اخبار داغ

نماینده خرم‌آباد:

تلاش نمایندگان رفع مشکلات مردم است نه عزل و نصب‌ها/ ۲۷ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سد معشوره لحاظ شد

تلاش نمایندگان رفع مشکلات مردم است نه عزل و نصب‌ها/ ۲۷ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سد معشوره لحاظ شد
ویسکرمی گفت: مدیران استان توسط استاندار انتخاب می‌شوند و نقش نمایندگان در عزل و نصب‌ها در حد مشاوره است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد ویسکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: تلاش شده تا این تفکر جا بیفتد که مدیران استانی توسط خود استاندار تعیین می شوند و نمایندگان ورود جدی به این مسئله ندارند و نقش نمایندگان در عزل و نصب ها گاهی فقط در حد یک مشاوره است و تصمیم نهایی بر عهده استاندار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: تلاش بر این است که مدیرانی با روحیه جهادی و مسئولانی که دغدغه رفع مشکلات را دارند مشغول به کار شوند تا شاهد برطرف شدن مسائل و مشکلات باشیم.

,

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان مجلس در راستای پیگیری ها و سایر وظایفی که بر عهده دارند، اقدام می نمایند و عزل و نصب مدیران توسط خود استاندار انجام می شود و گاهی پیشنهاد و یا مشاوره هایی صورت می‌گیرد.

,

ویسکرمی با اشاره به افزایش اعتبارات استانی، گفت: بودجه عمرانی استانی نسبت به قبل افزایش یافته که می تواند در توسعه و پیشرفت استان نقش مهمی داشته باشد.

,

وی با اشاره به سد معشوره بیان کرد: سد معشوره جزء سدهای ویژه کشور دیده شد و خوشبختانه وزیر نیرو هم پای کار است که این پروژه انجام شود به طوری که ۲۷ میلیارد تومان برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه