اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان البرز:

منتقد جدی عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان البرز هستم/ عقب‌ماندگی پروژه‌های ورزشی و ضعف در جذب اعتبار مصداق کم‌کاری است

منتقد جدی عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان البرز هستم/ عقب‌ماندگی پروژه‌های ورزشی و ضعف در جذب اعتبار مصداق کم‌کاری است
علی حدادی گفت: متاسفانه برای چندمین بار اعلام می‌کنم نسبت به عملکرد مدیریت ورزش رضایت‌مندی ندارم و باید فکری اساسی برای ورزش استان البرز شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس مجمع نمایندگان البرز در واکنش سوالی مبنی بر شائبه حضور مدیر کل کنونی ورزش در استان با موافقت وی، در گفت‌وگو با خبرنگار تیتریک، گفت: وزرا مدیران استانی را انتخاب می کنند اما من به عنوان نماینده مردم در زمینه ورزش مطالبه گر هستم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
علی حدادی با اشاره به اینکه طی چند ماه گذشته منتقد جدی مدیران کل با کارکرد ضعیف در استان هستم، افزود: تعارفی نداریم، مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز کارکرد و عملکرد خوبی نداشته است، عقب ماندگی پروژه های ورزشی مصداق این مسئله بوده و باید توان لازم گذاشته می شد.
,
وی اظهار داشت: متاسفانه برای چندمین بار اعلام می‌کنم نسبت به عملکرد مدیریت ورزش رضایتمندی ندارم و باید فکری اساسی برای ورزش استان البرز شود. چه در گذشته و چه امروز انتخاب فرد بر عهده نماینده مجلس نیست و وزارتخانه ها بررسی های لازم را انجام می دهند.
,
حدادی تصریح کرد: مدیران کل نشسته در اتاق های خود با کمال تاسف نتوانسته اند ارتباط خوبی با زیر مجموعه خود برقرار کنند و تعامل ضعیفی هم با وزارتخانه های متبوع دارند، آنها حتی موفق به جذب اعتبار برای استان نشده اند و عملا در زمینه جوانان کارکردی ارائه نشده است.
,
وی با اشاره به اینکه به استعدادهای موجود در استان توجه نشده و شکوفایی را در این زمینه شاهد نبوده ایم، گفت: کم کاری را می بینیم و بر حسب وظیفه مطالبه گری می کنم، البته دستگاه هایی چون ارشاد استان هم همین وضعیت را دارند، متاسفانه با انتقاد مورد هجمه هم قرار می گیریم.
,
نماینده مردم ساوجبلاغ، چهارباغ، طالقان و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی در خاتمه خاطرنشان داشت: هجمه هایی که به انتقاد درباره عملکرد مدیران داریم را به جان می خریم چرا که معتقدم واقعیت های استان و مشکلات باید مطرح شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه