اخبار داغ

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک خبر داد؛

موردی از بستری در مبتلایان به امیکرون در استان مرکزی نداشته ایم/ کلینیک امام رضا(ع) اصلی‌ترین مرکز تست اومیکرون در استان

موردی از بستری در مبتلایان به امیکرون در استان مرکزی نداشته ایم/ کلینیک امام رضا(ع) اصلی‌ترین مرکز تست اومیکرون در استان
قربانی با بیان اینکه تمام مبتلایان به اومیکرون در استان مرکزی به صورت سرپایی مداوا می شوند و تا بحال بستری نداشته ایم، تصریح کرد: ابتلای افراد به این سویه بسیار خفیف و گذرا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یاسر قربانی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک در گفتگو با دیارآفتاب، در خصوص میزان ابتلا به اومیکرون در استان مرکزی، گفت: تا کنون ۵۲ مورد ابتلا به امیکرون در سطح استان تایید شده است ولی با توجه به ویژگی های این سویه از بیماری که شبیه سرماخوردگی است، بسیاری از افراد به خیال ابتلا به سرماخوردگی اصلا به پزشک مراجعه نمی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
وی تاکید کرد: از طرفی چون نمونه های کرونا که برای تست اومیکرون فرستاده می شود به صورت رندوم(تصادفی) است، لذا قطعا تعداد بیشتری از افراد به این سویه از کرونا مبتلا هستند.
,
 
,
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک با بیان اینکه تمام مبتلایان به اومیکرون در استان به صورت سرپایی مداوا می شوند و تا بحال بستری نداشته ایم، تصریح کرد: ابتلای افراد به این سویه بسیار خفیف و گذرا است ولی باز هم نیاز است گوش به زنگ باشیم تا در صورت درگیری بیشتر بیماران با این سویه از کرونا، اقدامات لازم انجام شود.
,
 
,
قربانی خاطرنشان کرد: کیت های تشخیص امیکرون در سطح استان وجود دارد که اصلی ترین مرکز برای انجام این تست، کلینیک امام رضا(ع) در اراک است. ولی برای تایید نهایی، نتیجه آزمایشات به آزمایشگاه پاستور در تهران ارسال می شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه