اخبار داغ

جانشین فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه خبر داد؛

انجام گشت های هوایی با بهره مندی از ظرفیت یگان هوانیروز سپاه در رزمایش محمد رسول الله(ص)/استقرار کامل یگان ها در۲ عملیات انتقال و استقرار

انجام گشت های هوایی با بهره مندی از ظرفیت یگان هوانیروز سپاه در رزمایش محمد رسول الله(ص)/استقرار کامل یگان ها در۲ عملیات انتقال و استقرار
سردار احمد شفائی از انجام گشت های هوایی با بهره مندی از ظرفیت یگان هوانیروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رزمایش محمد رسول الله(ص) و استقرار کامل یگان های شرکت کننده در دو عملیات انتقال و استقرار خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سردار احمد شفائی در گفت و گو با عصرهامون، ضمن تشکر و قدردانی از تمام مردم بزرگوار و نجیب سیستان و بلوچستان به ویژه در منطقه رزمایش محمد رسول الله(ص) به جهت همراهی و مساعدتی که در برقراری هرچه بهتر این رزمایش داشتند،  بیان کرد: طی دو روز گذشته عمده اقداماتی که توسط یگان های شرکت کننده در رزمایش انجام شد استقرار کامل یگان های شرکت کننده در دو عملیات انتقال و استقرار در منطقه بود، همچنین برنامه سینِ مصوب یگانهای عمل کننده در این دو روز با قوت توسط تمامی رده ها پیگیری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
 
,
وی افزود: پایش اطلاعاتی که در منطقه رزمایش از قبل دنبال کرده‌ایم در این بازه زمانی با بهره‌مندی از همه ظرفیت هایی که در اختیار داشتیم، تقویت شد.
,
 
,
جانشین فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه ادامه داد: با بهره‌مندی از ظرفیت یگان هوانیروز نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گشت‌های هوایی در منطقه رزمایش پیوسته به عنوان یک عملیات ویژه دنبال شد.
,
 
,
شفائی تصریح کرد: در اجرای این رزمایش، یگان پهپاد نیروی زمینی سپاه برنامه‌های شناسایی و رزمی خود را در این بازه در منطقه پیگیری کرده است.
,
 
,
این مقام مسئول اظهار کرد: برگزاری جلسات متعدد یگانهای عمل کننده با سران طوایف، علما و متنفذین منطقه به منظور هماهنگی و آمادگی افراد جهت اجرای برنامه‌های مصوب از دیگر اقدامات انجام شده در رزمایش محمد رسول الله(ص) در منطقه جنوب شرق است.
,
 
,
لازم به ذکر است رزمایش محمد رسول الله(ص) با هدف افزایش سطح آمادگی رزمی مدافعان امنیت ‏منطقه جنوب شرق کشور، بروزشدن تکنیک ها و تاکتیک های یگان های دخیل در ماموریت ‏منطقه، تقویت هماهنگی ها فی مابین رده های متولی اجرای مأموریت در منطقه جنوب شرق در حال برگزاری است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه