اخبار داغ

معاون مسکن و ساختمان راه وشهرسازی یزد خبرداد؛

ثبت نام بیش از ۵۴ هزار یزدی در طرح نهضت ملی مسکن

ثبت نام بیش از ۵۴ هزار یزدی در طرح نهضت ملی مسکن
معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی یزد گفت: بیش از ۵۴هزار یزدی در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده که بیش از ۲۳هزار و۵۰۰نفر واجد شرایط شناخته شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان خواجه رضایی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا ،با بیان اینکه ازثبت نام مردان مجرد بالای۲۳سال از روز گذشته در یزد شروع گردیده تصریح کرد: ثبت نام ویژه افراد مجرد به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت که البته طبق قانون می بایست تا زمان تحویل مسکن، متاهل شده باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی ادامه داد: درصورتیکه افراد متقاضی تا زمان تحویل مسکن متاهل نشده باشند قیمت زمین طبق نظر کارشناسی محاسبه و افراد می بایست آن هزینه را پرداخت نمایند.

,

معاون مسکن و ساختمان راه وشهرسازی یزد ابراز داشت: در طرح نهضت ملی مسکن که تا ۱۵دی ادامه داشت بیش از ۵۴هزار یزدی در سامانه مربوطه ثبت نام که حدود۲۳هزار و ۵۰۰نفر واجد شرایط شناخته شده اند.

,

خواجه رضایی با اشاره به اینکه افراد واجد شرایط از هفته آینده می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان ادامه روند ثبت نام خود را پیگیری کنند اظهار داشت: سهمیه در نظر گرفته شده برای استان یزددر طرح نهضت ملی مسکن  حدود۵۴هزار واحد در طول ۴سال می باشد که در صورتیکه افراد واجد شرایط بیش از این تعداد باشد سهمیه افزایش خواهد یافت.

,

خواجه رضایی معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی یزد در پایان گفت: زمین مورد نیاز برای ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در تمام شهرستانهای یزد جانمایی شده و در حال گذراندن مراحل قانونی آن می باشد.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه