اخبار داغ

برای پیوستن به باشگاه باپرستیژ استقلال تأملی نکردم؛

ژستد: می‌خواهم جزوی از قلب باشگاه استقلال باشم/ با پرسپولیس و سپاهان تا روز پایان جنگ و جدل خواهیم داشت

ژستد: می‌خواهم جزوی از قلب باشگاه استقلال باشم/ با پرسپولیس و سپاهان تا روز پایان جنگ و جدل خواهیم داشت
مهاجم فرانسوی تیم فوتبال استقلال گفت: هنوز کارم با این تیم تمام نشده؛ می‌خواهم به تیم کمک کنم و جزوی از قلب استقلال باشم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رودی ژستد، مهاجم فرانسوی تیم فوتبال استقلال با حضور در برنامه فوتبال برتر اظهار داشت: بازی در لیگ برتر انگلیس بسیار فیزیکی بود اما باشگاه استقلال پرستیژ بالایی داشت و هیچ تاملی برای آمدن به این جا نکردم. با دوستانم صحبت می‌کردم و همیشه در مورد استقلال حرف‌های خوبی شنیدم و دوست داشتم که به این جا بیایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه بیان داشت: هر روز وضعیت‌مان بهتر می‌شود و باید در بالای جدول بمانیم تا روندمان خوبمان طی شود. من در لیگ برتر انگلیس و تیم استون ویلا خاطرات خوبی داشتم؛ دوست دارم در ایران و استقلال هم پیشرفت کنم، چون ما یک تیم هستیم و باید عملکرد مطلوبی داشته باشیم. می‌خواهیم روز به روز بهتر شویم.

,

مهاجم تیم فوتبال استقلال عنوان داشت: من و کوین یامگا شناختی از هم نداشتیم و در استقلال، او را شناختم و فهمیدم انسان مهربانی است. ترجیح می‌دهم درمورد مسائل داوری در ایران سکوت کنم؛ باید با این سیستم خودم را وفق دهم. در انگلیس می‌توانیم با داور صحبت کنیم اما در هر حال باید خودمان را وقف بدهیم. همیشه سعی کردم زندگی حرفه‌ای داشته باشم و از حاشیه‌ها دور بمانم.

,

ژستد درباره اتفاق پنالتی بازی با مس رفسنجان و پرسپولیس تصریح داشت: به نظر من هر دو صحنه پنالتی بود؛ مخصوصا صحنه بازی با پرسپولیس که به طور قطع پنالتی بود. بازی با مس نیز بازیکن از پشت پیراهنم را گرفت و اگر VAR بود، پنالتی گرفته می‌شد اما داور نظر دیگری داشت.

,

او پیرامون رابطه‌اش با سرمربی آبی‌پوشان تأکید داشت: من از حمایت کامل فرهاد مجیدی برخوردار هستم. همیشه سعی کردم متفاوت کار کنم و شخصا دوست دارم برای استقلال مفید ظاهر شوم. هنوز کارم با این تیم تمام نشده و سعی دارم زیاد گل بزنم. کار‌های زیادی برای استقلال دارم که باید انجام دهم.

,

این بازیکن فرانسوی در مورد رقبای تیم فوتبال استقلال در لیگ برتر خاطرنشان داشت: تیم‌های خوبی در لیگ برتر داریم؛ صراحتا می‌گویم پرسپولیس و سپاهان تیم‌های قوی هستند و با این دو تیم تا آخر فصل جنگ و جدل خواهیم داشت اما می‌خواهیم به روند مثبت‌مان ادامه دهیم و صدرنشین بمانیم. باید عملکرد خوب‌مان را طی کنیم تا قهرمانی برای هواداران به ارمغان بیاوریم. سپاهان فوتبال خوب و قابل قبولی بازی می‌کند و با آن‌ها رقابت سختی برای کسب عنوان قهرمانی خواهیم داشت. باشگاه هم در این راه بهترین رفتار را با ما داشته و بهترین امکانات را در اختیارمان قرار داده.

,

وی در خصوص بادگیری زبان فارسی اذعان داشت: تاکنون برخی رنگ‌ها را یاد گرفته‌ام؛ آبی و نارنجی. سلام را هم باید در همه جا بگوییم و آن را بلد هستم. گل بزن هم را یاد گرفتم. 

,

ژستد در پایان گفت: دل‌مان برای تماشاگران تنگ شده؛ آن‌ها روح فوتبال هستند و با تشویق‌های‌شان باعث جذابیت فوتبال می‌شوند. تماشاگران استقلال همیشه عاشق این تیم هستند و این تیم را دوست دارند، به بازیکنان نزدیک هستند و می‌توانند با آن‌ها ارتباط برقرار کنند. تاثیر انرژی و فشار هواداران در ایران بیشتر از لیگ‌های دیگری است که بازی کردم. می‌خواهم به تیم کمک کنم و جزوی از قلب استقلال باشم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه