشی داریم, سرانه فضای ورزشی سرپوشیده در خلیل آباد ۱۵ صدم مترمربع است/ ۷ پروژه نیمه تمام ورزشی داریم,

کاظم اسماعیل‌نژاد، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خلیل آباد در گفتگو با خبرنگار صبح‌توس اظهار داشت: با دولت سیزدهم امیدواریم بتوانیم یک رویکرد جدیدی در ورزش داشته باشیم.

, صبح‌توس,

وی با بیان اینکه اهمیت تندرستی، شادی و نشاط، رویکرد فرهنگی و معنوی و ترویج نشاط و امید در زندگی نیز سه محوری است که ورزش و جوانان در سال جاری دنبال می کند، خاطرنشان کرد:  ورزش ضامن سلامتی است و در تحقیقاتی که انجام شده مردم ایران ۵۶ درصد فعالیت بدنی ندارند و بانوان نیز سهم زیادی در کم تحرکی دارند و ۶۴ درصد است.

,

رئیس ورزش و جوانان خلیل آباد با تاکید بر اینکه، عامل اصلی مرگ و میر در کشور بیماری های غیرواگیر است که در اثر کم تحرکی و اضافه وزن به وجود می آید، تصریح کرد: در کشور سونامی خاموش اضافه وزن در راه داریم که چالشی در جامعه ایران و کل جهان است و ورزش می تواند این را از سر راه بردارد هر چند کرونا نیز بر کم تحرکی افراد افزوده است.

,

وی با بیان اینکه وضعیت سلامتی مردم خوب نیست و با کمک مسئولان باید شهر را برای ورزش محیا کنیم و می‌طلبد که هماهنگی بیشتری وجود دارد، اذعان کرد: کرونا ضربه زیادی به بدنه ورزش وارد کرده که تعطیلی اماکن ورزشی به دلیل کرونا باعث ریزش ورزشکاران در شهرستان شد.

,

اسماعیل نژاد با اشاره به اینکه اداره کل و وزارت ورزش و جوانان ۸۰ درصد حق اجاره فضاهای ورزشی تحت مدیریت بخش های خصوصی را برای جبران خسارت ناشی از کرونا بخشیده است، عنوان کرد: طرحی در فدراسیون ورزش همگانی به نام شهر فعال یا پروژه شفا با هدف ترویج گفتمان شهر دوستدار فعالیت بدنی و ورزشی وجود دارد که با تغییر سبک زندگی و ورزش بیشتر دنبال خواهیم کرد.

,

وی با اشاره به سرانه ورزشی شهرستان خلیل آباد تشریح کرد: متراژ کل فضاهای روباز شهرستان ۴۲۷ هزار متر مربع و فضاهای سرپوشیده شهرستان ۴۵۰۰ متر مربع است که سرانه فضاهای ورزشی سرپوشیده شهرستان برای هر نفر ۱۵ صدم مترمربع و سرانه فضاهای روباز شهرستان ۶.۸۱ مترمربع است.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان خلیل آباد با تاکید بر اینکه در شهرستان خلیل آباد ۴ باب سالن ورزشی یک زمین چمن، یک گود باستانی‌، ۱۰ خانه ورزش روستایی، زمین ورزش روستایی، چمن مصنوعی و ۱۵ باشگاه خصوصی در شهرستان داریم که ۵ باشگاه دارای مجوز داریم، بیان کرد: فوتبال، فوتسال، کوهنوردی، والیبال، کشتی، تکواندو، کاراته و... از جمله ورزش های فعال در شهرستان است.

,

وی همچنین ادامه داد: ۷ پروژه نیمه تمام ورزشی در شهرستان خلیل آباد داریم که شامل استخر شنای سرپوشیده، استادیوم شهید علوی نژاد، زورخانه امام علی (ع)، تکمیل سالن ورزشی روستای نقاب، تکمیل دیوارکشی مجموعه شمال شهر خلیل آباد، تکمیل مجموعه ورزشی شهر کندر و سالن ورزشی روستای محمد آباد است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه