اخبار داغ

رییس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر شهرداری کرمانشاه مطرح کرد؛

خدمات رسانی ۱۲۰ دستگاه اتوبوس در کرمانشاه/ با شیوع کرونا تعداد مسافران کاهش یافت

خدمات رسانی ۱۲۰ دستگاه اتوبوس در کرمانشاه/ با شیوع کرونا تعداد مسافران کاهش یافت
غلامرضا شهبازی گفت: با شیوع کرونا تعداد مسافران شهرک‌های حاشیه ای کاهش یافت با این حال در صورت ارائه درخواست از سوی شهروندان مجددا اتوبوس ها در آن محلات فعال خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: در حال حاضر ۱۵۵ دستگاه اتوبوس در شهر کرمانشاه موجود است که تحت نظر چهار شرکت به صورت کاملا خصوصی در حال ارائه خدمات هستند.

وی افزود: از مجموع ۱۵۰ دستگاه اتوبوس درون شهری، ۱۲۰ دستگاه اتوبوس در دو شیفت کاری به همشهریان خدمات رسانی می کنند.

رییس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر شهرداری کرمانشاه گفت: مجموعا از ۸۰ درصد ظرفیت ناوگان اتوبوسی کرمانشاه به منظور ارائه خدمات به همشهریان استفاده می شود.

شهبازی تصریح کرد: اتوبوس هایی که در خطوط مرکزی شهر فعالیت دارند به وسایل گرمایشی مجهز هستند اما تعدادی از اتوبوس های فعال در حاشیه شهر، به دلیل فرسودگی مجهز نیستند البته پیگیر تجهیز آنها به وسائل گرمایشی هستیم.

وی افزود: از زمان شیوع کرونا بنا بر مسئولیت اجتماعی سازمان اتوبوسرانی، همه اتوبوس‌های درون شهری قبل و بعد از هر سرویس دهی ضدعفونی می شوند همچنین نسبت به توزیع روزانه ماسک اقدام خواهد شد.

شهبازی خاطرنشان کرد: بازرسان سازمان اتوبوسرانی در ایستگاه های اتوبوس بر چگونگی رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت می کنند.

وی عنوان کرد: به منظور راه اندازی سیستم هوشمند پرداخت در اتوبوس های درون شهری در حال رایزنی با اداره سرمایه گذاری شهرداری هستیم و در صورت فراهم شدن زیرساخت‌ها این سیستم اجرایی خواهد شد.

شهبازی گفت: میانگین انتظار مسافران در ایستگاه های اتوبوس خطوط مرکزی شامل میدان آزادی به سمت مناطق جنوبی شهر پنج تا ده دقیقه و در محلات حاشیه شهر ۱۵ تا ۲۰ دقیقه است.

رییس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر شهرداری کرمانشاه بیان کرد: اکنون در همه محلات جز مرادآباد، آخر بلوار کیهانشهر و مسکن مهر این محله که زیر ساختها برای جانمایی ایستگاه های اتوبوس آماده نیست در باقی محلات سطح شهر از طریق اتوبوس های درون شهری به مردم خدمات رسانی می شود.

شهبازی خاطرنشان کرد: با شیوع کرونا تعداد مسافران شهرک‌های حاشیه ای کاهش یافت با این حال در صورت ارائه درخواست از سوی شهروندان مجددا اتوبوس ها در آن محلات فعال خواهند شد.

وی با بیان اینکه با افزایش تقاضای مسافر تعداد اتوبوس ها نیز افرایش می یابد، افزود: در روزهای پایانی سال تقاضای سفر افزایش خواهد یافت برهمین مبنا از همه ظرفیت ناوگان اتوبوسی استفاده می شود.

شهبازی گفت: همچنین اتوبوس های تحت پوشش این سازمان به منظور رفاه حال نمازگزاران، روزهای جمعه به صورت رایگان خدمت رسانی می کنند.

وی از طراحی مسیرهای تردد به مقصد مصلای نمازجمعه خبر داد و افزود: سرویس دهی به نمازگزاران از ساعت یازده صبح آغاز می شود و پس از پایان مراسم نماز جمعه هم امکان برخورداری از خدمات ناوگان اتوبوسی فراهم است.

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه