اخبار داغ

باید نقاط ضعفی که داریم را ترمیم کنیم؛

مجیدی: در نیم‌فصل نخست برایم نباختن و شخصیت تیمی اهمیت داشت/ این صدرنشینی را به شاگردانم تبریک می‌گویم

مجیدی: در نیم‌فصل نخست برایم نباختن و شخصیت تیمی اهمیت داشت/ این صدرنشینی را به شاگردانم تبریک می‌گویم
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: چیزی که برایم مهم بوده شخصیت تیمی و نباختن است که بازیکنانم سهم عمده‌ای در این رکورد داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از کسب پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان در نشست خبری اظهار داشت: در کل بازی خوبی بود؛ با توجه به این که چمن استادیوم کیفیت خوبی نداشت ولی استقلال در هر دو نیمه برتر بود. در کل بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم و از بازیکنانم تشکر می‌کنم چون خیلی خوب بازی کردند. تیم نفت هم خوب بازی کرد و به آن ها خسته نباشید می‌گویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در ادامه بیان داشت: یکی دو نکته نه، بلکه چند نکته است که باید در نیم فصل دوم ترمیم کنیم. من از بچه‌های تیمم ممنون هستم و به آن ها تبریک می‌گویم چون هدفم و چیزی که برایم حائز اهمیت بود در نیم فصل اول شخصیت تیمی و نباختن و کم گل خوردن بود که به آن رسیدیم.
,
 
,
مجیدی در پایان گفت: من به بازیکنانم بابت قهرمانی نیم فصل تبریک می‌گویم ولی چیزی که برایم مهم بوده شخصیت تیمی و نباختن است که بازیکنانم سهم عمده‌ای در این رکورد داشتند، در مجموع قطعا در نیم فصل دوم باید بهتر و محکم‌تر بازی کنیم. ما حتما باید نقاط ضعفمان را ترمیم کنیم و تیم بهتری برای نیم فصل دوم شویم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه