اخبار داغ

استاندار آذربایجان‌غربی از طرح کمربندی ارومیه بازدید کرد

استاندار آذربایجان‌غربی از طرح کمربندی ارومیه بازدید کرد
محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی از طرح کمربندی دوم ارومیه به طول ۴۲ کیلومتر و پیشرفت بالای ۶۰ درصدی بازدید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، شهردار ارومیه در حاشیه بازدید از این طرح گفت: احداث کمربندی شهر ارومیه بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

حسین مهدی‌زاده ادامه داد: اجرای ساخت کمربندی دوم ارومیه به طول ۴۲ کیلومتر از سال ۹۶، بعد از اتمام مطالعات وارد فاز اجرایی شد که سهم شهرداری از ساخت این کمربندی به طول ۲۷ کیلومتر از تقاطع غیر هم سطح سرو تا جاده اشنویه است.

,

وی افزود: مابقی اجرای ساخت کمر بندی دوم شهر  از جاده اشنویه تا تقاطع غیر همسطح بر عهده اداره راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی است.

,

شهردار ارومیه بیان کرد: فاز اول به طول ۷ کیلومتر با ۷ تقاطع غیر هم سطح از محل پل شهیدلر کورپسی – سرو – انهر در دست ساخت است که تعداد تقاطع‌های غیر هم سطح در این مسیر ۲۷ کیلومتری به تعداد ۱۱ پل است.

,

مهدی‌زاده  با بیان اینکه  سهم شهرداری ارومیه از پروژه کمربندی دوم در ۳ فاز خلاصه شده است، افزود: فاز اول به طول ۶ کیلومتر، فاز دوم به طول ۱۰ کیلومتر و فاز سوم نیز به طول ۹ کیلومتر و فاز چهارم به طول ۱۸ کیلومتر است.

,

وی گفت: پروژه بزرگ کمربندی دوم  از جنبه‌های مختلف چون کنترل ترافیک میانی و اتصال کمربندی میانی به کمربند بیرونی شهر از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه