اخبار داغ

در خطبه های نمازجمعه شهرستان‌های آذربایجان‌غربی مطرح شد؛

مسوولان رسیدگی به مشکلات حمل و نقل شهری را دراولویت قرار دهند/ حامیان فتنه و فتنه گران جایی در دولت انقلابی و حکومت اسلامی ندارند

مسوولان رسیدگی به مشکلات حمل و نقل شهری را دراولویت قرار دهند/ حامیان فتنه و فتنه گران جایی در دولت انقلابی و حکومت اسلامی ندارند
آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستان‌های آذربایجان‌غربی برگزار و مطالبی درباره مباحث روز مطرح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستانهای آذربایجان غربی برگزار و ائمه جمعه مطالبی را درباره مباحث روز مطرح کردند که به شرح ذیل است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , اروم نیوز،  ,

مسوولان رسیدگی به مشکلات حمل و نقل شهری را دراولویت قرار دهند

, مسوولان رسیدگی به مشکلات حمل و نقل شهری را دراولویت قرار دهند, مسوولان رسیدگی به مشکلات حمل و نقل شهری را دراولویت قرار دهند,

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه با اشاره به اینکه باید محیط زندگی انسان پاک و منظم باشد، اضافه کرد: خداوند متعال به این امر تاکید دارد که بنده‌های او در محیطی زیبا و به صورت منظم زندگی کنند و این امر در اولویت مدیریت شهری باشد.

,

وی  با اشاره به مشکل سیب در این استان،گفت: مسوولان باید با برنامه چندین ساله ااین مساله را مدیریت کنند تا این محصول حمایت شود.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: مسوولان باید برنامه چندین ساله امکان صادرات سیب را به راحتی فراهم کنند تا مشکلی برای کشاورزان پیش نیاید و مشکل جندین ساله رفع گردد.

,

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به اینکه قیام مردم قم از یادها فراموش نشده است، گفت:  در این روز قیام امام راحل اوج گرفت و باید این روز تاریخ ساز در جامعه و در بین نسل جوان رواج یابد.

,

وی گفت: دشمنان دین اسلام را هدف قرار داده‌اند و قصد دارند احکام دین در جامعه به درستی اجرایی نشود و باید مقابل این نقشه دشمنان با قدرت ایستادگی کرد.

,

وی با اشاره به فرارسیدن روز تکریم از مادران و همسران شهدا، ادامه داد:  مادران و همسران شهدا، انسان‌های صبوری هستند.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، با اشاره به لزوم بروخورد مودبانه با جماعت، گفت: انسان اگر هم بخواهد قهر کند، باید این رفتار مودبانه و در شان انسان باشد.

,

حجت الاسلام والمسلمین قریشی بیان کرد: انسان باید رفتاری پسندیده و مورد رضایت خداوند متعال را در جامعه داشته باشد زیرا رفتار نیکو مورد تاکید خداوند متعال است.

,

حامیان فتنه و فتنه گران جایی در دولت انقلابی و حکومت اسلامی ندارند

, حامیان فتنه و فتنه گران جایی در دولت انقلابی و حکومت اسلامی ندارند, حامیان فتنه و فتنه گران جایی در دولت انقلابی و حکومت اسلامی ندارند,

حجت‌الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نمازجمعه این هفته میاندوآب با اشاره به ویژگی‌های کارگزاران حکومت اسلامی، اظهار کرد: وظایف و ویژگی‌های کارگزاران حکومت اسلامی در فرمایشات امیرالمومنین(ع) بیان شده است که باید مورد توجه مسئولان و سیاستمداران قرار گیرد.

,

امام جمعه میاندوآب افزود: در حکومت اسلامی، کسانی که به نظام، حکومت و انقلاب اسلامی توهین و خیانت می کنند، جایی ندارند و مردم نیز در مقابل چنین انتصاباتی می ایستند.

,

وی با بیان اینکه نباید در دولت انقلابی کسی به عنوان مسئول یا فرماندار انتخاب شود که از فتنه و فتنه گران حمایت می کند، گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، فتنه خط قرمز نظام است و لذا کسانی که هشت سال حکومت کردند و از فتنه گران حمایت می کنند نباید دوباره انتخاب و بکارگیری شوند.

,

حسن زاده با اشاره به اینکه رئیس جمهور و وزیر کشور باید هوشیار باشند، تصریح کرد: جای تعجب است به گونه ای عمل شود که دوباره فتنه گران و کسانی که هشت سال خیانت کردند بر سر کار بیایند و یا در مسئولیت بمانند.

,

وی با تاکید بر اینکه باید در انتخابات خود ایمان و تقوا را در نظر گرفت چرا که در غیر اینصورت از انقلاب و ولایت فاصله خواهی گرفت، اظهار کرد: قطار انقلاب اسلامی در حال حرکت است و هر کس سوار این قطار شود نجات می یابد.

,

وی با بیان اینکه میاندوآبی ها غیرتمند هستند و ۸۵۰ شهید تقدیم انقلاب کرده اند، افزود: مردم استاندار و فرمانداری می خواهند که در بین آنها بوده و به درد دل و مشکلات آنها رسیدگی کند و اگر غیر از این باشد قطعا مردم در مقابلش می ایستند.

,

حسن زاده در ادامه با بیان اینکه دولت، مجلس و قوه قضائیه انقلابی بر سر کار هستند، گفت: از سه قوه انقلابی درخواست داریم تا دست به دست هم داده و مشکلات مردم را حل کنند.

,

دشمن تمام تلاش خود را در مقابل جبهه مقاومت به کار گرفته است

, دشمن تمام تلاش خود را در مقابل جبهه مقاومت به کار گرفته است, دشمن تمام تلاش خود را در مقابل جبهه مقاومت به کار گرفته است,

حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت گفت: مادران و همسران شهدا، سربازان گمنامی هستند که صبورانه راه عزیزان خود را ادامه داده‌اند، این عزیزان همان نیمه پنهان ماه هستند که در حقیقت نیمه روشن آن‌ها شهدا بودند، در ارزش‌گذاری مقام بانوان و همسران شهدا، صرفاً جایگاه شهدا را می‌توان برای آنها قائل شد.

,

امام جمعه پلدشت افزود: تربیت پیروان صالح و راستین برای انقلاب اسلامی مرهون نقش‌آفرینی مادران شهدا است، از این رو مادران صبور شهدا، ام‌البنین‌های عصر حاضر در ایران اسلامی هستند، سیره و روش حضرت ام‌البنین (س) که مزین به‌دو ویژگی مهم صبر و فداکاری است الگوی ارزنده‌ای برای زنان جامعه امروز ما است تا برای تربیت نسل آینده از این مرام ماندگار پیروی کنند.

,

وی با تاکید بر ترفندهای دشمن برای در هم شکستن جبهه مقاومت تصریح کرد: نظام سلطه برای حذف مقاومت که به‌صورت یک جریان فزاینده، در حال گسترش در منطقه و حتی فراتر از آن است، ابزارها و ترفندهای مختلفی به‌کار بسته است که شامل نظامی، سیاسی، اقتصادی، رسانه‌ای و فضای مجازی، علمی و صنعتی است.

,

دشمن هنوز ملت بزرگ و انقلابی ایران را نشناخته است

, دشمن هنوز ملت بزرگ و انقلابی ایران را نشناخته است, دشمن هنوز ملت بزرگ و انقلابی ایران را نشناخته است,

حجت الاسلام سید محمد هاشمی امام جمعه شهرستان ماکو در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه در خصوص اشتباهات محاسباتی آمریکا و چرایی آن گفت: وقتی انسان تاریخ ۴۳ ساله‌ی انقلاب اسلامی و تقابل دائمی ایران انقلابی و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا را مطالعه می‌کند ، با یک فهرست طولانی از اشتباهات محاسباتی آمریکا و شکست‌های راهبردی استکبار مواجه می‌شود .

,

امام جمعه ماکو افزود: دشمن در محاسبات خود نسبت به ملت ایران به طور مکرر اشتباه کند این است که دشمن هنوز ملت بزرگ و انقلابی ایران را نشناخته است .

,

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان ماکو یک منطقه‌ی کوهستانی و سردسیر است، لذا بهره‌مندی تمامی مردم روستاهای این شهرستان از نعمت گاز از ضروریات است . اما متأسفانه تا به امروز ۳۶ روستا از روستاهای قابل گاز رسانی ماکو ، گازدار شده است.

,

محاسبات آمریکایی ها همیشه اشتباه از آب درآمده است

, محاسبات آمریکایی ها همیشه اشتباه از آب درآمده است, محاسبات آمریکایی ها همیشه اشتباه از آب درآمده است,

حجت الاسلام اصغر جلالی در خطبه های نماز جمعه این هفته چهاربرج با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم، اظهار کرد: ‌محاسبات استکبار و آمریکایی‌ها در مقابله با انقلاب اسلامی ایران در طول دهه‌های اخیر همیشه اشتباه از آب در آمده است ومردم همواره محاسبات آنها را بر هم زده اند.

,

امام جمعه چهاربرج با بر شمردن تعدادی از شکست های محاسباتی آمریکایی در قبال انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، افزود: تلاش برای حفظ حکومت پهلوی، شکست عملیات طبس، راه اندازی جنگ هشت ساله علیه انقلاب و مردم ایران اسلامی،تحریم ها و فتنه و راه اندازی جنگ های نیابتی و جنگ فرهنگی و ... موضوعاتی بودند که آمریکایی ها همواره محاسباتی  علیه انقلاب اسلامی داشته اند ولی همه آنها با شکست مواجه شده است.

,

وی با تاکید بر اینکه نباید از دشمن غافل شد، گفت: دشمن هیچگاه دست از دشمنی خود بر نمی دارد و در طول انقلاب اسلامی نیز شاهد این موضوع بوده ایم و لذا باید همواره هوشیار و آگاه باشیم.

,

جلالی تصریح کرد: باید همواره گوش به فرمان ولایت بوده و همواره در صحنه حاضر باشیم و آرمان ها و شعارهای انقلاب را حفظ کنیم.

,

امام جمعه چهاربرج با بیان اینکه باید به جوانان غیور و مومن خود اعتماد کنیم، اظهار کرد: وصایای شهداء و امام شهداء را نصب العین خود قرار دهیم و مواظب خود فروختان و نفوذی ها معاند باشیم و نگذاریم پست های حساس را در اختیار بگیرند

,

وی با تاکید بر اینکه آمریکا و اسرائیل و هم پیمانانشان هیچ غلطی نمی توانند بکنند، افزود: این ایران اسلامی هست تا الآن درخشیده و می درخشد و خواهد درخشید، شما توجه کنید که آمریکا چقدر از فرزندان ایران اسلامی واهمه و ترس دارد، که در پی انتشار انیمیشن «انتقام حتمی است» چقدر به هم ریختند و حتی صفحه تویتر رهبری را هم بستند.

,

جلالی با بیان اینکه امریکا بداند انتقام سخت در راه است و ما از قاتلان سردار سلیمانی انتقام خواهیم گرفت، گفت: خون فرمانده ما هر روز می جوشد و مانند سیل خواهد شد و جبهه باطل را از بین خواهد برد و ترامپ نابود خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه