اخبار داغ

واکنش مسئولان بعد از کشف مایر از نیروگاه سیکل ترکیبی نیشابور؛

فرماندار نیشابور: در دست بررسی است!/ دادستان نیشابور: با اداره کاشف تماس بگیرید

فرماندار نیشابور: در دست بررسی است!/ دادستان نیشابور: با اداره کاشف تماس بگیرید
در پی انتشار خبر کشف ماینر از نیروگاه سیکل ترکیبی نیشابور مسئولین نیشابور سکوت را به عنوان سیاست رسانه ای انتخاب کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ در پی انتشار خبر کشف ماینر از نیروگاه سیکل ترکیبی نیشابور مسئولین نیشابور سکوت را به عنوان سیاست رسانه ای انتخاب کردند.​​​​​​​

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

در حالی که بیش از ۲۴ ساعت از کشف این دستگاه ها که توسط یک دستگاه اطلاعاتی امنیتی شناسایی و کشف شده است، دادستان نیشابور ضمن تایید ضمنی خبر در پاسخ به پیامک خبرنگار صبح توس گفت: لطفا با اداره کاشف ( شرکت برق) تماس بگیرید.

, .,

اما مدیر امور برق شهرستان نیشابور که در صورت کشف ماینر، کشفیات به آن ارسال می‌شود، در پاسخ به درخواست پیامکی برای مصاحبه نوشت: مواردی که اعلام می‌فرمایید مرتبط با شبکه‌های توزیع برق که درحوزه کاری مدیریت برق شهرستان هست نمی‌باشد.

, .,

جلال بهشتیان افزود: درخصوص حوزه نیروگاهی می‌بایست با مدیریت و یا روابط عمومی نیروگاه مذاکره فرمایید.

, .,

اما علیرضا قامتی طویل در اظهارات عجیب و محافظه کارانه که حتی حاضر به جوابگویی تلفنی در رابطه با این موضوع مهم نشد و فقط با ارسال پیامکی گفت: این موضوع در دست بررسی است.

, .,

این اظهارات فرماندار اصلاح طلب دولت به مانند واکنش در رابطه با کشف قرص درون کیک در مدرسه ای در باغشن گچ بود که آن را در دست بررسی خواند.

, .,

حال باید دید این عدم اطلاع رسانی در رابطه با این موضوع چه دلیلی دارد.

, .,

بر اساس اطلاعات از منابع مختلف که صبح توس امکان تایید یا تکذیب آن را مستقلا ندارد ۱۲ تا ۱۶ ماینر از این نیروگاه کشف شده است.

, .,

نیشابور یکی از شهرهایی بود که طی تابستان با مشکلات شدید برق روبرو بود و حتی در مقطعی با وقوع انفجاری در نیروگاه مشکلات کمبود برق بسیار پیچیده شد.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه