اخبار داغ

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان؛

پیکر مطهر ۴ شهید گمنام در کرمان تشییع و تدفین می شود

پیکر مطهر ۴ شهید گمنام در کرمان تشییع و تدفین می شود
مهدوی فرد از تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در شهرستان‌های رفسنجان، بم و جیرفت همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود مهدوی‌فرد مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در گفتگو با خبرنگار "راه آرمان" اظهار داشت: 112 گلزار شهدای گمنام در سطح استان کرمان وجود دارد، 296 شهید گمنام در حال حاضر در استان کرمان وجود دارد.

وی با بیان اینکه استان کرمان در ایام سالروز وفات حضرت ام البنین میزبان پیکر مطهر چهار شهید گمنام است ادامه داد: یکشنبه هفته آینده 26 دی مراسم تشییع شهید گمنام در رفسنجان از میدان سردار شهید سلیمانی به سمت شهرک یادگار امام برگزار و پیکیر مطهر شهید در این شهرک خاکسپاری می‌شود.
 
مهدوی عنوان کرد: این شهدای گمنام در شهرستان‌های رفسنجان، بم و جیرفت تشییع و تدفین می‌شوند.
 
وی تصریح کرد: این شهید در رسجان تاریخ ۱۹ اسفندماه  سال ۶۳ در سن ۲۳ سالگی در منطقه شرق دجله و در عملیات بدر به فیض شهادت نائل گشته است شهید دیگری شهرستان جیرفت 16 ساله بوده و در عملیات کربلای پنج و در شلمچه به شهادت رسیده است شهید شهرستان جیرفت  در شهر علی آباد تدفین می‌شود 19 ساله است و در عملیات کربلای پنج و در منطقه شلمچه در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان  توضیح داد : پیکر مطهر دو شهید گمنام روز 23 دی‌ماه وارد فرودگاه جیرفت می‌شود و استقبال مردمی و خودرویی از شهید انجام و در نهایت روز 26 دی‌ماه مصادف با سالروز وفات حضرت ام البنین خاکسپاری می‌شوند.

وی در پایان عنوان کرد: مراسم وداع با شهیدای گمنام  در شهرستان بم در دانشگاه مرکز آموزش عالی بم و در شهرستان رفسنجان ساعت ۸ شب ۲۵ دی‌ در حسینیه ثارالله رفسنجان و شهرستان جیرفت در دانشگاه علوم پزشکی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ط

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "راه آرمان",
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه