اخبار داغ

دبیر ستاد مدیریت بحران بهزیستی استان کرمان خبر داد؛

کمک یک میلیارد ریالی بهزیستی در اوج سیل جنوب کرمان /از توزیع سید غذایی تا مشاوره های تخصصی و درمانی

کمک یک میلیارد ریالی بهزیستی در اوج سیل جنوب کرمان /از توزیع سید غذایی تا مشاوره های تخصصی و درمانی
علیرضا امینیان میزان کمک های بهزیستی به مناطق سیل زده را یک میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این محموله شامل 150 سبد حمایت غذایی، کنسرو جات، 100 تخته پتو و... بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از"راه آرمان"  با حضور محمدرضا کاظم زاده مدیرکل بحران بهزیستی کشور جلسه ستاد مدیریت بحران بهزیستی کرمان در مورد سیل اخیر جنوب استان تشکیل شد.

در این نشست علیرضا وحید زاده سرپرست اداره کل بهزیستی استان با اشاره به اهمیت توجه ویژه به مناطقی که بیشتر در معرض تبعات و آسیبهای بلایای طبیعی و شرایط اقلیمی منطقه هستند، گفت: برنامه ریزی در جهت پیشگیری از وقوع خسارتهای مادی و اجتماعی در مناطق آسیب پذیر و در معرض بلایای طبیعی از مهمترین اقداماتیست که باید مورد توجه مسئولین قرار گیرد.

 وی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط مددکاران بهزیستی در مناطق سیل زده اظهار داشت : حضور بموقع و تاثیرگذار مددکاران و اورژانس اجتماعی در مناطق آسیب دیده ازسیل در جنوب استان و همراهی دستگاه های دیگر با بهزیستی از موارد مورد تقدیر و قابل توجه در سیل اخیر بوده است.

علیرضا امینایی دبیر ستاد مدیریت بحران بهزیستی استان کرمان نیز به ارائه گزارشی از خدمات صورت گرفته در وقوع سیل جنوب استان پرداخته وگفت:  بهزیستی از اولین ساعات وقوع سیل درمنطقه حضورداشته و به ارائه خدمات تخصصی پرداخته است.

وی میزان کمک های بهزیستی به مناطق سیل زده را یک میلیارد ریال عنوان کرده و افزود : این محموله شامل 150 سبد حمایت غذایی،  کنسرو جات، 100 تخته پتو و... بوده است.

محمدرضاکاظم زاده مدیرکل بحران بهزیستی کشور نیز در این نشست از تلاش های مسئولین و کارشناسان بهزیستی در التیام آلام و رنجهای آسیب دیدگان بلایای طبیعی در استان پهناور کرمان تقدیر نمود وافزود : بی تردید برنامه ریزی و اقدام در قالب طرح های علمی وکار آمد ازاصلی ترین برنامه ها و سیاست های بهزیستی کشور است و کمک های مقطعی در هر سطحی تنها به عنوان مسکن های موقت کار برد دارند و بایستی در کنار اینگونه حمایتها اقدامات اصولی و ماندگار نیز صورت گیرد که بهزیستی کرمان در هردو بخش عملکرد خوبی داشته است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "راه آرمان",
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه