اخبار داغ

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال؛

آلومینیوم و سپاهان به تساوی قناعت کردند/ اراکی ها نیم فصل را با جایگاه چهارمی به پایان بردند

آلومینیوم و سپاهان به تساوی قناعت کردند/ اراکی ها نیم فصل را با جایگاه چهارمی به پایان بردند
در چارچوب رقابت های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم های آلومینیوم و سپاهان در اراک به تساوی بدون گل رسیدند و بدین ترتیب به کار خود در نیم فصل نخست پایان دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ در چارچوب مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور آلومینیوم اراک عصر امروز درحالی در ورزشگاه امام خمینی(ره) به مصاف تیم سپاهان رفت که این دیدار از جنبه های مختلف از جمله رقابت تنگاتنگ دو تیم برای حضور در کورس بالای جدول بسیار حائز اهمیت بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
 
,
نیمه نخست دیدار امروز تیم های آلومینیوم و سپاهان اما از ابتدای کار با سرعت قابل قبولی همراه بود و هیچ یک از دو تیم در این نیمه پاس پس نکشیدند تا اینکه با وجود ایجاد برخی موقعیت های خطرناک روی دروازه ها اما نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.
,
 
,
در نیمه دوم اما شاگردان خطیبی با اعمال فشار بیشتری بر روی دروازه حریف صاحب موقعیت های شدند ولی دقایقی بعد بازی به تعادل رسید و سپاهانی ها نیز سعی کردند با شوت های از راه دور دروازه آلومینیوم سازان را تهدید کنند، هر چند در نیمه دوم تقابل دو تیم با جذابیت و ریتم بهتری نسبت به نیمه اول دنبال شد اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و سنگربانان سپاهان و آلومینیوم بار دیگر بر رکورد کلین شیت های خود افزودند.
,
 
,
خطیبی و نویدکیا اما در حالی به یک امتیاز رضایت دادند که سه امتیاز این دیدار برای هر دو تیم بسیار کارساز بود ولی حساسیت بازی باعث شد تا این دو مربی با احتیاط بیشتری عمل کنند.
,
 
,
شاگردان رسول خطیبی اما با این تساوی همچون ۵ دیدار گذشته دستشان از برد کوتاه ماند و با مجموع ۲۴ امتیاز و قرار گرفتن در جایگاه چهارم جدول به کار خود در نیم فصل نخست پایان دادند.
,
 
,
طلایی پوشان اصفهان نیز با کسب یک امتیاز از این دیدار در مجموع ۲۹ امتیازی شدند و در پایان نیم فصل پس از تیم استقلال موقتا در رده دوم قرار دارند، هر چند جایگاه نهایی این تیم به نتیجه دیدار پرسپولیس بستگی دارد.
,
 
,
گفتنی است تیم های آلومینیوم و سپاهان هفته آینده بار دیگر در همین ورزشگاه و این بار در چارچوب رقابت های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با هم تقابل خواهند کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه