اخبار داغ

نویسنده کتاب «تور تورنتو»:

دغدغه‌های شهید قربانی خیلی به تفکرات جوانان امروز نزدیک است/ حس و حال خاص خانواده شهید در زمان ضبط مصاحبه‌ها

دغدغه‌های شهید قربانی خیلی به تفکرات جوانان امروز نزدیک است/ حس و حال خاص خانواده شهید در زمان ضبط مصاحبه‌ها
جعفری نویسنده کتاب تور تورنتو با اشاره به حس و حال خاص خانواده شهید قربانی در زمان مصاحبه، گفت: دغدغه‌های شهید قربانی خیلی به تفکرات جوانان امروز نزدیک است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، ظهر امروز مراسم بزرگداشت شهید امیرحسین قربانی و 175 شهید حادثه هواپیمای اوکراین با حضور والدین وی و مسئولان استان در محل سالن شهید منتظر قائم استانداری یزد برگزار و از کتاب تور تورنتو رونمایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

محمد علی جعفری نویسنده جوان یزدی در خصوص چگونگی آغاز مسیر نویسندگی کتاب تور تورنتو، گفت: من چند سالی است که در زمینه نگارش کتاب در خصوص شهدا توفیق خدمت دارم و در این زمانی که پیشنهاد نوشتن کتاب زندگی نامه شهید قربانی به من شد، سخت مشغول انجام چندین کار بودم و اصلا وقت قبول کردن کار دیگر را نداشتم.

,

نویسنده کتاب تور تورنتو ادامه داد: استاد شایق با من تماس گرفتند و در خصوص شهید قربانی مطالبی را بیان کردند و پیشنهاد دادند که کتاب خاطرات این شهید را نگارش کنم ولی چون خیلی در آن کارهای زیادی داشتم سعی کردم تا استاد شایق را متقاعد کنم و این کار را انجام ندهم.

,

جعفری اضافه کرد: استاد شایق گفتند که این کار روزی شما بوده و توصیه کردند تا صحبتی با خانواده شهید داشته باشم که پس از اولین جلسه با این خانواده عزیز، حس کردم که وظیفه‌ام تا این کار انجام دهم.

,

این نویسنده یزدی، گفت: من کتاب‌های زیادی را در مورد شهدا نوشتم و سفرهای زیادی برای جمع‌آوری اطلاعات در خصوص شهدای گرانقدر داشتم ولی جنس این شهید و خانواده بزرگوارشان متفاوت‌تر از تجربه‌های دیگرم بود.

,

جعفری بیان کرد: من در این کار فضایی را مشاهده کردم که متفاوت بود که در جلسات اول دیگر نتوانستم کار را کنار بگذارم و حتی مصاحبه‌های ما همچون مصاحبه‌های مرسوم نبود و آنقدر فضای پدر و مادر شهید خاص بود که من نمی‌توانستم مدل معمولی مصاحبه بگیرم و با ترفندهای مختلفی این مصاحبه‌ها را گرفتم تا تصویرگر شخصیت این شهید باشد.

,

نویسنده کتاب تور تورنتو در پایان، گفت: شهید قربانی از جوانان امروزی بود و دغدغه‌های او نیز خیلی به نسل جوان نزدیک است و مسئولان باید برای معرفی این شهید عزیز تلاش کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه