اخبار داغ

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس:

تکذیب خبر اخذ ۲۰۰ میلیون مترمکعب تخصیص آب از سیمره/سد معشوره وارد فاز اجرایی شده است

تکذیب خبر اخذ ۲۰۰ میلیون مترمکعب تخصیص آب از سیمره/سد معشوره وارد فاز اجرایی شده است
حجت الاسلام مبلغی با اشاره به تکذیب خبر اخذ ۲۰۰ میلیون مترمکعب تخصیص آب از سیمره در فضای مجازی، گفت:سد معشوره وارد فاز اجرایی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محمدرضا مبلغی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: به لطف خدای بزرگ و با پیگیری‌های مکرر و ممتدی که نسبت به احداث سدمعشوره صورت گرفت، این سد مهم وارد فاز اجرایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: همان‌گونه که مردم عزیز ما اطلاع دارند وضعیت این سد به‌گونه‌ای بود که می‌توان گفت در طول سالیان اخیر، احداث آن تقریباً منتفی شده و سیاست‌های غلط وزارت نیرو، مردم را نسبت به ساخت آن مأیوس ساخته بود.

,

نماینده مردم کوهدشت ورومشکان در مجلس عنوان کرد: با دستور صریح رئیس‌جمهور درزمینهٔ احداث سد معشوره و عنایت و اهتمام وزیر نیرو، این مسئله وارد فاز اجرایی شده است.

,

وی تصریح کرد: بناشده تا پیش از پایان سال جاری پیمانکار مشخص شود و قرارداد جدید با وی منعقد گردد؛ از ابتدای سال ۱۴۰۱ نیز آغاز عملی احداث سد معشوره خواهد بود.

,

مبلغی گفت: همه این‌ها صرفاً به لطف خداوند بزرگ است که برای مردم محقق شده است؛ وظیفه ما نیز پیگیری کردن مطالبات و تلاش مستمر در راستای خدمت صادقانه و خالصانه به مردم عزیز است.

,

رئیس مجمع نمایندگان لرستان بیان کرد: بناشده است با در نظر گرفتن مقدمات و بودجه موردنظر و بر اساس اظهارنظر مسئولان وزارت نیرو، سد معشوره در طول سه سال آینده احداث و به بهره‌برداری برسد که خیروبرکت آن برای مردم عزیز ما خواهد بود.

,

 وی ضمن تکذیب خبری که اخیراً در فضا مجازی مبنی بر «اخذ ۲۰۰ میلیون مترمکعب حقآبه از سیمره برای لرستان و تأیید قطعی آن توسط رئیس‌جمهور» منتشرشده بود، بیان کرد: در سفر ریاست جمهوری یکی از مطالبات جدی ما، انتقال آب از سیمره برای دشت‌های رومشکان، کوهنانی، طرهان و کشماهور بوده است و این جزء حقوق ما و یکی از کارهایی است که در کنار سد معشوره باید پیگیر آن باشیم، ولی آنچه اخیراً در فضای مجازی منتشر گردیده صحت ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه