اخبار داغ

سردار فضلی در کرج مطرح کرد؛

ماجرای خط‌شکنی رزمندگان کفن‌پوش کرج با وعده دیدار امام(ره)/ شهدای غواص رمز فتوحات عملیات کربلای ۵ بودند

ماجرای خط‌شکنی رزمندگان کفن‌پوش کرج با وعده دیدار امام(ره)/ شهدای غواص رمز فتوحات عملیات کربلای ۵ بودند
جانشین معاون هماهنگ‌‌کننده سپاه گفت: در عملیات کربلای ۵ حتی یک نفر داوطلب برگشت به پشت جبهه نبود و همه آنها بر عهد و پیمان با امام(ره) پایبند بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، سردار علی فضلی، جانشین معاون هماهنگ‌‌کننده سپاه پاسداران امروز سه شنبه در آئین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات کربلای ۵، که در تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار شد، گفت: اولین گردان های اعزام شده برای این عملیات غواصان حضرت زینب(س) بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,

سردار فضلی افزود: رزمندگان کفن به تن کردند، پوتین ها و جوراب های خود را از پا درآوردند، اردوگاه سرد بود، پوتین ها را گره زده و از گردن آویزان کردند، هیچ نامه ای بین رزمندگان و خانواده ها تبادل نمی شد تا اسرار عملیات حفظ شود، جبهه ما عشق و داوطلبی بود.

,
وی اظهار داشت: حتی یک نفر داوطلب برگشت به پشت جبهه نبود و همه آنها بر عهد و پیمان با امام(ره) پایبند بودند، عراقی‌ها جاده شلمچه را تخریب کرده بودند و مسیر باتلاق شد، آبراهی برای لشگر سیدالشهدا(ع) و رساندن رزمنده ها به خط ایجاد شد.
,
 
,
سردار فضلی تصریح کرد: عمده رزمنده ها با قایق جابجا شدند، شب عملیات بود، گردان حضرت زینب(س) با ۱۲۰۰ غواص با خدا معامله کردند، ساعت ۱و ۳۵ دقیقه بامداد خبر درگیری شنیدیم، رمز عملیات با نام فاطمه الزهرا(س) ابلاغ شد و نیروهای ایران با دشمن درگیر شدند.
,
 
,
وی گفت: رزمندگان از سیم خاردارهای حلقوی عبور کردند، عراقی‌ها با مقاومت ایستادند و رزمندگان عقب نشینی کردند، بار سوم دستور حمله دادیم در حالی که گروهی شهید و مجروح شده بودند، دژی که سپاه اسلام آرزوی فتح آن را داشت با توسل به ائمه به فتح کامل سنگر توسط نیروهای ما ختم شد.
,
 
,
سردار فضلی  در خاتمه با اشاره به اینکه دفاع مقدس برای احیاء نماز بود، افزود: تا ۷ صبح ۱۸۰۰ متر را تصرف کردیم، یگان های زره پوش علیه ایرانی ها مقاومت می کردند و ما جز خدا عقبه ای نداشتیم، تا ۹ صبح عراقی ها موفق به تصرف یک سنگر هم نشدند، وعده ملاقات با امام(ره) موجب شد رزمندگان لشگر ۱۰ سیالشهدا خط را بشکنند.
,

 

,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه